AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Hvordan håndterer dere kroppsstørrelse i endring? Har vært ganske overvektig, veide 100kg. Nå har jeg snart gått ned 10kg og foreløpig har jeg kunnet bruke mye de samme klærne. Men regner med at jeg snart må begynne å kjøpe noe nytt, for eksempel bukser og ikke minst BHer. Skal ned 20-30kg til og synes det er litt vanskelig å tenke seg hva behovet blir... Kanskje bruker jeg lang tid på resten slik at et par nye BHer er verdt pengene, men kanskje går det fortere slik at de bare passer en kort periode. Hvordan har du løst det? Gått i kjoler og sportsbh?😅 Anonymkode: 310f3...766
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Jeg har kjøpt ny bh når jeg har trengt det fordi en god bh er alfa og omega for hvordan holdningen din er og det påvirker kroppen mer enn mange tror. Ellers har jeg lett gått med klær litt for store en periode før jeg har kjøpt nytt og da kjøpt minimalt - gikk ned 20 kilo fra 80 til 60 noe som tilsvrte fra 44 til 36/38 på min kropp.. Anonymkode: 9acc7...739
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt ny bh når jeg har trengt det fordi en god bh er alfa og omega for hvordan holdningen din er og det påvirker kroppen mer enn mange tror. Ellers har jeg lett gått med klær litt for store en periode før jeg har kjøpt nytt og da kjøpt minimalt - gikk ned 20 kilo fra 80 til 60 noe som tilsvrte fra 44 til 36/38 på min kropp.. Anonymkode: 9acc7...739 Du har nok rett i det, men med store bryst koster en skikkelig bh så mye😅 Anonymkode: 310f3...766
aazy Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 (endret) Har kjøpt nye jeans litt i rykk og napp, slapp heldigvis å kjøpe BH like ofte fordi kroppen *tviholdt* på kvart einaste gram der ganske lengje. Har kjøpt eit par (ein svart og ein lys) i to omgangar no - starta på 50/48, gjekk med dei fram til eg var 44, kjøpte nye, og no har også 44 blitt altfor store. Belte funkar eit par strl, men ein blir lei av å gå med jeans som er så stramma inn i midja at dei krøller seg saman (typ paperbag 😂). Toppar o.l. har eg ikkje stressa med, fordelen med store jeans er at ein kan stappe rimeleg mykje stoff før det ser ille ut. Endret 17. august 2022 av aazy
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Jeg kjøpte meg nye bh’r for måtte ha noen gjennom sommeren. Ellers bruker jeg tights og kjoler. Er kronisk syk og bare hjemme så trenger ikke fancy klær. Så derfor har jeg ikke trengt ny garderobe enda. Men når jeg kommer ned i målvekt blir det noen nye bukser tror jeg. Har gått ned 17kg nå 😀 Anonymkode: a2040...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå