AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #21 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 23.18): Tør dere å reise på slikt nå? Med tanke på all muslimsk terror? 😨 Anonymkode: bb81f...95c eller kanskje man risikerer å bli slått ned og gjeng-voldatt. skjedde vel i Køln for ett par år siden. Anonymkode: d0047...a9d
Purple Basil Skrevet 3. september 2022 #22 Skrevet 3. september 2022 Jeg har vært på julemarkeder i London, Wien, Nice, Cannes og Monaco. Markedene på rivieraen er koselige, men ingenting sammenlignet med tyske julemarkeder (som jeg bare har sett på bilder). London og Wien var flotte opplevelser, men jeg skjønner jeg må til Tyskland neste desember 😄
Sola de Skrevet 3. september 2022 #23 Skrevet 3. september 2022 Jeg har vært på flere i Paris. Anbefales.
Brunello Skrevet 3. september 2022 #24 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 23.18): Tør dere å reise på slikt nå? Med tanke på all muslimsk terror? 😨 Anonymkode: bb81f...95c Du må slite veldig hver gang du setter deg inn i en bil.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #25 Skrevet 3. september 2022 Jeg og en venninne dro til Berlin for noen år siden for å dra på julemarkeder (og sightseing). Trodde det skulle være sjukt koselig. Men jeg skjønte ikke greia. Vi drakk gluwhein og smakte litt diverse bakst, så litt i boder med typ hjemmestrikka votter. Men det var jo egentlig ganske kjedelig! Hva er det jeg ikke har skjønt med julemarked?😩 Anonymkode: 08e23...c8d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #26 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg og en venninne dro til Berlin for noen år siden for å dra på julemarkeder (og sightseing). Trodde det skulle være sjukt koselig. Men jeg skjønte ikke greia. Vi drakk gluwhein og smakte litt diverse bakst, så litt i boder med typ hjemmestrikka votter. Men det var jo egentlig ganske kjedelig! Hva er det jeg ikke har skjønt med julemarked?😩 Anonymkode: 08e23...c8d Slik kan jeg beskrive en fotballkamp. De på x antall menn som løper etter en ball på en gressplen... det er kjedeligere enn å vaske badet. Så det er vel så enkelt som at folk er ulike Anonymkode: 76d84...a0f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå