Gå til innhold

Hvor mange blir gravid ved et "uhell"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig å bli gravid ved et "uhell", altså hvor damen med vilje glemmer pillene sine? Hvor mange her er det som har gjort det? Og har dere vært ærlig mot faren til barnet siden og fortalt sannheten? Vær gjerne anonym når du svarer, om du ønsker det!

Anonymkode: f5a1c...74c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kompisen til en jeg kjenner stakk hull på kondomene en gang å fikk barn. Han inrømte at det var sånn det skjedde. Har ei venninne som lurte kjæresten når ting begynte å gå dårlig mellom dem får hun var redd han skulle gå fra henne. Personelig kunne jeg aldri lurt noen men det finnes utskudd av begge kjønn. Jeg har en sykt sær humor så kan tulle med det da at nå er jeg så beibi syk at jeg bare lurer noen haha men neida bare min teite humor hadde aldri gjort det! Kan heller ikke få barn jeg så jeg er vell ikke riktige til å svare uansett😂 men man er ego om man lager barn sånn å tvinger den til å leve ett liv den ikke har bedd om. Alt skal ligge til rette får barnet

Anonymkode: 920f7...1d9

• Liker 1
Skrevet

Har blitt gravid 2 ganger ved one night stand. brukte ingenting.

Anonymkode: 16516...f7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kompisen til en jeg kjenner stakk hull på kondomene en gang å fikk barn. Han inrømte at det var sånn det skjedde. Har ei venninne som lurte kjæresten når ting begynte å gå dårlig mellom dem får hun var redd han skulle gå fra henne. Personelig kunne jeg aldri lurt noen men det finnes utskudd av begge kjønn. Jeg har en sykt sær humor så kan tulle med det da at nå er jeg så beibi syk at jeg bare lurer noen haha men neida bare min teite humor hadde aldri gjort det! Kan heller ikke få barn jeg så jeg er vell ikke riktige til å svare uansett😂 men man er ego om man lager barn sånn å tvinger den til å leve ett liv den ikke har bedd om. Alt skal ligge til rette får barnet

Hvordan reagerte barnefaren til hun som stakk hull på kondomene?

Skrevet

Jeg ble gravid uansett prevensjon, så nå er jeg sterilisert. Orket ikke flere overraskelser. 

Vært uventet gravid med fire barn. En abort og fikk tre barn. Kun første gang jeg kan ha glemt en pille, selv om jeg tviler på det. De to siste ble til tross hormonspiral, som liksom skal være dobbeltsikring. De er tvillinger. 

Sex kan uansett føre til graviditet. Ingen prevensjon er 100% trygg. Jeg var til og med redd for å bli uventet gravid igjen etter sterilisering. Ikke engang det er 100% sikkert. Det kan gro sammen igjen. Det har heldigvis ikke skjedd. 

Ja jeg var ærlig med mannen. Mennene. Var selvfølgelig like stor overraskelse for dem, men det var de som overtalte meg til å beholde, bortsett fra ene gangen. Da var ikke det å beholde et alternativ for meg overhodet. Veldig feil tidspunkt. 

Vil du absolutt ikke ha barn så bruk kondom. Det er egentlig eneste kontroll menn kan ha på slikt. 

Anonymkode: ce6d9...f1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok dette er bare sykt. Dette er virkelig en skrekk at en mann stikker hull på (eller tar av) kondomen før eller under sex. Hadde sex med en fyr og han tok av kondomet underveis. Jeg sparket han bort da jeg oppdaget det og kastet han på dør.

Anonymkode: fdd9d...364

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han*. Det var hun som ble lurt.

Anonymkode: acc27...94d

• Liker 2
Skrevet

Søsteren min ble gravid etter at typen tok av kondomen under sex uten at hun visste om det.

Anonymkode: 1d805...33b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har blitt gravid 2 ganger ved one night stand. brukte ingenting.

Anonymkode: 16516...f7e

Da var jo ikke dette akkurat "uhell"  🙄

Anonymkode: 3bb0c...f0f

Skrevet

Ble gravid ved uhell; han hoppet av i svingen. Angrer ekstremt på at jeg ikke beholdt.

en eks han hadde stakk hull på kondomer så hun ble gravid, så ikke uhell men ondskap.

Anonymkode: aeb13...8f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok dette er bare sykt. Dette er virkelig en skrekk at en mann stikker hull på (eller tar av) kondomen før eller under sex. Hadde sex med en fyr og han tok av kondomet underveis. Jeg sparket han bort da jeg oppdaget det og kastet han på dør.

Nå er jeg usikker på regelverket her i Norge, men i Storbritannia (UK) settes dette på linje med voldtekt. Man har ikke samtykket i å ha sex uten kondom, det at kondomet fjernet uten at den ene parten vet om det og er enig er ikke greit.

https://www.bbc.com/news/newsbeat-57618003.amp

Anonymkode: 6f724...6a2

Skrevet

Kjenner mange som har innrømmet det.

Anonymkode: f6ccd...1d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kjenner mange som har innrømmet det.

Anonymkode: f6ccd...1d0

Oi, hvordan tør noen å innrømme slikt? Jeg ble gravid med første "med uhell", kommer aldri til å fortelle noen det. 

Anonymkode: 86927...93d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det var mannen som stakk hull på kondomen. Skjønner på måten du skriver at du tror det er normalt jenter gjør sånn men det er det ikke. Det er syke folk som gjør sånn å det trenger ikke være dama. Men ja dama hans gikk fra han ettpar år etter ungen var født når han inrømte det. Hun følte seg fanget

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det har jeg også opplevd flere ganger.. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det har vært fristende når man står der som par i 35-årsalderen som har vært sammen i mange år, og mannen vil ha barn, bare vente enda et år - men gjorde det ikke. Ble gravid første gang vi hadde sex uten kondom/pille. 

Anonymkode: ee57d...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...