Mimmili Skrevet 17. august 2022 #1 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg har veldig tørt hår og trenger gode fukt produkter ( tar gjerne imot de meste av råd ?) har bølgete tykt , langt bleket hår ! Proteiner er FYFY her 😅 knekker bare ! lurer på om noen har erfaring med hårolje som ikke tørker ut håret ?! Kanskje man bruker Leave in på bølgete hår og ikke olje ? Prøvd ut utrolig mange produkter 😳 morrocanoil også ( gir ikke nok ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 17. august 2022 #2 Del Skrevet 17. august 2022 Bruker du hårkur for tørt hår innimellom? Har ikke noe forslag om type, siden jeg ikke har tørt hår selv. Men jeg bruker kur fra Aveda, kjøpt hos frisør. Mange bra produkter i det merket! Bruker også leave-in-conditioner spray for å beskytte håret ved varmebehandling. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Del Skrevet 17. august 2022 Har du prøvd olaplex sin olje? Og de andre produktene også! Utrolig bra Anonymkode: 265c8...797 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg bruker REF wonderoil, eller Curl company. Og så bruker jeg kokossolje som kur innimellom, da gnir jeg inn i hele håret, og lar være i håret 16-24 timer før jeg vasker det ut. Morrocanoil funket overhode ikke for meg, den var alt for tyktflytende, så jeg måtte bruke veldig mye av den. Leave-in jeg har prøvd gjør at håret ser fett og tungt ut (mye mulig feil type for meg) Anonymkode: b6154...3ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. august 2022 #5 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg liker disse to: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Del Skrevet 17. august 2022 Kerastase. Anonymkode: bebb1...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Del Skrevet 17. august 2022 Hvilken type hår har du, da? Fint/grovt? Lav eller høy porøsitet? Om du googler oljer og din hårtype, finner du hva som er anbefalt å prøve. https://www.glowbydaye.com/blogs/glow-by-daye/best-oils-for-your-porosity-type Jeg har lav porøsitet, og kokosnøttolje funker ikke for meg. Jeg har også veldig fint (men tett) hår, og bølger. Argan olje, og mandelolje, funker for meg. Anonymkode: 141e7...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Del Skrevet 17. august 2022 eleni & chris sin er kjempegod, lukter frisør av maria nila sin er min favoritt pga lukt. lukter veldig godt davines oi oil god olje, men lukten er litt sterk for meg alle disse oljene er lette og fine for typisk fint nordisk hår. jeg har prøvd mange andre oljer, men opplever at selv en dråpe får mitt hår til å kjennes fettet ut. jeg har hår ned til midja. Anonymkode: cdfbc...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du prøvd olaplex sin olje? Og de andre produktene også! Utrolig bra Anonymkode: 265c8...797 Ååå nei den har jeg faktisk ikke prøvd 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 17. august 2022 Bergknapp skrev (11 timer siden): Bruker du hårkur for tørt hår innimellom? Har ikke noe forslag om type, siden jeg ikke har tørt hår selv. Men jeg bruker kur fra Aveda, kjøpt hos frisør. Mange bra produkter i det merket! Bruker også leave-in-conditioner spray for å beskytte håret ved varmebehandling. Ååå jeg har snust litt på aveda? Jeg har prøvd 900000pridukter for tørt hår føler jeg , men huden og håret mitt er er så kresent 🫣 tydeligvis ! Men tusen takk 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg bruker REF wonderoil, eller Curl company. Og så bruker jeg kokossolje som kur innimellom, da gnir jeg inn i hele håret, og lar være i håret 16-24 timer før jeg vasker det ut. Morrocanoil funket overhode ikke for meg, den var alt for tyktflytende, så jeg måtte bruke veldig mye av den. Leave-in jeg har prøvd gjør at håret ser fett og tungt ut (mye mulig feil type for meg) Anonymkode: b6154...3ce Oi tusen takk ? Det med kokkos må jeg definitivt prøve !!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Del Skrevet 17. august 2022 Bare vær obs på at hårolje i sommersola kan tørke ut håret enda mer. Anonymkode: 2becf...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare vær obs på at hårolje i sommersola kan tørke ut håret enda mer. Anonymkode: 2becf...e84 Oisann ! Det tenkte jeg ikke på 😯takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. august 2022 #14 Del Skrevet 17. august 2022 Eg vil anbefala hårkuren Moisture Recovery frå Joico. Trur du vil sjå resultat med den. Berre husk å la den virka ut tida (5 min) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 17. august 2022 Capazitet skrev (6 minutter siden): Eg vil anbefala hårkuren Moisture Recovery frå Joico. Trur du vil sjå resultat med den. Berre husk å la den virka ut tida (5 min) Åå ? Takk ! Ja mange håroljer gjør jo ingenting 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. august 2022 #16 Del Skrevet 17. august 2022 Capazitet skrev (13 minutter siden): Eg vil anbefala hårkuren Moisture Recovery frå Joico. Trur du vil sjå resultat med den. Berre husk å la den virka ut tida (5 min) Denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. august 2022 #17 Del Skrevet 17. august 2022 flusa skrev (1 time siden): Denne ? Ja. Fins og i tube på 250 ml 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 17. august 2022 Capazitet skrev (2 timer siden): Ja. Fins og i tube på 250 ml Jeg trooooor jeg har prøvd den ? Håret ble stivt som en stokk 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. august 2022 #19 Del Skrevet 17. august 2022 Mimmili skrev (1 time siden): Jeg trooooor jeg har prøvd den ? Håret ble stivt som en stokk 😳 Det var rart. Mitt hår blir silkemjukt av den. Kan hende du forvekslar den med ein annan hårkur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 17. august 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 17. august 2022 Capazitet skrev (2 timer siden): Det var rart. Mitt hår blir silkemjukt av den. Kan hende du forvekslar den med ein annan hårkur Kjøpte den på blivakker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå