AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Har jobbet i en annenhver helg-stilling nå i to år, innen helse. Det ene året gikk jeg på skole, mens det andre året har jeg plukket mye vakter og jobbet i snitt mellom 15-20 dager/mnd. Har spurt om høyere stilling, men leder sa at man ikke kan gi høyere stilling til noen som ikke er ferdig utdannet. Men for å bli ferdig utdannet, er jeg jo avhengig av å få mange flere timer, slik at jeg kan ta fagprøven. I tillegg er jeg voksen, og avhengig av en høyere stilling for å få ting til å gå rundt. Hva har jeg krav på? Skal snakke med fagforbund, men vil bare høre andres erfaringer. Anonymkode: 57489...fab
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Svært lite når du faktisk ikke har formelle kvalifikasjoner på plass. Anonymkode: ee502...0be
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært lite når du faktisk ikke har formelle kvalifikasjoner på plass. Anonymkode: ee502...0be Som ufaglært, så gjør man akkurat det samme som faglærte, minus å sette injeksjoner, behandle sår og å ha primæransvar, f.eks. Ellers er det lite som skiller oss. jeg har fullført skole innenfor faget, og fått opplæring i det meste og kjenner brukerne godt. Alt jeg mangler, er nok timer til å ta fagprøven, for å kunne kalle meg faglært og utføre de samme prosedyrene jeg har gjort i to år nå.. TS Anonymkode: 57489...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå