Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal på jentetur med noen venninner til Farris bad om noen uker. Jeg har aldri vært der før og lurer på hva jeg kan forvente. Hva er deres erfaringer? Er det stort?

Anonymkode: 85666...538

Skrevet

Fint sted alt i alt, svært god mat i restauranten, greie rom. Men begynner kanskje å merke litt slitasje, og dårlig trykk i dusjene, tette sluk (var det sist jeg var der i juni). 
Velger heller The Well.

Anonymkode: acfd8...478

Skrevet

Farris bad er ingenting mot The Well.

Slitt, puslete, langt vekk fra alt og traurig. Til og med Kragerø er bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Liker veldig Farris bad! Både bassengene, saunaene og maten. Men liker ikke at man må booke tidspunkt for spa. Før covid kunne man gå inn og ut så mye man ville. Hvordan er det på the Well? Kan man bruke spaet så mye man vil?

Anonymkode: 4dab9...ea9

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvordan er det på the Well? Kan man bruke spaet så mye man vil?

Anonymkode: 4dab9...ea9

Ja, bor du på hotellet kan du gå inn/ut så mye du vil 😊

Anonymkode: acfd8...478

Skrevet

Elsker farris spa. Det er aldeles fantastisk.  Første gang jeg var der føltes det dog overveldende. Det var stort, vanskelig å få kontroll og klarte ikke få tid til alt.

Senere var det bare å nyyyyte.. virkelig!! 

Frokosten er absolutt fantastisk, den er rå!!! 

Middagen er litt så som så. Restauranten er ikke veldig koselig. Veldig tydelig at det er en frokost sal. Videre er maten ok, prøvd både middag og lunsj der. Helt greit. Men jeg tar heller middagen på sjøslag f.eks. det er topperste klasse. 

Servicen er upåklagelig både i restaurant, resepsjon og vask. Aldri opplevd maken.

Du dusjer og skifter på rommet, og går ned. Noen av badstuene er litt så som så. Anbefaler badstu arrangementer på det sterkeste!! Det er gøy. Og gjerne ulike dager/tider også. De er veldig ulike ettersom hvem som holder de. Bade i sjøen etterpå er også nydelig. Kanskje ikke like sterk effekt nå på sommerne som ellers, men helt sikkert deilig likevel. 

Møt gjerne opp litt før, slapp av med ett glass bobler før spatiden. 

Skrevet

Nærområdet er også flott! Larvik har huset store navn i historien og både Colin Archers Tollerodden og barndomshjemmet til Thor Heyerdahl er verdt å se. Dessuten er trivelige Bøkeskogen i umiddelbar nærhet, med restaurant og vikinggraver. Norges første by vikingbyen Kaupang er i nærheten med museum og vikinggraver, og det er flotte turveier/ stier langs Farrisvannet som er ferskvann. Koselige Stavern er i nærheten og mere til... 

Og, jada. Farris bad er flott også! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 11.37):

Hei, jeg skal på jentetur med noen venninner til Farris bad om noen uker. Jeg har aldri vært der før og lurer på hva jeg kan forvente. Hva er deres erfaringer? Er det stort?

Anonymkode: 85666...538

Fint sted! Bra strand rett ved, nokså sentralt med Meny, pizza og spisesteder i gåavstand. Upåklagelig spa, fantastisk frokostbuffe, stive middagspriser (men god mat for pengene!), bra standard på rommene. Jeg har vært der flere ganger - tommel opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...