Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det seg at mennesker sier og gjør ting og i neste øyeblikk påstår at nei det har de aldri sagt eller gjort? Du kan ha det skriftlig, ha beviser på film, men allikevel har de liksom aldri baksnakket folk? Bare for å ta et eksempel. 

Er det frykt for å måtte stå for det de har gjort, eller hva? 

Anonymkode: 1b256...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller dømmer andre for ting de har sagt og gjort og overser eller glemmer at man selv ikke er perfekt. 

Anonymkode: 3e8eb...2ec

Skrevet

Fordi dette er folk som stadig baksnakker eller holder på. Som har så mye drama i livet sitt at de har mistet kontroll på hva de har sagt og ikke. 
Jeg har ei venninne som baksnakker andre mye, jeg passer på å ikke si noe tilbake, da jeg ikke skal ha på meg at jeg har sagt det ene eller andre. 
men det er jo spennende å høre litt slarv, der og da.. selv om det går inn og ut det andre øret. 

Anonymkode: 654ba...db5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 13.02):

Eller dømmer andre for ting de har sagt og gjort og overser eller glemmer at man selv ikke er perfekt. 

Anonymkode: 3e8eb...2ec

Det handler om at vedkommende som snakker dritt om andre blir konfrontert med det, og må ta ansvar selv for sine handlinger. Kanskje begynne å skjerpe seg. 
Jeg er ikke perfekt på noen måter, (hvem er vel det)?? Men jeg baksnakker ikke folk, og det er jeg stolt av 

Anonymkode: 654ba...db5

Skrevet

Tror det er vanskelig for oss selv å se slike sammenhenger. Mange har gjerne et selvbilde og et syn på egen identitet som ikke stemmer overens med realiteten og da det blir det ekstra vanskelig når du påpeker misforholdet. Er en livsløgn. 

Anonymkode: baecd...9c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...