AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 27 millioner på Nesodden, synes det er litt mye med tanke på at huset ligger på feil side? Det er vel østvendt? For all del et flott hus og jeg liker det veldig godt. Men man kan jo få hus til den prisen i nærheten av Sjøen på steder som Strand/Høvik, Nedre Bekkelaget/Malmøya/Ormøya. Evt Nesøya/Nesbru/Vollen. Kan ikke se at Nesodden er noe nedre enn disse områdene. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268956967 Dette huset Nesøya koster 4 millioner mindre https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268687448 Anonymkode: abbc8...a0e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Gadd ikke å klikke inn engang. Ble skremt av alle trappene😅 Nesodden er også vanskelig å komme til og fra Oslo med bil. Så det er uansett ikke aktuelt. Prisen er i overkant mye, syns jeg. Anonymkode: 5157f...18a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Syns ikke noen hus er verdt 27 millioner. Anonymkode: f9daf...8d9 6
AprilLudgate Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 (endret) Hva mener du med feil side? Jeg er ikke kjent lokalt på Nesodden, men dette er vel nesten så nærme båten man kommer. Som på Nesodden betyr høyere pris. Men tja. Nei. Hadde jeg vunnet en zillion i Lotto hadde ikke dette vært et objekt jeg hadde gått for personlig. Sykt bratt og liten tomt, synes ikke interiøret hadde de kvalitetene jeg ønsker i nybygget hus. Men mange nyere dyre hus er litt sånn - ekstremt mye mørkegrått og fliser/betonggulv. For meg appellerer det null prosent, selv om jeg egentlig liker veldig godt betong og minimalistisk preg. Det Nesøyahuset er heller ikke min greie. Endret 17. august 2022 av DundreMilfin 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 De fleste oppegående menneskene vet at det ikke bare er huset man betaler for.. Hadde disse husene vært satt opp i indre bøllefjord så hadde prisen blitt en tiendedel Anonymkode: f02a0...51f 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Huset på Nesoddtangen var jo mye finere enn huset på Nesøya. Anonymkode: bea76...2af 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Huset på Nesoddtangen var jo mye finere enn huset på Nesøya. Anonymkode: bea76...2af Ja men på Nesøya er du ikke avhengig av båt. Det er flere muligheter. Anonymkode: abbc8...a0e
A-hunter Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 Huset koster ikke 27 millioner. Det er det eiendommen som gjør. Huset er plassert på eiendommen, men det er på ingen måte verdt 27 millioner, noe som er langt over byggekostnaden. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 Det nederste huset var mye finere, i alle fall utenfra. Anonymkode: 2ce2d...679 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 Eiendommen på Nesodden er ikke verdt 27 millioner kroner, men det ER verdt 4 millioner kroner mer enn huset på Nesøya etter min mening. Vi snakker også brygge og strandlinje ved Oslofjorden. Da er det nødt for å bli dyrt. Anonymkode: f3c6d...8f9 4
enkefru Skrevet 17. august 2022 #11 Skrevet 17. august 2022 Feil side? Dette er såpass langt ut på Nesodden at de har kveldssol lenge... i tillegg kommer strandlinje og egen brygge. Kommunikasjonen inn til Oslo er langt greiere derfra enn fra Nesøya, hvor busser blir stående i samme kø som bilene for å komme av øya 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 Fjugur skrev (Akkurat nå): Feil side? Dette er såpass langt ut på Nesodden at de har kveldssol lenge... i tillegg kommer strandlinje og egen brygge. Kommunikasjonen inn til Oslo er langt greiere derfra enn fra Nesøya, hvor busser blir stående i samme kø som bilene for å komme av øya Jo men man kan jo i det minste sykle fra Nesøya. Eller sykle til Sandvika. Anonymkode: abbc8...a0e 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #13 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 27 millioner på Nesodden, synes det er litt mye med tanke på at huset ligger på feil side? Det er vel østvendt? For all del et flott hus og jeg liker det veldig godt. Men man kan jo få hus til den prisen i nærheten av Sjøen på steder som Strand/Høvik, Nedre Bekkelaget/Malmøya/Ormøya. Evt Nesøya/Nesbru/Vollen. Kan ikke se at Nesodden er noe nedre enn disse områdene. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268956967 Dette huset Nesøya koster 4 millioner mindre https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268687448 Anonymkode: abbc8...a0e Store hus jo…. Driver å ser på hus og leligheter i elverum… dem ligger på 3-6 milj. Ikke noe jeg har råd med og ska jeg få barn så finnes det ikke soverom til barna…. Ja dem er verdt 27 milj…. Anonymkode: 8d476...409
Alauda Skrevet 17. august 2022 #14 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 27 millioner på Nesodden, synes det er litt mye med tanke på at huset ligger på feil side? Det er vel østvendt? For all del et flott hus og jeg liker det veldig godt. Men man kan jo få hus til den prisen i nærheten av Sjøen på steder som Strand/Høvik, Nedre Bekkelaget/Malmøya/Ormøya. Evt Nesøya/Nesbru/Vollen. Kan ikke se at Nesodden er noe nedre enn disse områdene. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268956967 Dette huset Nesøya koster 4 millioner mindre https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268687448 Anonymkode: abbc8...a0e Huset er verd så mye som noen er villig til å betale. Både huset og beliggenheten ser jo super ut, om man ønsker å bo på Nesodden. Kunne ikke helt tenkt meg det selv, men kjenner flere som bor der som synes det er fantastisk og skryter av hvor enkelt det er med båten. Jeg synes dermed ikke prisen var så høy, sammenlignet med andre ting jeg har sett. Likte ikke det nederste huset så godt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #15 Skrevet 17. august 2022 Det første huset har jo blant annet både strandlinje og brygge, noe det andre ikke har. Anonymkode: e15cf...623 4
Snok1 Skrevet 17. august 2022 #16 Skrevet 17. august 2022 Det vil vise seg når markedet har tatt avgjørelsen. Oslo spiser seg utover og store villaer i periferien vil bare bli dyrere og dyrere ettersom de vil bli relativt sett færre.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #17 Skrevet 17. august 2022 Hvis noen vil betale 27 mill for det så er det verdt 27 mill. Anonymkode: 8c8eb...e09 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #18 Skrevet 18. august 2022 Det på Nesøya var veldig 90-talls pompøs/overklasse-stil .. men JEG liker sånn stil så jeg hadde nok gått for det heller enn funkishuset. ellers er det som andre sier her hva folk er villig til å betale som styrer om det er «verdt» det:: også kalt markedspris !:) Anonymkode: 4d1af...622
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #19 Skrevet 18. august 2022 Jeg bor sentrumsnært på 160 kvadrat uten hage. Og kunne for samme pris fått 300+kvadrat, strandlinje og hage, 30 minutter unna. Verdt det? Nei. Ikke for meg. Så enkelt er det egentlig. At alle har ulike preferanser. Anonymkode: 5fbe1...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå