AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Er ei jente jeg fikk match med, som jeg raskt kom godt overens med på melding. Først på en datingapp, så gikk vi over til snap, det var hun som spurte om min snap. Vi har tekstet utrolig mye den siste uka, tonen har i stor grad vært flørtende, sendt hverandre flere snaps daglig, også nattasnaps, samt morgensnaps type selfier. Vi har også snakket på tlf, og bare første gang vi snakket sammen ble den samtalen lang. Etter planen skal vi endelig treffes i morgen, og det var hun som foreslo helt konkret tidspunkt, vi har tidligere snakket om å treffes, men da litt mer løst. Så jeg gleder meg til det, selvfølgelig. Har gitt henne søte komplimenter, og har også fått slike i retur, eller så er det hun som har sendt komplimenter først, og så har jeg fulgt opp. Vi har tekstet en del gjennom hele dagen i dag, men på ettermiddagen begynte den nervøsiteten jeg har opplevd tidligere i lignende situasjoner å snike seg på igjen. I går var den ikke der. Fikk en koselig snap da jeg kom hjem, og jeg ga henne et søtt kompliment på den, som hun reagerte positivt på, med noe som minner om en kysse-smiley. Men i kveld har det vært mer stille enn de siste dagene, er vel et par timer siden sist vi tekstet nå, og det er litt uvant. Og da kjenner jeg på denne nervøsiteten. Tenkte i det minste å sende henne en natta-snap, det har hun villet ha før. Klart, venter i spenning på om hun sender melding før leggetid. På en måte har jeg jo lyst til å sende en melding, men jeg vet med meg selv at det er viktig ikke å brenne alt kruttet på en gang. Har ikke lyst at hun skal gå lei av meg, eller se på meg som klengete, masete, selv om hun tidligere har sagt at hun ikke har oppfattet meg slik. Jeg vil ikke ødelegge dette nå. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men følte bare for å lufte litt tanker, er ikke så mange jeg har å snakke med dette om. Vil holde en litt lav profil ellers enn så lenge. Evt om noen har noen tanker eller kommentarer? Anonymkode: c604b...35f 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Åh, lykke, fikk søte snap(s) av henne, som hun fikk tilsvarende svar og komplimenter på. Da fikk jeg litt hvilepuls igjen, er litt roligere nå (og glad). Anonymkode: c604b...35f 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Åh, lykke, fikk søte snap(s) av henne, som hun fikk tilsvarende svar og komplimenter på. Da fikk jeg litt hvilepuls igjen, er litt roligere nå (og glad). Anonymkode: c604b...35f Så koselig! Hvor gammel er du? Anonymkode: 72dd6...db1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så koselig! Hvor gammel er du? Anonymkode: 72dd6...db1 Egentlig litt for gammel til å holde på sånn, tenker jeg, har passert 30-åra. Har eks. sendt flere snaps til noen enn jeg kan huske, og brukt smileys/emojier det for kort tid siden overhodet ikke kunne falt meg inn å bruke. Men det ble nå sånn, da. Anonymkode: c604b...35f 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Egentlig litt for gammel til å holde på sånn, tenker jeg, har passert 30-åra. Har eks. sendt flere snaps til noen enn jeg kan huske, og brukt smileys/emojier det for kort tid siden overhodet ikke kunne falt meg inn å bruke. Men det ble nå sånn, da. Anonymkode: c604b...35f Ønsker deg lykke til i morgen. 😄 Kjærlighet er det beste som finnes. Anonymkode: 72dd6...db1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Åh, så koselig! Ønsker deg masse lykke til i morgen! 😊 Du må gjerne oppdatere oss etter daten så vi får høre hvordan det har gått! Igjen, lykke til! Anonymkode: c91dc...f01 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ønsker deg lykke til i morgen. 😄 Kjærlighet er det beste som finnes. Anonymkode: 72dd6...db1 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Åh, så koselig! Ønsker deg masse lykke til i morgen! 😊 Du må gjerne oppdatere oss etter daten så vi får høre hvordan det har gått! Igjen, lykke til! Anonymkode: c91dc...f01 Takk for det. Gleder meg veldig, ja. Dette er noe helt annet enn på veldig, veldig lenge. Anonymkode: c604b...35f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 Så søtt og fint å lese. Masse lykke til! Tipper hun er minst like spent og nervøs som deg, om det er en trøst. 😄 Anonymkode: 1ca16...fd5
Odine Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 Livet kan jo i blandt være hektisk , så det at hun hadde god tid til å svare på meldinger før helga, betyr kanskje at hun hadde ferie, men nå har begynt på jobb og er mer bizzy. Interessen kan jo også dabbe litt av før man faktisk treffer noen da og så ordner det seg i virkeligheten. Lykke til 😉 1
Odine Skrevet 17. august 2022 #11 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Egentlig litt for gammel til å holde på sånn, tenker jeg, har passert 30-åra. Har eks. sendt flere snaps til noen enn jeg kan huske, og brukt smileys/emojier det for kort tid siden overhodet ikke kunne falt meg inn å bruke. Men det ble nå sånn, da. Anonymkode: c604b...35f Dette er fint og spennende uansett alder. 😉
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 Nervøsitet før en date er bare bra! Det betyr at du har troen på det. Ønsker deg masse lykke til 😘🥰❤️ Anonymkode: 18ff6...4fc
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #13 Skrevet 17. august 2022 Fortell om daten når du kommer hjem, TS!😍 Anonymkode: aca61...973
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #14 Skrevet 17. august 2022 Lite tips, brems "teksting gjennom hele dagen". Det blir tilslutt drit kjedelig for en av dere - og dere har ikke noe å snakke om når dere treffes. Du skriver at det er et par timer siden dere tekstet, og det er uvant.. Du må fokusere på alt annet enn henne, hvis ikke så kommer du til å vise din needynes og hvor "klengete" du kan bli. Damer liker menn som klarer seg godt alene og ikke flipper over småting, som en dame ville gjort(no offence damer, vi elsker dere uansett) Lykke til, og fortell gjerne hvordan det gikk! Anonymkode: 1e3cf...482 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #15 Skrevet 17. august 2022 Kom hjem nå. Og... det gikk ikke som jeg hadde håpet. Vi gikk tur og dro en tur hjem til henne. Men ingenting skjedde, jeg kjente ikke den kjemien jeg hadde kjent på på meldingene. Når det gjelder mas, så er jeg nøye med ikke å sende meldinger før hun har svart på min forrige. Så om det gikk noen timer før hun svarte, så ventet jeg de timene. Nå var jeg på jobb, så jeg hadde noe å sysselsette meg meg. Det er klart, jeg lot meg nok rive med, det skal jeg være så ærlig å innrømme. Ønsket at det skulle være sånn som det på forhånd så ut til å være. Men det var det ikke, og det er trist. Og dessverre så var nok bildene jeg hadde av henne et godt stykke unna realiteten, særlig de fra profilbildene. Hadde nok ikke kjent henne igjen på gata basert på dem. Nei, jeg får nok sende henne en "takk for meg"-melding i morgen. Hittil har vi ikke tekstet i etterkant. Tenker det er best ikke å la henne vente for lenge, ghosting er selvfølgelig uaktuelt. Anonymkode: c604b...35f 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #16 Skrevet 17. august 2022 Uff dette med bilder er en av grunnene til at nett dating gir meg helt angst. På hvilken måte var de annerledes enn virkeligheten? Fikk du sett facebook/Instagram profilen hennes? Anonymkode: 1ca16...fd5 3
so_what Skrevet 17. august 2022 #17 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kom hjem nå. Og... det gikk ikke som jeg hadde håpet. Vi gikk tur og dro en tur hjem til henne. Men ingenting skjedde, jeg kjente ikke den kjemien jeg hadde kjent på på meldingene. Det er sånn det er. De fleste dates er hyggelige, men skuffende likevel. Det er bare å bite i seg. Det er det éne unntaket du er i gamet for; unntaket der alt bare klaffer, i motsetning til de 5, 10, 15 skuffelsene du har måttet gjennom på forhånd. AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er klart, jeg lot meg nok rive med, det skal jeg være så ærlig å innrømme. Ønsket at det skulle være sånn som det på forhånd så ut til å være. Men det var det ikke, og det er trist. Og dessverre så var nok bildene jeg hadde av henne et godt stykke unna realiteten, særlig de fra profilbildene. Hadde nok ikke kjent henne igjen på gata basert på dem. Også helt vanlig. Flørting på melding er fint, men pass på å realitetssjekke forventningene du har overfor en person du ikke har møtt enda. Slike avviker alltid vesentlig fra det mentale bildet du på forhånd har dannet deg av hvordan de kommer til å være. AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, jeg får nok sende henne en "takk for meg"-melding i morgen. Hittil har vi ikke tekstet i etterkant. Tenker det er best ikke å la henne vente for lenge, ghosting er selvfølgelig uaktuelt. Høres veldig ryddig ut. 2 1
Cornix Skrevet 17. august 2022 #18 Skrevet 17. august 2022 so_what skrev (12 minutter siden): Også helt vanlig. Flørting på melding er fint, men pass på å realitetssjekke forventningene du har overfor en person du ikke har møtt enda. Slike avviker alltid vesentlig fra det mentale bildet du på forhånd har dannet deg av hvordan de kommer til å være. Nettopp. Selv prøver jeg å få til et møte raskt - og unngår for mye chat. Man kan lett la seg rive med. 1
Chailatte Skrevet 18. august 2022 #19 Skrevet 18. august 2022 so_what skrev (7 timer siden): Også helt vanlig. Flørting på melding er fint, men pass på å realitetssjekke forventningene du har overfor en person du ikke har møtt enda. Slike avviker alltid vesentlig fra det mentale bildet du på forhånd har dannet deg av hvordan de kommer til å være. Dette, dette, dette! Da jeg var singel og datet, endte jeg til slutt opp med han jeg chattet minst med før første date. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #20 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kom hjem nå. Og... det gikk ikke som jeg hadde håpet. Vi gikk tur og dro en tur hjem til henne. Men ingenting skjedde, jeg kjente ikke den kjemien jeg hadde kjent på på meldingene. Når det gjelder mas, så er jeg nøye med ikke å sende meldinger før hun har svart på min forrige. Så om det gikk noen timer før hun svarte, så ventet jeg de timene. Nå var jeg på jobb, så jeg hadde noe å sysselsette meg meg. Det er klart, jeg lot meg nok rive med, det skal jeg være så ærlig å innrømme. Ønsket at det skulle være sånn som det på forhånd så ut til å være. Men det var det ikke, og det er trist. Og dessverre så var nok bildene jeg hadde av henne et godt stykke unna realiteten, særlig de fra profilbildene. Hadde nok ikke kjent henne igjen på gata basert på dem. Nei, jeg får nok sende henne en "takk for meg"-melding i morgen. Hittil har vi ikke tekstet i etterkant. Tenker det er best ikke å la henne vente for lenge, ghosting er selvfølgelig uaktuelt. Anonymkode: c604b...35f Kjedelig å høre TS, men tvi tvi. Det er litt sånn det er på nettdating, det er veldig lett å danne seg et bilde av vedkommende på forhånd, og som viser seg å ikke være helt som oppfattet. Alt fra bilder til kommunikasjon og til opplevd "digital" kjemi kan vise seg å ikke være helt som det var i virkeligheten. Men ta det som en erfaring rikere og gå med hodet hevet til neste gang. Neste gang kan det kanskje være lurt å tekste litt mindre og legge opp til å møtes litt før slik at man ikke risikerer så stor fallhøyde. Uansett ryddig å takke for treffet og ønsker vedkommende lykke til videre syntes jeg, det er mye ryddigere enn å bare ghoste. Anonymkode: eec87...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå