Gå til innhold

Periodevis kontakt med tinder eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte eksen min på tinder i februar for 8 år siden. Jeg var ny skilt, han var den første jeg flørtet med. Vi ble storm forelsket og hadde et intenst forhold, og jeg har aldri følt slikt for noen før. Vi bor 2 timer fra hverandre, men møttes annen hver helg når vi var barnefri. Han sa han elsket meg etter 2 mnd, noe som normalt ville skremt meg, men jeg kunne ikke vært lykkeligere. Det eneste negative var at han følte seg usikker på kontakten min med pappaen til mine barn selv om jeg trygget han på dette. Før vi møttes hadde jeg avtalt en felles ferieuke i syden med barnefar og våre 2 barn i september. Dette var jeg åpen om fra starten, og at det kun var for barna våre. Jeg og 1 barnet hadde 1 rom, barnefar og 2 barnet hadde også eget rom. Det virket som han forsto hvorfor jeg gjorde dette, og at jeg aldri ville gå tilbake til eksen min. Frem til august gikk alt som en drøm, vi var så forelsket. Så var han hos meg en helg i slutten av august,alt var fantastisk. Han dro på søndag, vi sendte noen sms og alt virket fint. Mandag var det helt stille fra han, jeg sendte heller ingen ting, jeg fikk en dårlig følelse. Tirsdag kom og jeg  hadde bursdag, null sms el tlf fra han. Jeg var knust, og skjønte lite. Etter noen dager sendte jeg sms og spurte hva skjer ? Da kommer han med at det blir vanskelig med oss pga avstanden. Jeg hadde en intens kjærlighetssorg i 6 mnd, men i disse 6 mnd hadde vi ofte kontakt på mld og var venner på alt av some. Fikk aldri noe mere svar av han enn at avstanden var for stor,og ingen av oss kunne flytte på oss. Vi har hatt sporadisk og periodevis mye kontakt på mld og han er rask med og sende mld om han tror jeg har møtt noen nye med spørsmål om jeg har fått meg type, vi har heller aldri vært uvenner.

2 år etter det ble slutt hadde vi mld frem og tilbake en ettermiddag . Han spør helt plutselig om han kan få komme på besøk. Jeg sa ja da jeg tenkte at det ville vært hyggelig. Han kom, vi drakk vin, så sier han at han er forelsket i meg enda. Jeg blir helt satt ut og stille, han spør meg om jeg er det i han, hvor jeg svarer ærlig nei. Da spør han meg om jeg kan bli det igjen, hvor jeg igjen svarer nei. Jeg forklarer det med at når jeg har sørget ferdig og kjælighetssorgen er over, da kan ikke jeg få følelser tilbake. Slik har jeg alltid vært. Han lå over, vi hadde sex, den var like bra som sist. Han dro dagen etterpå og virket lei seg. 5 dager etterpå er det nyttår og jeg sender han en sms, hvor jeg beklager for at jeg har såret han og ønsker han et godt nytt år. Null respons. 

Fra da til nå har vi ikke møttes flere ganger men har enda mye kontakt i perioder. Så kan det være stille i flere mnd til neste mld enten fra han eller meg.

Jeg har kun hatt 1 kjæreste etter dette som ikke varte lenge da han ikke gjorde meg lykkelig el fikk meg til og føle som min ex. Min ex har også kun hatt 1 kjæreste på disse 8 årene siden vi møttes.

Dilematet mitt nå er at jeg tenker på han hver dag, jeg drømmer om han. Sist vi hadde kontakt var for 4 uker siden der jeg spøkte med at det kommer til og bli oss to til slutt. Det var litt fleipte sagt fra meg at han kunne komme på besøk, da svarte han at det måtte bli etter de 2 ukene med ferie han hadde med barnet sitt. Jeg svarte at det var nok uansett ikke lurt, da lurte  han på hvorfor, jeg sa at avstanden ikke har blitt mindre og dumt om 1 av oss skulle få følelser igjen da det bare ender opp med hjertesorg. Da sluttet han og svare, og siden ingen kontakt.

Jeg sitter her nå og tenker det må være en grunn til at vi 8 år etter bruddet enda har kontakt og flørter på mld. Tidligere har jeg kun sett på det som hyggelig at han enda tar kontakt og gir meg komplimenter. Men nå disse siste 4 ukene har jeg savnet alt med han, jeg leser gamle mld, ser på gamle bilder. Jeg vil treffe han igjen...Hva gjør jeg ? Hvordan går jeg frem ? Hva tenker dere om han og hans intensjoner ? Hjelp meg noen 😫

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han holder deg dessverre på gress mens han venter på noe bedre. Tidsfordriv og noen å ha sex med en gang i blant når han er mest nøden. Det kan være noen gamle følelser og at han fortsatt liker deg, men for din egen del ikke grav deg ned i dette og gå heller videre. Det vil ikke gagne noen å fortsette dette. «He’s not that into you» er en frase som er hard å høre, men om han hadde vært interessert i deg ville han vært i kontakt med deg minst et par ganger i uka.

Finn en fyr som ønsker å være sammen med deg. En som faktisk legger litt innsats inn i forholdet og som ikke minst husker bursdagen din. Ikke kast bort verdifull tid på en fyr som eksen din.

*klem*

• Nyttig 2
Skrevet

Holder deg lunken til dårlige tider. 

Anonymkode: 01069...ac7

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville tolket det som om han fortsatt var interessert i deg. Snakket med noen her i en annen tråd om at gamle flammer meldte seg med ca 3 ukers mellomrom. 

Jeg hadde nok tatt kontakt og spurt om han fortsatt tenkte på deg. Du er dessuten singel og kan gjøre som du vil. Blir det en gang eller flere med deilig sex, så er jo det også helt greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...