Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Gjelder bh og bikinistørrelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bruker 80d i bh. Vil bikinioverdel i str. L passe da? Eller blir den for liten eller stor?

Det er denne her:

https://www.boozt.com/no/no/faithfull-the-brand-freudian-kicks-as/liu-bikini-top_29951951/223964320?navId=84250&group=WOMEN/SWIMWEAR/BIKINIS/TOPS-AND-BOTTOM/BIKINI-TOPS/BANDEAU-BIKIN

Anonymkode: 85d60...e47

Helst burde du vel kjøpe en bikinitopp i 80d, eller din klesstørrelse med stor cup ( eks str 38 d cup) 
det er helt umulig og si om denne vil passe, bruker du stort sett L i gensere? Det er vel sannsynlig at den blir for stor rundt og/ eller for liten i cupen. Du kan jo ha flaks. 

Anonymkode: ad360...493

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Helst burde du vel kjøpe en bikinitopp i 80d, eller din klesstørrelse med stor cup ( eks str 38 d cup) 
det er helt umulig og si om denne vil passe, bruker du stort sett L i gensere? Det er vel sannsynlig at den blir for stor rundt og/ eller for liten i cupen. Du kan jo ha flaks. 

Jeg bruker XS og S i topper og gensere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres rart ut... sitter topper veldig stramt over puppene, eller bruker du feil BH størrelse?

Mål over brystet med XS er 73-76 cm, mens en 80d blir vel rundt.. 105 cm eller der omkring?

Anonymkode: 4f656...c5f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg bruker 80d i bh. Vil bikinioverdel i str. L passe da? Eller blir den for liten eller stor?

Det er denne her:

https://www.boozt.com/no/no/faithfull-the-brand-freudian-kicks-as/liu-bikini-top_29951951/223964320?navId=84250&group=WOMEN/SWIMWEAR/BIKINIS/TOPS-AND-BOTTOM/BIKINI-TOPS/BANDEAU-BIKIN

Fram med målebåndet. Det er størrelsesguide på siden😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Høres rart ut... sitter topper veldig stramt over puppene, eller bruker du feil BH størrelse?

Mål over brystet med XS er 73-76 cm, mens en 80d blir vel rundt.. 105 cm eller der omkring?

Anonymkode: 4f656...c5f

Nei, topper sitter ikke stramt.

Jeg er ikke så flink til å måle? Skjønner ingenting 😖

Skrevet

Jeg har helt sluttet å kjøpe bikinier som ikke har cup-størrelse, bortsett fra knytebikini. Jeg har 70H, så trenger fort XL på brystet, men det blir alt for stort rundt. 

Anonymkode: 2e563...cb1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men da er du vel ikke 80 cm rundt ryggen? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men da er du vel ikke 80 cm rundt ryggen? 

Så? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så? 

Hvis du bruker bh-størrelse 80D, tilsier jo det at du er ca 80 cm rundt ryggen. En person som måler 80 cm rundt ryggen kan umulig passe inn i klær i str xs og s uten at de blir fryktelig trange og stramme..! Enten må du bruke feil bh-størrelse, eller så bruker du fryktelig stramme klær.

Anonymkode: d0ce5...760

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis du bruker bh-størrelse 80D, tilsier jo det at du er ca 80 cm rundt ryggen. En person som måler 80 cm rundt ryggen kan umulig passe inn i klær i str xs og s uten at de blir fryktelig trange og stramme..! Enten må du bruke feil bh-størrelse, eller så bruker du fryktelig stramme klær.

Hvordan måler jeg da? Jeg har ikke peiling? Under brystene eller over? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så? 

Så? Står 80 i hi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan måler jeg da? Jeg har ikke peiling? Under brystene eller over? 

Du måler under brystene - det er jo der BH-«båndet» sitter. (Og det er lengden på dette «båndet», tallet på bh-størrelsen angir).

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du måler under brystene - det er jo der BH-«båndet» sitter. (Og det er lengden på dette «båndet», tallet på bh-størrelsen angir).

Nå målte jeg og det er 80cm rundt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 16.07):

Jeg liker ettersittende klær og topper, men ikke så ettersittende at det er ubehagelig. Nå har jeg på meg en singlet topp i str XS uten bh, og den er ikke stram.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 19.55):

Jeg liker ettersittende klær og topper, men ikke så ettersittende at det er ubehagelig. Nå har jeg på meg en singlet topp i str XS uten bh, og den er ikke stram.

AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 19.54):

Nå målte jeg og det er 80cm rundt.

Dette henger vel ikke helt på greip? I hi skulle du kjøpe bikintopp i L , men topp i xs sitter ikke stramt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...