AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Har du opplevd å finne sædrester noen plasser, jeg flere ganger opplevd dette, en gang på offentlig toalett, fløt sæd i doskålen.En gang på jobb, fløt sæd i doskål, en gang på solariet, fersk sæd dryppet fra øvre del.Er dette vanlig Anonymkode: 924b1...0ca
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du opplevd å finne sædrester noen plasser, jeg flere ganger opplevd dette, en gang på offentlig toalett, fløt sæd i doskålen.En gang på jobb, fløt sæd i doskål, en gang på solariet, fersk sæd dryppet fra øvre del.Er dette vanlig Anonymkode: 924b1...0ca Du har opplevd det du tror er sæd på et toalett to ganger gjennom hele livet ditt til nå. Da har du jo egentlig svart på ditt eget spørsmål: Det er IKKE vanlig. Hadde det vært vanlig ville du jo opplevd det mye oftere. Men egentlig tror jeg du bare troller. Dette vrøvlet om at "fersk sæd dryppet fra øvre del" er jo helt urealistisk. Det er ikke spesielt god plass for onani inne i et lukket solarium. Den som runket ville jo slått hånden i glassplaten hele tiden, og utløsningen ville endt på magen hvis pikken hadde blitt vinklet for å unngå dette. Alternativet er at øvre del hadde blitt skjøvet opp og da ville man jo ikke truffet med sæden. Anonymkode: a8dee...069 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Er dessverre ikke tull, prøver å unngå offentlige plasser, så er ikke der så ofte, kun når jeg må, tro meg det er god plass under solarium, går nesten 2 i høyden på de mest moderne. Anonymkode: 924b1...0ca
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Æsj, hva faen! Hva er galt med menn, driver de og runker over alt?🤢 Anonymkode: d86a3...26c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Æsj, hva faen! Hva er galt med menn, driver de og runker over alt?🤢 Anonymkode: d86a3...26c Noen menn runker overalt. De fleste gjør det ikke heldigvis. Anonymkode: 52fa9...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå