Hjertevarme1 Skrevet 16. august 2022 #1 Del Skrevet 16. august 2022 Hei Har så lyst på noen morsomme krøller..ikke sånn gammel dame permanent..er det noen som vet om noen frisører som er god på dette i dag? Prøvde adam og eva for ett par år siden.men ble lite krøll gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. august 2022 #2 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg tok permanent tidlig på 90 tallet med papilotter en gang. Det er den fineste krøllen jeg har hatt. Men krøllene ble kanskje litt fort slappe, men de ble fine og litt "tilfeldige". Det virker ikke som om det er noen som tar det lengre, enda det er in med krøllete hår. Jeg hadde vurdert det om jeg hadde klart å få lengre hår men mitt vokser så vidt til skuldrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertevarme1 Skrevet 16. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2022 Ja,er slike jeg mener😊 men finner ingen som gjør det lengre🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå