Gå til innhold

håpløst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet i ny jobb for en god tid tilbake, og der fikk Jeg kontakt med en gammel venn av meg, og dette har utviklet seg til mer. Vi er enige om, og vi vil at det skal være oss to fremover...MEN! Jeg sliter med at vi ikke har de samme seksuelle preferansene. Vi har snakket om hva den andre parten liker, men jeg føler at de er så forskjellige fra hverandre. Jeg er en sub som trenger, og har behov for å bli dominert, mens h*n er mer av den "kjærlige" typen. H*n får turnoff på noe av det jeg liker best. Jeg prøver å møte det behovet, men jeg føler ikke at jeg "får noe ut av det"...tvert i mot, så mister jeg tenninga, blir fort ufokusert og får ikke de helt store gledene ut av det. Det føles veldig rutinepreget. Mener selvfølgelig ikke at det skal være spontant, hu og hei hver gang, men h*n klarer heller ikke å møte meg på halvveien. Alt annet er så herlig. Vi kan le sammen i senga og ingen av oss er særlig selvhøytidlige på det ene eller det andre området. Det skal også sies at h*n ikke har hatt en fast sexpartner på noen år, og at h*n ikke føler at h*n strekker til. Er dette noe man kan snakke seg igjennom? vil jo ikke presse h*n til noe. Hvordan går man frem uten å ødelegge noe, eller at det blir kleint? Og skulle det ikke fungere, så vil man jo gjerne forbli gode venner og kollegaer. Føler virkelig at jeg har møtt min bedre halvdel på alle andre områder, men vi får ikke helt til det her. Gode råd tas hjertelig i mot.

Anonymkode: 88b08...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Det er jo litt urettferdig å ønske og forvente at den andre skal radikalt forandre personlighet i senga 😕 

Anonymkode: 75f95...b20

Skrevet

Dette var tatt opp i en tråd i går som har overskriften "Fantasier". Der ble det dessverre konkludert med at om ikke noen naturlig har det i seg å dominere, så er det veldig vanskelig å "lære" det. Det vil vel i beste fall bare bli halvhjertet uansett. 

Skrevet

Så flott at du har funnet en du liker å være sammen med!

Kanskje jeg er naiv, men jeg tror det er mulig å finne ut av ting sammen så sant man tar små steg, oppmuntrer hverandre og gir hverandre tid. Jeg liker å være både sub og dom men ingen av delene faller egentlig naturlig for mannen min. Det tok noen år før han skjønte greia, men nå er han en god dom når han vil. Det blir kanskje ikke så ofte og sånn som jeg ønsker, men det er likevel mer enn bra nok. Jeg vet ikke hvor sterkt du trenger en tydelig dom og hvordan dine prioriteringer er, men for meg høres det ut som om du har funnet drømmepartneren din. Det kan jo tenkes at du vil ha glede av å utforske andre former for sex enn det du er vant til og vanligvis tenner på. Utvide horisonten ved å trene på å glede deg over flere varianter?  

Hva med å f.eks. å trene på å gi ham multiple? Det krever godt samspill og at han lærer å bli tydelig på hva han ønsker. 🤗

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...