Gå til innhold

Tinderdate som bare svarer på spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og aldri stiller spørsmål? Vi skal på vår første date på førstkommende fredag,  men han skriver ingenting til meg før denne daten 🫣….. når jeg spør om noe inne på Tinder, svarer han kort og greit - og så «dauer» samtalen fordi han spør ikke videre. Det kan tenkes at han ønsker å vente til vi går på date, men det er jo litt koselig med små meldingen før dette da…

blir så usikker jeg da… tror dere han takket ja til date for å være hyggelig ?

Anonymkode: bc250...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som interessen er på plass når han ikke klarer å holde samtalen gående..  Men kanskje det er som du sier at han heller vil vente til daten med alle spørsmålene. Det er ikke alle som er glad i chatte så mye frem og tilbake

• Liker 3
Skrevet

Hmm han høres jo litt rar ut kanskje...? Tenker at om han hadde vært interessert så hadde han jo spurt et par små spørsmål. Er jo bare vanlig høflighet? Du får nesten bare vente og se til daten. Ikke alle er like.

Anonymkode: 7906e...11f

Skrevet

Sånne har jeg vært borti også. Gørrkjedelige typer - men bare vent: det vil komme en eller annen fyr inn i denne tråden og si at det er DIN skyld at han ikke greier å holde en samtale gående😛 Jeg tenker at du bare bør droppe å prøve å chatte mer med han, og heller avvente til fredag for å se hvordan han oppfører seg da. 

Anonymkode: 97754...857

• Liker 2
Skrevet

Han virker ikke interessert. Det kan være han avslår før fredag. Kan være han takket ja, fordi han ikke er vant til å bli bed ut og nyter initiativet ditt.
Har du dårlig magefølelse, så ville jeg bare droppet daten

Anonymkode: b1fff...ef0

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle som vil chatte masse. Noen foretrekker å møtes for å sjekke kjemien før man legger for mye i dt

Anonymkode: 25ac7...771

• Liker 3
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke brukt tid på! Han tenker sikkert at det er et enkelt ligg siden han allerede har gitt så lite men du forsetter å ta rniutativ likevel. 

Anonymkode: dcbab...553

• Liker 3
Skrevet

Å måtte bære en hel samtale alene er tungt.

Kan være ham er dåelig på konversasjon, uvant...eller uinteressert.  

Har snakket med en av og på en stund, som kun svarer 

"Aah ", "mhm, "så kos", "ja det vil jeg tro". 

En gang i blant kan han si noe annet. Men spør aldri. Bortsett fra "hatt en fin dag?"

😂

Håpløst. 

Anonymkode: f6a60...421

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Gidder man ikke involvere seg i en samtale er man ikke int eller bare sosial tilbakestående .  

• Liker 4
Skrevet

Noen er bare helt elendig på å chatte, så trenger ikke bety at han ikke er interessert. 
Var selv på tur å gi opp en date flere ganger fordi han var så "av". Men det ble en kjempetrivelig date, hvor vi pratet like mye begge to. Etter det ble han også litt flinkere til å holde kontakt på chat.

Anonymkode: b1943...148

Skrevet

Om dere ikke har møttes enda, er det ikke så rart at han ikke virker interessert. De færreste blir interessert i en dame/mann på et bilde. Jeg sliter selv med å interessere meg for folk jeg ikke kjenner, jeg kjenner dem jo ikke! Dropp chattingen og stikk på daten. Fremstår han som like evneveik i samtale IRL som på chat, dump. Men gi ham en sjanse da?

• Liker 1
Skrevet

Jeg orker ikke chatte mye før date. Setter tid og sted, feks 3-5 dager i forveien, også slenger på "Da sees vi på Pers hotell klokken 20, blir du forhindret så bare si ifra. Ser frem til å treffes! "

Etter det er det stort sett stille. Gidder ikke bruke tid på småprat på telefon. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde droppet den daten. Ikke fordi det nødvendigvis er noe galt med han eller manglende interesse, men rett og slett fordi at jeg trenger en person som gidder å sende noen meldinger og vise interesse for meg også på den måten. Med andre ord hadde jeg konkludert med at vi er altfor ulike til at dette er noe poeng. Og så hadde jeg nok vært rimelig sikker på at han ikke kom til å stille på daten når han ikke viser noe interesse...

Anonymkode: 1a230...876

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 21.52):

Og aldri stiller spørsmål? Vi skal på vår første date på førstkommende fredag,  men han skriver ingenting til meg før denne daten 🫣….. når jeg spør om noe inne på Tinder, svarer han kort og greit - og så «dauer» samtalen fordi han spør ikke videre. Det kan tenkes at han ønsker å vente til vi går på date, men det er jo litt koselig med små meldingen før dette da…

blir så usikker jeg da… tror dere han takket ja til date for å være hyggelig ?

Gi en stygg en sjanse 

Anonymkode: 3423f...b95

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Gi en stygg en sjanse 

Anonymkode: 3423f...b95

Ts her. 

hva menes ? Gir dere en lyd etter date i morgen!!😃

Skrevet

Selv om man ikke liker å chatte, så er det turn off at man ikke egger seg litt i selen og i det minste forsøker vise interesse. Liker ikke kjempelange chattesamtaler selv, men om jeg var interessert i noen hadde jeg gjort en innsats. Om man ikke gidder såpass en gang...

Anonymkode: b5866...218

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han vil unngå klein stillhet, fordi dere brukte opp alle samtaleemnene før dere møttes? Eller kanskje han bar vil møtes, og få pult. Ikke godt å vite om han er det ene eller det andre. Men du finner jo fort ut om han er en skikkelig mann, eller om han bare er en ekkel pulegutt.

Anonymkode: beadc...ff5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 1.38):

Ikke alle som vil chatte masse. Noen foretrekker å møtes for å sjekke kjemien før man legger for mye i dt

Anonymkode: 25ac7...771

Det er jo stor forskjell på å chatte masse og det og i det minste være litt delaktig og interessert i å bli kjent med noen. 

Anonymkode: 577f8...b22

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 11.47):

Kanskje han vil unngå klein stillhet, fordi dere brukte opp alle samtaleemnene før dere møttes? Eller kanskje han bar vil møtes, og få pult. Ikke godt å vite om han er det ene eller det andre. Men du finner jo fort ut om han er en skikkelig mann, eller om han bare er en ekkel pulegutt.

Anonymkode: beadc...ff5

Ts her. Daten gikk dritbra! Han sa han var stille før daten for at ikke daten skulle miste «magien» . Det hjalp, for vi hadde mye å prate om og var en god match. Fikk ikke følelsen av at han var en som bare var ute etter sex, men en som var ute etter kjærligheten.  Han delte mye av seg selv , venner , familie og spurte like mye tilbake. 🥰👍 

Han spurte om han kunne gi meg en klem på slutten og gav meg den raskt og sa han håper vi kunne møtes igjen. 10/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...