AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Siden jeg ser flere her også trenger å komme over noen så kan vell alle dele sine beste tips får at det skal gå best mulig? Får meg er det lettest vist jeg klarer å bli sur på personen å helst blokkere dem. Hva funker får deg? Altså med sur mener jeg at jeg klarer å tenke at han er shit å jeg fortjener bedre 😂 selvom det ikke nødvendigvis er sånn så funker det å tenke det stille inni meg 🤪 Anonymkode: cfabc...e5d 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Ja å være forbanna på den hjelper pluss finne en ny som opptar tankene selv om en ikke har så mye følelser så føles det godt å ha noen som er slik en skulle ønske den man har sterke følelser skulle vært. Men har levd lenge og vet at jeg har så langt aldri fått de jeg har vært forelsket i og det har blitt noen opp igjennom årene. Så da må en ta alternativ B en man ikke har følelser for men som har følelser for meg. Pluss holde meg mer opptatt på fritiden slik at jeg kan si nei når de tar kontakt selv om det river i hjertet. Men vet man aldri kan få dem så da blir det slik. Lykke til med «komme over» prosjektet🍀 Anonymkode: b52d3...76a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja å være forbanna på den hjelper pluss finne en ny som opptar tankene selv om en ikke har så mye følelser så føles det godt å ha noen som er slik en skulle ønske den man har sterke følelser skulle vært. Men har levd lenge og vet at jeg har så langt aldri fått de jeg har vært forelsket i og det har blitt noen opp igjennom årene. Så da må en ta alternativ B en man ikke har følelser for men som har følelser for meg. Pluss holde meg mer opptatt på fritiden slik at jeg kan si nei når de tar kontakt selv om det river i hjertet. Men vet man aldri kan få dem så da blir det slik. Lykke til med «komme over» prosjektet🍀 Anonymkode: b52d3...76a Meg over dette fordi jeg ønsker ikke å være helt alene i denne verden da jeg ikke har så mye venner. kvinne 50+ Anonymkode: b52d3...76a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Tenke på de dårlige sidene ved han (eks). Tenke at det finnes mange fisker i havet. Tenke at dette har jeg vært gjennom før, og av erfaring - tid leger alle sår. Holde meg aktiv. Sosialisere, ikke sitte alene og gruble. Anonymkode: 50702...526
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Gjøre kort prosess og droppe alle felles kontaktpunkter med det sammen. Slette og blokkere vedkommende alle steder, holde seg unna steder man kan møtes, holde seg unna felles venner, treffe nye mennesker. Anonymkode: c0e25...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå