AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 I dag kryr av den type ting, ofte opprettet av kvinner. Som skal hjelpe kvinner til å bli en bedre version av seg selv. Trist. Viser hvor svak, usikker og skjær kvinnen er blitt. Klarer ikke ta egne valg i livet, utvikle seg selv. Må ha en heiagjeng. Anonymkode: 59151...934
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Tja. Det er så innmari mye forskjellig kvinner skal mestre i dag, på så mange ulike arenaer. Og folk generelt, egentlig. Bli ditt beste deg! Prestere topp på alle områder, utnytte potensialet maks! Se bra ut, være tynn, prestere på jobb, ha det fint hjemme, pleie parforholdet, ha fantastisk sex, oppdra flinke barn, lage sunn mat fra bunnen, trene, opprettholde relasjon til venninner, bidra til frivillighet, lese bøker og være intellektuell, følge med på politikk og verdensbildet, osv. osv. Så jeg skjønner godt at noen føler de trenger en utenforstående som kan titte på livet deres og si "hør her, dette er hva du må gjøre: ..." Hvorfor er det verre med en life coach enn dn personlig trener? Anonymkode: baf47...51e 3 1
Gjest ti10 Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Tja, det er jo en måte å se det på. En annen måte å se ting på er at det hadde vært færre single, bitre menn hvis de evnet å ta imot velmente råd i stedet bare å stole på egne valg. Når man er singel på x-nde året og synes at alle norske kvinner er kjipe, slemme og bortskjemte, da er det kanskje på tide å ta imot råd og tips fra andre.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Så så, TS, det går bra. Vi har alle en dårlig dag, det blir nok bedre i morgen. Anonymkode: de18c...e56 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 ti10 skrev (8 minutter siden): Tja, det er jo en måte å se det på. En annen måte å se ting på er at det hadde vært færre single, bitre menn hvis de evnet å ta imot velmente råd i stedet bare å stole på egne valg. Når man er singel på x-nde året og synes at alle norske kvinner er kjipe, slemme og bortskjemte, da er det kanskje på tide å ta imot råd og tips fra andre. Der har du en nisje! Life coach for ufrivillig single (menn). Rett og slett en som kan komme inn og evaluere livet og peke på områder med forbedringspotensiale mtp. å tiltrekke seg en partner. Anonymkode: baf47...51e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Kryr det av slike tilbud? Ante ikke at det var en ting en gang jeg. Anonymkode: d467e...3a3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Dakar lille misogynist. Anonymkode: bc426...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja. Det er så innmari mye forskjellig kvinner skal mestre i dag, på så mange ulike arenaer. Og folk generelt, egentlig. Bli ditt beste deg! Prestere topp på alle områder, utnytte potensialet maks! Se bra ut, være tynn, prestere på jobb, ha det fint hjemme, pleie parforholdet, ha fantastisk sex, oppdra flinke barn, lage sunn mat fra bunnen, trene, opprettholde relasjon til venninner, bidra til frivillighet, lese bøker og være intellektuell, følge med på politikk og verdensbildet, osv. osv. Så jeg skjønner godt at noen føler de trenger en utenforstående som kan titte på livet deres og si "hør her, dette er hva du må gjøre: ..." Hvorfor er det verre med en life coach enn dn personlig trener? Anonymkode: baf47...51e Hvem sier at man SKAL alt dette? Dette er jo kvinner selv som lager store forventninger til seg selv... Det er egentlig veldig få som bryr seg om hva andre gjør, men veldig mange som bryr seg om hvordan de selv fremstår... Jeg klarer ikke å falle inn i dette. Jeg har en god jobb, og er meg selv. Jeg følger opp barna og er av og til med på sosiale ting. Jeg streber ikke etter å ha en slank og veltrent kropp og leser bøker innimellom når jeg har tid. Lager mat fra bunnen når jeg har lyst og er med venner når jeg har lyst, men går på klubb ca. hver 6. uke. Stresser ikke med at ungene skal være med på alt mulig, og de stresser heldigvis ikke med det selv heller. De spiller fotball, og thats it. Skummer gjennom nyheter hver dag, og har det koselig og avslappet med mannen. Ingen stress der heller. Anonymkode: 85d51...7d2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvem sier at man SKAL alt dette? Dette er jo kvinner selv som lager store forventninger til seg selv... Det er egentlig veldig få som bryr seg om hva andre gjør, men veldig mange som bryr seg om hvordan de selv fremstår... Jeg klarer ikke å falle inn i dette. Jeg har en god jobb, og er meg selv. Jeg følger opp barna og er av og til med på sosiale ting. Jeg streber ikke etter å ha en slank og veltrent kropp og leser bøker innimellom når jeg har tid. Lager mat fra bunnen når jeg har lyst og er med venner når jeg har lyst, men går på klubb ca. hver 6. uke. Stresser ikke med at ungene skal være med på alt mulig, og de stresser heldigvis ikke med det selv heller. De spiller fotball, og thats it. Skummer gjennom nyheter hver dag, og har det koselig og avslappet med mannen. Ingen stress der heller. Anonymkode: 85d51...7d2 Hva er klubb? Er det ikke en middagsrett? Anonymkode: f3853...07f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 Kjenner noen menn som går fast til coach, vet at 2 av de går til kvinnelig. Men dette er menn, som ønsker å bli den beste utgaven av seg selv på flere plan. Og ingen av de har problemer med å få seg dame. Så kanskje flere menn skulle gjort det samme. Anonymkode: 43eb3...187
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #11 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Der har du en nisje! Life coach for ufrivillig single (menn). Rett og slett en som kan komme inn og evaluere livet og peke på områder med forbedringspotensiale mtp. å tiltrekke seg en partner. Anonymkode: baf47...51e Menn trenger ikke det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner noen menn som går fast til coach, vet at 2 av de går til kvinnelig. Men dette er menn, som ønsker å bli den beste utgaven av seg selv på flere plan. Og ingen av de har problemer med å få seg dame. Så kanskje flere menn skulle gjort det samme. Anonymkode: 43eb3...187 Tror ikke det er noe nyttig, en mann skal jo ikke leve etter kvinnelig tankegang. Menn og kvinner må godta at de passer dårlig sammen utenom sex. Anonymkode: 59151...934
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 Kvinner er jo som kjent sterkere enn menn, så det er jo menn som trenger dette mest. Flere menn tar selvmord, flere menn sliter med singeltilværelsen, flere er voldelige ect Skulle menn gjort alt det kvinner gjør, hadde verden falt sammen 😅 Anonymkode: 9676b...b59
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #13 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner er jo som kjent sterkere enn menn, så det er jo menn som trenger dette mest. Flere menn tar selvmord, flere menn sliter med singeltilværelsen, flere er voldelige ect Skulle menn gjort alt det kvinner gjør, hadde verden falt sammen 😅 Anonymkode: 9676b...b59 Nei, kvinner er mye svakere enn menn. Hvorfor er psykiatrien oversvømmet av kvinner? Menn tar selvmord ja, det er vel ikke noe galt i det. Bedre enn selvmordsforsøk. Menn hadde nok taklet fødsel bedre enn kvinnen, tenk på hvor mange som hyler seg til keisersnitt pga de er redd for å føde. Redd for noe som kroppen er laget til. Anonymkode: 59151...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå