AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Vet ikke helt om dette er rette stedet å poste dette, men prøver meg 😉 Jeg bruker en del sminke (foundation) og jobber på kontor. Alt er ikke digitalt enda, så jeg driver masse i papirlister, kontrakter på papir osv. Problemet mitt er at så fort jeg har tatt meg i ansiktet, så blir det beige flekker på papirene jeg tar på. Foundation jeg bruker skal egentlig ikke smitte av, men det gjør den jo. Så stadig må jeg printe ut kontrakter på nytt, da jeg ikke kan overlevere kontrakter med beige fingermerker 😝 Er det noen andre som har denne problemstillingen og som har funnet en løsning på det? Eller er det bare meg.. Skulle egentlig hatt en god, gammeldags frimerkefukter eller lignende på pulten til å "vaske hendene" før jeg tar i papirene.. Anonymkode: cfb83...79c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Slutte å ta deg i ansiktet? Ha en pakke våtservietter i skuffen? Anonymkode: 2912f...85e 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Bytt foundation, prøv self tann dropps istedenfor eller skaff ett godt settingpowder. Anonymkode: b2bff...966 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Dropp foundation, det har huden din godt av...og papirene. Anonymkode: f5007...41f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Eller slutt å bruke foundation? Anonymkode: 9bab1...596
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Slutt å bruke sminke. Anonymkode: 15169...935
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 Bruker du settingspray? Min smitter av hvis ikke. Anonymkode: 828a7...82b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 TS her, takk for alle tips/råd 😊 Primer og settingspray skal testes. Ev. bytte foundation, men vanskelig å vite hvilken som holder det den lover om å ikke smitte av. En pakke våtservietter i skuffen er også lurt å ha. Jeg skulle absolutt ha sluttet å ta meg i ansiktet også, men det klarer jeg dessverre ikke. Stadig noe som kiler eller klør, eller hår som må tas bort. Jeg kommer ikke til å slutte med sminke, da jeg er molstygg uten (med sminke er jeg kun stygg...). Har veldig rød hud i ansiktet og masse skavanker jeg vil skjule, så foundation må til. Anonymkode: cfb83...79c
Danseskjørt Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 Slutt å ta deg i ansiktet, tenk på alle basiluskene du har på fingrene problem løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå