AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Jeg har hatt en del merkelige symptomer og smerter. Jeg er ikke sikker på når jeg sist hadde mensen, jeg har kobberspiral og holder ikke styr på syklus. Men kan ikke huske sist. Jeg har ømme brystvorter og har hatt ømt og vondt underliv. Men smerten i underlivet gikk bort når jeg en kveld kjente meg uvel. Jeg fikk veldig vondt i venstre side. Og strålende smerter fra siden og ned til underlivet. Og det utviklet seg til SYKT vondt! Så vondt at jeg ikke klarte sitte eller gå og ble kvalm. Det føltes ut som kraftige rier og jeg måtte puste meg gjennom det. I starten var de konstant, men dabbet av til å komme i intervaller, dette varte i alt i ca 3 timer. Legen mener det er urinveisinfeksjon. Så siden det skjedde mandag kveld har jeg bare hatt vondt på den siden smerten var. Det er en smerte i samme takt som pulsen min. Og jeg har merket litt mer svimmelhet i dag enn vanlig (har lavt blodtrykk). Kan eggleder ha sprukket og jeg har en liten indre blødning? Eller er ikke det mulig å fungere i et slikt tilfelle. Jeg venter på at mannen kommet hjem fra jobb og tar med graviditetstest på tur. Den pulserende smerten blir litt bedre ved Paracet og om jeg ligger på rygg. Anonymkode: eb86f...9d7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Om egglederen har sprukket så hadde du nok ikke klart å skrive dette innlegget. Anonymkode: 280e3...5f6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om egglederen har sprukket så hadde du nok ikke klart å skrive dette innlegget. Anonymkode: 280e3...5f6 Dette. Det skjedde med venninna mi og hun måtte hastes til sykehuset med ambulanse, og holdt på å blø ut. Men du bør jo absolutt sjekke hva det er, TS. Anonymkode: 7189a...8f6 1
BobbySocks Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Kan det være en cyste på eggstokken? Det kan være helt jævlig.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette. Det skjedde med venninna mi og hun måtte hastes til sykehuset med ambulanse, og holdt på å blø ut. Men du bør jo absolutt sjekke hva det er, TS. Anonymkode: 7189a...8f6 Samme med ei venninne av meg, den sprakk i ambulansen. Å det var så vist det gikk bra. Hun hadde masse blod i bukehulen. Men Ts, det kan ha vært en syste. Anonymkode: 525f7...00b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Det kan det være, men det kan også være mye annet. Du må få dette sjekket ut av en lege i dag. Ved svangerskap utenfor livmoren, stiger hcg mye saktere. Du kan derfor ikke alltid stole på en graviditetstest, spesielt hvis urinen i tillegg er utvannet. Så dra til legevakten uansett. Anonymkode: 5b813...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå