Drizzt Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/L5vjWQ/mdg-lederen-i-aftenposten-intervju-for-mye-aa-vaere-partileder-folkevalgt-og-ha-to-smaa-barn Det er klokt å forlate det synkende skipet. Helt greit å bruke småbarnslivet som påskudd, La MDG trives som lokalt Oslo-parti fremover og holde seg unna nasjonalforsamlingen, så resten av landet blir spart for påfunnene deres. 6
Baktus2024 Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Skuffende..nydeligste jenta på stortinget , hun burde hatt bedre mediastrateger rundt seg. når hun har etablerte tungvektere som sv og venstre som konkurrerer om samme sak så må en som leder bruke media flittig og ofte , for å markere seg, overta . Håper hun kommer tilbake, MDG har bedre land-og jordbrukspolitikk enn senterpartiet noensinne har hatt. 3
Bergknapp Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Forklaringen er ikke så merkelig, synes jeg. Det er travelt med to barnehagebarn og vanlig jobb. Å både være på Stortinget og være partileder, vil jeg tro er mer tidkrevende enn vanlig jobb. Men det kan jo godt hende det skyldes interne uenigheter også. Er vel alltid mye spill og intriger i politiske partier. 4
Gjest theTitanic Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Svinet skrev (5 minutter siden): Skuffende..nydeligste jenta på stortinget , hun burde hatt bedre mediastrateger rundt seg. når hun har etablerte tungvektere som sv og venstre som konkurrerer om samme sak så må en som leder bruke media flittig og ofte , for å markere seg, overta . Håper hun kommer tilbake, MDG har bedre land-og jordbrukspolitikk enn senterpartiet noensinne har hatt. Å være nydelig er ikke et karaktertrekk som bør gi fortrinnsrett på Stortinget..
nebbete fugl Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 10 minutter siden, Bergknapp said: Forklaringen er ikke så merkelig, synes jeg. Det er travelt med to barnehagebarn og vanlig jobb. Å både være på Stortinget og være partileder, vil jeg tro er mer tidkrevende enn vanlig jobb. Og det var hun ikke klar over for 3 måneder siden? 3
Bergknapp Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 nebbete fugl skrev (32 minutter siden): Og det var hun ikke klar over for 3 måneder siden? Virker som hun har tenkt på det en stund, da: – Folk trenger å ta forskjellige valg i ulike faser av livet. Jeg har vært i toppledelsen i partiet i seks år og gitt veldig mye veldig lenge. Nå begynte det å bli et stort savn i meg å ha mer tid med ungene mine, men også å kunne jobbe mer «hands on» med politikken vår, sier Bastholm. 1
Baktus2024 Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 theTitanic skrev (1 time siden): Å være nydelig er ikke et karaktertrekk som bør gi fortrinnsrett på Stortinget.. Nei, da hadde det ikke vært mangen kvinner der, men hun er ihvertfall min smak og vel så det. uansett så ble hun mamma og hatt mye privat med det , samtidig elendige mediastrateger rundt seg , håper som sagt hun kommer tibax. Hun er jo fortsatt på stortinget , men ikke som partileder. 1
Nalini Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 Hun kommer til å få det veldig behagelig de neste tre årene på Stortinget. Ikke trenger hun å møte opp, god lønn, frynsegoder og felles feriereiser til utlandet med stortingskomiten. Da bør det vært lett å være foreldre. 2 1
Sunshade83 Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 Fornuftig at hun endelig har innsett at det er like lurt å si fra seg stillingen. Kommer kun til å huske henne som den bastante melon dama med litt for lite vett mellom ørene. Ellers stor fan av Halve Priset som har tatt partiet på kornet: 2 1
Gjest Luksusbia Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 Selv om jeg ikke stemmer MDG var dette en trist nyhet, hun er en dyktig politiker😊
Caniggia Skrevet 17. august 2022 #11 Skrevet 17. august 2022 Et tap for MDG at Bastholm går, men det trengs en revisjon av partiprogrammet for at de skal få en større og mer stabil velgeroppslutning. Aller viktigst er det å forstå at vi ikke kan innføre en grønn politikk med bygging av fornybar energi uten å sørge for at de økonomiske belastningene og eventuelt gevinstene fordeles sosialt rettferdig. Å legge opp til et statsubsidiert system for bygging av vindkraft i privat regi, som innebære at Røkke og utenlandske investeringsfond har sugerører i den norske statskassa (såkalt rent seeking), mens folk flest må betale skyhøye priser for en energi som er folkets felleseie, er uholdbart. MDG mangler en gjennomtenkt fordelingspolitikk, og det er det som synes å ha blitt partiets bane. 3
Morten1 Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 La oss håpe at Lan tar over som leder. Da forsvinner de siste velgerne og partiet kan bli historie. 2 1 3
Entern Skrevet 18. august 2022 #13 Skrevet 18. august 2022 Morten1 skrev (5 timer siden): La oss håpe at Lan tar over som leder. Da forsvinner de siste velgerne og partiet kan bli historie. Ja eller Rasmus, da foretrekker jeg faktisk Lan. 1
Lomvi Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 Ryddet for brukerdebatt og brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå