Gå til innhold

Er det bare meg som ikke deltar på fadderuka?


Anonymbruker2001

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på høyskolen Kristiania i år, er førsteårsstudent, og har frem til nå kun deltatt på første dag av fadderuka. Jeg føler virkelig ikke for å være med grunnet personlige ting, så jeg har tatt valget om å hilse på klassen min og være sosial den ene dagen jeg var der, og at jeg heller ser dem igjen når første skoledag/forelesningsdag begynner. Hadde det vært flere alternativer til aktiviteter hadde jeg mest sannsynlig blitt med, som for eksempel hvis faddergruppa en dag dro på en kafè sammen i løpet av uka,  som ikke hadde noe med alkohol å gjøre, og kanskje andre dagen kan de som vil være med på fest gjøre det, men at de som helst vil unngå festing osv får en mulighet de også. 
Samtidig som jeg føler jeg må gjøre det som er best for meg så føles det ensomt, føler jeg er den eneste som ikke er med på fadderuka. Ser at de har det morro med konserter ogsånt, og vil jo ikke komme utenfor sosialt når vi for eksempel skal ha gruppearbeid på skolen osv. Så.. er det noen fler enn med som kanskje kjenner seg litt igjen og som kanskje dropper litt av fadderuka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...