AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Synes du Drammen er fint? Noe du ev. ikke liker? Kunne du tenkt deg å bo der? Anonymkode: 4c1ce...156
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Jeg flyttet til Drammen for 10 år siden, kjente ingen da jeg flyttet. Og jeg har fått flere venner, og trives veldig godt. Anonymkode: 14074...e58
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Jeg har bodd der. Mistrives veldig, og flyttet etter 1 år. Anonymkode: 07a21...6b6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Spørs hvor i Drammen. Men ellers er Drammen en fin by, enkel å kjøre/navigere i og allrighte folk. Kunne godt bodd der (igjen), men ville unngått Fjell (hvor jeg faktisk bodde). Ville også vært skeptisk til enkelte områder i sentrum og Åssiden. Anonymkode: 7b562...9ab
Snok1 Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Etter at trafikken ble ledet utenfor Drammen og de oppgraderte elvebreddene er Drammen blitt en flott by. Ekstra bonus for god tilrettelegging for sykling. Jeg ville absolutt vurdert Drammen om jeg skulle etablert meg på ny på det sentrale Østlandet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes du Drammen er fint? Noe du ev. ikke liker? Kunne du tenkt deg å bo der? Anonymkode: 4c1ce...156 Vel ska du bruke tog Lykke til. Dem ska bygge om i Drammen og tog mellom drammen asker vil være instillt i nesten to år fra påsken neste år. Anonymkode: b4870...108
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vel ska du bruke tog Lykke til. Dem ska bygge om i Drammen og tog mellom drammen asker vil være instillt i nesten to år fra påsken neste år. Anonymkode: b4870...108 De bygger ny by bro også, men det blir bra etterpå tror jeg Anonymkode: 4c1ce...156
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har bodd der. Mistrives veldig, og flyttet etter 1 år. Anonymkode: 07a21...6b6 Samme her. Anonymkode: 7458b...be6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her. Anonymkode: 7458b...be6 Vil dere si litt om hvorfor? Var det Drammen eller situasjonen osv. Trenger ikke dele for mye, altså Bare interessert i hva som ev. er dårlig med Drammen. Anonymkode: 4c1ce...156
kraftwerk Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Synes du Drammen er fint? Noe du ev. ikke liker? Kunne du tenkt deg å bo der? Anonymkode: 4c1ce...156 Samboeren min og meg flyttet til Drammen for 3 måneder siden, vi trives veldig godt enn så lenge. Føler oss veldig trygge og komfortable der vi bor nå 😊. Veldig ålreit at det er så enkelt å bruke sykkel eller sparkesykkel over alt, kort vei til bademuligheter - bystranda, og drammensbadet om vinteren. Flott, stort og nytt bibliotek - var der i helgen 👍🏼 Han er født og oppvokst i storby, jeg i en middels/liten by - vi bodde i Oslo de seneste årene, men ville til en litt mindre by som samtidig tilbød alt vi hadde behov for. Og er dermed veldig fornøyd , satser på at vi blir kjent med kjekke folk etterhvert - så ser frem til å bo oss inn her. Endret 17. august 2022 av kraftwerk 1
Chailatte Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 Flyttet alene til Drammen for ca 5 år siden pga jobb. Skeptisk i begynnelsen, men er det beste valget jeg har tatt. Ble ordentlig kjent med området først da jeg ble permittert under corona, gikk mange, lange turer. Så fant jeg mitt livs kjærlighet her også, gitt 🤭 Men merker lokalbefolkningens fordommer mot ulike områder har smittet litt over på meg, så jeg ville feks ikke flyttet til Fjell eller Konnerud. Vi skal flytte selv snart og har bestemt oss for å holde oss til Drammen og omegn, men vi styrer glatt unna Drammen sentrum, Mjøndalen og til dels Hokksund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå