AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Den stikker jo skal den være sånn? Tok den runde biten inn å den spisse mot ut men trodde ikke den skulle være så spiss 🤪 føler jeg har gjort noe galt eller noe Anonymkode: 4e964...edf
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Å hvor lang tid før den begynner å gå i oppløsning? Er en en dags kur Anonymkode: 4e964...edf
Sansa20 Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Ja den er ubehagelig, den virket veldig fort for min del ,noen timer bare. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 solietta skrev (11 minutter siden): Ja den er ubehagelig, den virket veldig fort for min del ,noen timer bare. Takk! Ble redd får det var noe galt med den siden det var så spiss men da skal den bare være sånn da😊 regner med det ikke er vondt når jeg våkner da 😁 Anonymkode: 4e964...edf
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Om det fortsetter å være vondt eller ikke hjelper er Diflucan tablett en mulighet. Den skal fu svelge. Anonymkode: b34ad...0ad
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Jeg tok akkurat en sånn kapsel selv. Det føles rart. Jeg tok den nede på badet å glømte ett lite øyeblikk at jeg må gå opp trappa til soverommet. Jeg prøvde så godt jeg kunne å knipe igjen beina mens jeg gikk opp. Tror det gikk bra. Den begynte raskt å gå i oppløsning. Det jeg lurer på er hva om jeg må på do i løpet av kvelden/natta 🤔. Da er vel kanskje alt forgjeves. Anonymkode: bb92b...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå