Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er FOR mye respons fra en fyr (telefon, sms, mail...) et tegn på at han mangler litt antenner...?? ;)

Jeg har vært på EN date med en fyr som er kompis av en kompis av meg. Er jo grenser for hva man finner ut på etpar timer om en fyr, men han er iallfall superkjekk og sjarmerende, oppegående, morsom osv..(kjente ikke hverandre før daten... ) så vi er enige om at daten var bra og at vi skal treffes igjen. :)

Nå har vi avtalt neste date, ble halvannen uke etter første date, og han er altså såååå ivrig på telefon, mail og sms-fronten. Selvsagt flott at han tar initiativ og det er moro å få oppmerksomhet. Men han virker jo nesten desperat når han tar kontakt nesten hver dag. - som feks: ringe på formiddagen og sende laaang sms med takk for praten en time etterpå. Vi vi har jo absolutt ikke noe på gang ennå...

Hvor mye er passe mye oppmerksomhet i forbindelse med dating??? :overrasket:

Har ikke vært singel lenge nok til at jeg er inne i gamet, he, he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett game eller dating..han du beskriver høres alt for desperat og alt for ivrig ut. Det finnes en balanse mellom overivrig og laidback.

Jeg ville ha mistet lysten overfor sånne som absolutt skal ringe og sanke helel tiden, sender sms med smileys osv...been there...

:roll::roll:

Skrevet

hmm.. er jo enig med deg ovenfor. Men blir litt forvirra av at han faktisk er sjarmerende og kjekk.. I mine øyne er han en fyr som har draget. Men da hadde han vel ikke oppført seg slik...

får vel ta en date til å prøve å finne ut!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hehe, han viser i alle fall at han er interessert - om ikke til og med litt forelsket ;)

Slikt pleier jo å virke godt når man selv er interessert, men hvis du ikke er heelt sikker på hvor interessert du er, kan det jo også virke mot sin hensikt.

Hva med å si det diskret til ham neste gang han sender sms/mail? Du kan jo vente noen timer med å svare på sms/mail fra ham, evt hvis han skriver og etterlyser svar kan du si noe om at du ikke vil virke desperat. Evt kan du skrive noe om at du er smigret av all oppmerksomheten, men at du gjerne har lyst å oppleve spenningen ved å være usikker på hvor landet ligger. Evt kan du si at du har lyst å kjenne etter om du savner oppmerksomhet hvis han er litt mer kostbar med meldingene sine.

Skrevet

Jepp han liker deg alt for godt på alt for kort tid. Det kan du vel ikke fortjene?

Neida, han er nok sikkert bare desperat. Hold deg vekke fra han! Tenk å skulle date noen som er DESPERAT etter DEG!

;-)

Skrevet

Vel, han har kanskje falt totalt for deg?

Han tenker på deg døgnet rundt, er livredd for å virke desperat, men er bare såååå redd for at noen andre skal kapre deg før ham..

Antageligvis ikke verre enn en helt hodestups forelsket fyr, som fant ut at du virkelig var verdt å satse på i løpet av de timene dere tilbringte sammen.. Jeg synes veldig ofte at folk som tør å ta kontakt og viser tydelig interesse blir veldig fort sett på som desperate. Det kan godt hende de faktisk ikke er det, men at de er totalt på knea. Jeg vet iallfall at jeg har falt pladask for noen jeg kun har tilbringt noen timer med. Om følelsen vedvarer etter jeg blir skikkelig kjent med vedkommende er en annen sak, men førsteinntrykket kan fort være veldig bra... ;)

Passende ordtak:

Det kan ta 1 minutt å like noen

1 time å bli glad i noen

1 dag å elske noen

Men et helt liv

å glemme noen.... ;)

Skrevet

Ut ifra hva du ellers forteller om fyren så tyder det vel bare på at han har falt totalt for deg ja ;)

Skrevet

utaknemlige kvinnfolk!

her er du på søk, møtere en kar som du liker også reagerer du på at han liker deg?

ok, tokk i lit der, saken er som det skrives over her også at han erlivredd for at du ikke skal tru han er interesert, samtidig som han ikke vil at andre skal komme i dinne tanker.

om han er plagsom kan du finne ut fort nokk, men ikke avis en fordi han er interesert og ikke helt har personlig grenseseting........

Skrevet

He, he.... Takk for råd, det blir en date til m fyren. Kanskje problemet er at jeg syns han virker for bra til å bli så keen på ei jente som meg. SÅ spesiell er jeg jo ikke :)

Skrevet

Her er det en som faktisk tør å vise seg som det han er, nemlig svært interessert i deg.

Er ikke det bedre enn en som er lite interessert, evt spiller lite interessert?

Ikke la dette bli avgjørende for utviklingen, du blir bedre kjent med ham etterhvert.

Lykke til!

Skrevet

Høres ut som eksen min, men forelskelsen var gjensidig.

Pass bare på at du ikke flytter sammen med han, før dere blir bedre kjent. Ikke la følelsene tale, men lytt også til fornuften. Det kan hende han vil at ting skal skje fort, felles hjem osv, siden han er så pågående og direkte nå.

Det viser at han er en type som vet hva han vil, og det kan lett bli til at du føler deg overkjørt senere, men dette er kun antagelser...

Han har sikkert hørt en del positivt om deg via kameraten deres. Min eks traff jeg også gjennom felles venner.

Men gi det en sjanse i alle fall.

Skrevet
He, he.... Takk for råd, det blir en date til m fyren. Kanskje problemet er at jeg syns han virker for bra til å bli så keen på ei jente som meg. SÅ spesiell er jeg jo ikke :)

Dere jenter er nå håpløse, kan dere aldri tro på noe, må dere tolke å dra alt i tvil, hvorfor kan dere ikke bare leve å ta livet som det kommer...

Skrevet

Kan hende han vet altfor mye om hvordan hankjønn egentlig kan være; at de er så teite på den "kontaktmåten" at han vil bevise at han ikke er sånn og? :)

Skrevet

Men det er du jo, om du er DET for ham ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...