AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Del Skrevet 17. august 2022 Er henvist IVF og skal inn til første samtale/utredning i starten av september. Er det noen som har erfaringer fra Ullevål som de vil dele? Vil gjerne vite så mye som mulig 😅 Anonymkode: 10b44...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 17. august 2022 #2 Del Skrevet 17. august 2022 Visste ikke at de hadde ivf avdeling på ullevål. Vi hadde riktignok første samtale der, men selve prosessen videre var på riksen 😊 Dersom du blir videresendt dit så kan jeg si at jeg har hatt fine opplevelser med riksen. Svart på det jeg lurer på, forklart ting godt og har hatt fin oppfølging (som jeg vet om iallefall😂) Vet at erfaringene varierer veldig fra person til person, men jeg personlig har et godt inntrykk. Lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg går til Riksen for IVF behandling. Første timen er på Ullevål, og etter det kommer du nok til å ha timene på Riksen. Jeg ble utredet privat, men valgte å ta selve forsøkene offentlig. Syns legen vi hadde første timen på Ullevål var utrolig dyktig. Han brukte tid og forklarte masse. Noe som kom litt overraskende på oss, var at vi ble undersøkt begge to - foran hverandre. Selv om man har sett hverandre nakne før, er det jo en litt annen setting. Etter det har det blitt så mange ultralydundersøkelser samboeren min har vært med på, så nå bryr jeg meg jo ikke lenger, men første gang ble jeg litt overrasket! Etter det har timene vært oppe på Riksen. Der har jeg hatt ulike leger hver gang, unntatt en helg hvor jeg var til daglige kontroller, da var det samme legen som hadde vakt hele helgen. Det går egentlig greit, de er flinke alle sammen, men har opplevd at det er lurt å gjenta litt i hvert fall. Det er begrenset med tid de har, så en sjapp oppdatering er nok lurt. Sykepleierne er kjempeflinke syns jeg, og de har mye bedre tid og svarer så godt de kan. Jeg har litt samlebåndfølelse, og det er lite individuell behandling syns jeg, men det er vel sånn det blir når det er det offentlige og de skal ha igjennom så og så mange pasienter. Alternativet ville vel vært at det tar mye lenger tid å få hjelp. Masse lykke til! 💖 Anonymkode: 72a37...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Del Skrevet 17. august 2022 Tusen takk for svar, begge to! Da regner jeg med at det blir riksen etterhvert. Nyttig lesing, tusen takk for at dere delte! Anonymkode: 10b44...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg har også hatt på Riksen (forsøk i 2020), og var fornøyd med behandling. Det var mulig å be om samtaletime hvis man ønsket å ha bedre tid til å snakke med legene. Anonymkode: 3f4ad...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå