Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt utmattet 7 måneder etter korona. Begynte å bli bedre men så fikk jeg influensa en drøy uke og etter det ble jeg ekstremt utmattet.

Legen sier at jeg nå skal ta det helt med ro og ikke gjøre noe i 2 uker, og merker at tom det å se på skjerm tapper meg for energi.

Blir så redd og lei meg når jeg skal sitte og se ut vinduet bare.😥

Ber til Gud om å få energien tilbake, men tenker at det hjelper hvis flere gjør det.

Takk🙏

Anonymkode: 84837...dc8

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud kan ikke hjelpe deg.

Anonymkode: 87d37...af0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gud kan ikke hjelpe deg.

Jeg spurte om noen kristne kan be for meg, ikke at du skal skrive teite kommentarer.

Ts 

• Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ber om at du skal få energi og livsgnisten tilbake! :)

Anonymkode: 68d69...406

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spurte om noen kristne kan be for meg, ikke at du skal skrive teite kommentarer.

Ts 

Det er sannheten, vil du ha hjelp må du til lege.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er helt utmattet 7 måneder etter korona. Begynte å bli bedre men så fikk jeg influensa en drøy uke og etter det ble jeg ekstremt utmattet.

Legen sier at jeg nå skal ta det helt med ro og ikke gjøre noe i 2 uker, og merker at tom det å se på skjerm tapper meg for energi.

Blir så redd og lei meg når jeg skal sitte og se ut vinduet bare.😥

Ber til Gud om å få energien tilbake, men tenker at det hjelper hvis flere gjør det.

Takk🙏

Til faderen og sønnen ber jeg om at du skal få energien tilbake amen🙏

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg tror ikke du er kristen.

• Nyttig 2
Skrevet

Håper du kommer deg og får det bedre!

Men at andre ber, det hjelper ingenting. Det er faktisk gjort vitenskapelige studier hvor de testet syke som ingen ba for og syke som mange ba for, og ingen av studiene fant noen effekt, så klart. Ikke engang placeboeffekt ble funnet.

I går så jeg at noen i India hadde tvangsgiftet to frosker for å få det til å regne. Det er like logisk.

Anonymkode: 2ab93...e48

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gud kan ikke hjelpe deg.

Ikke deg heller tydeligvis, siden du ikke evner å være hyggelig og respektere at andre har en annen tro enn deg..... 🙄

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legen kan ikke hjelpe meg.

Det finnes ikke piller mot fatigue, kun å hvile til man gror fast i sofaen.

Ts 

• Hjerte 4
Skrevet

TS spør spesifikt om hjelp fra kristne som kan be for henne.

Da synes jeg det er ufint at dere som ikke tror blander dere inn. Dere må forstå at det bare gjør det vanskeligere for TS.

Anonymkode: 68d69...406

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper du kommer deg og får det bedre!

Men at andre ber, det hjelper ingenting. Det er faktisk gjort vitenskapelige studier hvor de testet syke som ingen ba for og syke som mange ba for, og ingen av studiene fant noen effekt, så klart. Ikke engang placeboeffekt ble funnet.

I går så jeg at noen i India hadde tvangsgiftet to frosker for å få det til å regne. Det er like logisk.

Jeg blir jo ikke verre av å be eller at andre ber for meg.

Ts 

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg blir jo ikke verre av å be eller at andre ber for meg.

Ts 

Det er helt sant, du blir ikke sykere av det, så lenge det ikke gir deg noe falskt håp som deretter blir knust.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt sant, du blir ikke sykere av det, så lenge det ikke gir deg noe falskt håp som deretter blir knust.

Jeg har medfølelse for deg, hvis det hjelper deg å tenke på. Det er ikke min intensjon å gjøre noe vanskeligere for deg. Det må være grusomt slitsomt å være utmattet hele tiden!

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har medfølelse for deg, hvis det hjelper deg å tenke på. Det er ikke min intensjon å gjøre noe vanskeligere for deg. Det må være grusomt slitsomt å være utmattet hele tiden!

Ja det er helt grusomt😥

Jeg svetter og fryser, har hjernetåke, leddsmerter og alt er ork.

Ts 

• Hjerte 2
Skrevet

Det må være fælt å slite med fatigue og plager så lenge etter sykdom. Du har min store medfølelse. ❤️ 

Jeg er ikke kristen, men lurer på noe. Og dette er ikke ment som noe vondt eller kritikk, kun nysgjerrighet. Men hvorfor ønsker man at noen ber for en? Kan man ikke be selv? Vil det hjelpe at noen (ev flere) ber for en i stedenfor å be selv?

Anonymkode: 464c3...7d1

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det må være fælt å slite med fatigue og plager så lenge etter sykdom. Du har min store medfølelse. ❤️ 

Jeg er ikke kristen, men lurer på noe. Og dette er ikke ment som noe vondt eller kritikk, kun nysgjerrighet. Men hvorfor ønsker man at noen ber for en? Kan man ikke be selv? Vil det hjelpe at noen (ev flere) ber for en i stedenfor å be selv?

Anonymkode: 464c3...7d1

Ts her.

Jeg tenker at det hjelper bedre når flere ber om den samme tingen.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts her.

Jeg tenker at det hjelper bedre når flere ber om den samme tingen.

Jeg har den største medfølelse med deg, TS. Jeg håper virkelig at du klarer å ta det helt med ro disse to ukene. ❤️ Det er vanskelig, fordi man blir så stresset for om man slapper godt nok av eller om man kommer til å bli frisk igjen. 

Jeg vil gjerne dele denne avslappingsøvelsen med deg. Den har hjulpet meg mye. I perioder så har jeg lagt med på sofaen hver dag, tatt på meg hodetelefonene, lukket øynene og latt kropp og hode få en god tjueminutters pause: Meditasjon for avspenning og energi.

Anonymkode: 3af7d...b4f

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har den største medfølelse med deg, TS. Jeg håper virkelig at du klarer å ta det helt med ro disse to ukene. ❤️ Det er vanskelig, fordi man blir så stresset for om man slapper godt nok av eller om man kommer til å bli frisk igjen. 

Jeg vil gjerne dele denne avslappingsøvelsen med deg. Den har hjulpet meg mye. I perioder så har jeg lagt med på sofaen hver dag, tatt på meg hodetelefonene, lukket øynene og latt kropp og hode få en god tjueminutters pause: Meditasjon for avspenning og energi.

Anonymkode: 3af7d...b4f

Jeg tar det med ro fysisk med det er vanskeligere med tv, mobil og lesing.

Blir deprimert hvis jeg bare skal kikke i taket hele dagen.

Har samboer og barn så ikke så lett.

Ts 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...