Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et helt ok utseende - og ser grei ut på de fleste bilder- og awsome på de bildene kjæresten min tar av meg.. men av en eller annen grunn ser jeg fryktelig ut på de bildene søster knipser . Datteren hennes er nydelig på disse bildene hvis vi er sammen .  Selv er hun ekstremt nøye på bilder av seg selv - og ingen får poste eller tagge henne om hun har et skjevt hårstrå.. bør jeg ta det opp ? Vet ikke om hun gjør det med vilje - eller om det er hennes lave høyde som gjør at jeg ALLTID kommer dårligere ut enn hvis andre tar bilde..

Anonymkode: 7c078...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv er hun ekstremt nøye på bilder av seg selv - og ingen får poste eller tagge henne om hun har et skjevt hårstrå.. bør jeg ta det opp ?

Hvis du plages med dette, så ja, ta det opp. 

Eller si nei til tagging og bilder som blir lagt ut i sosiale medier. Det gjør jeg, ingen får legge ut bilder av meg. Uansett hvor vakker jeg er. 

Anonymkode: 77dfe...7d1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

bør jeg ta det opp ? Vet ikke om hun gjør det med vilje - eller om det er hennes lave høyde som gjør at jeg ALLTID kommer dårligere ut enn hvis andre tar bilde..

Anonymkode: 7c078...137

Nei, du bør ikke spørre henne om hun bevisst gjør bildene av deg stygge eller om de kun blir det pga hennes lave høyde. 

Anonymkode: 5b778...8d1

Skrevet

Jeg har samme problemet, uansett hvem som tar bilde.  Du må si det til henne, ingen får legge ut bilder av meg.

Anonymkode: e5b06...7d5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du plages med dette, så ja, ta det opp. 

Eller si nei til tagging og bilder som blir lagt ut i sosiale medier. Det gjør jeg, ingen får legge ut bilder av meg. Uansett hvor vakker jeg er. 

Anonymkode: 77dfe...7d1

Man trenger ikke si nei, det er bare å sette på innstillingene slik at ingen kan tagge deg. 

Anonymkode: 5b778...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...