Palmesus Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Hei! Jeg har så lyst å reise bort i høst, tenker september til desember en gang, men jeg har null peiling på hvor jeg skal dra, så håper noen av dere gjerne har noen gode råd å komme med :) Jeg har aldri bodd i utlandet, så dette er noe jeg virkelig vil teste ut. Derfor ønsker jeg å bo en eller to plasser gjennom denne perioden. Å jobbe på bar er også en drøm jeg har. Så Har du noen gode erfaringer fra at du selv har bodd en kjekk plass i utlandet? Hvordan gikk du frem? Hadde du alt planlagt på forhånd, eller tok du ting som det kom? Var det ensomt eller var det lett å komme i kontakt med folk? Jeg blir så lost i planleggingsprosessen, så håper noen har noen gode råd og tips å komme med :) Er åpen for mye forskjellig :D
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 tok ting som de kom. Jeg var ung og tenkte aldri på evt problemer. Hadde jeg kunnet gå tilbake i tid nå, så hadde jeg tenkt meg om både to og tre og fire ganger før jeg flyttet. Det er ikke bare bare å forlate hjemlandet. Hvilke språk snakker du? Det er nemlig en vesentlig del av integreringsprosessen. Anonymkode: 5415a...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå