AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Del Skrevet 16. august 2022 Hvor bør man dra hvis man skal oppleve fine julemarkedet i utlandet? Anonymkode: c95a0...f1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Del Skrevet 17. august 2022 Budapest, Wien eller Berlin Anonymkode: ad089...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 18. august 2022 #3 Del Skrevet 18. august 2022 Har kun vært i Budapest. Veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Del Skrevet 18. august 2022 London Jeg har også lyst til å reise til Riga, visstnok veldig fint julemarked der. Anonymkode: 49ba2...e14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Del Skrevet 18. august 2022 Wien, Salzburg, Hamburg, München, tyskere og østerrikere er eksperter på sånt. Anonymkode: b3cb8...088 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 18. august 2022 #6 Del Skrevet 18. august 2022 Berlin, Praha og Frankfurt har fantastiske kjekke markeder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 Anbefaler Regensburg i Tyskland. Flere små julemarkeder, og alle i gangavstand fra sentrum. I tillegg er den gamle delen av byen en opplevelse for seg selv. Anonymkode: c0311...0ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg har ikke vært på så mange, men syntes julemarkedet i tivoli i København er koselig. De har også julemarked i Nyhavn og ellers er det mye fint å få kjøpt av gaver og pynt i byen og mye godt man kan spise til både lunsj og middag. Veldig fin pynting av Georg Jensen også husker jeg ,med masse lys. Anonymkode: 8ddf5...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #9 Del Skrevet 27. august 2022 Budapest! Anonymkode: 408d6...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Del Skrevet 27. august 2022 Tør dere å reise på slikt nå? Med tanke på all muslimsk terror? 😨 Anonymkode: bb81f...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 27. august 2022 #11 Del Skrevet 27. august 2022 Praha er veldig fint før jul😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #12 Del Skrevet 27. august 2022 Julemarkedet i Edinburgh er helt nydelig, vært der flere ganger. Edinburgh er også veldig koselig som juleby. Anonymkode: 31810...d17 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #13 Del Skrevet 27. august 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Tør dere å reise på slikt nå? Med tanke på all muslimsk terror? 😨 Anonymkode: bb81f...95c Sjansen er vel større for å dø av en brent mandel i vrangstrupen på julemarkedet. Anonymkode: b3cb8...088 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
__Lotte__ Skrevet 29. august 2022 #14 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg var på interrail togreise rundt Europa i desember 2018 og fikk opplever julemarkeder i 7 forskjellige land. Det er ingen som har bedre julemarkeder enn Tyskland, spesielt Berlin. Bare i Berlin kan du finne opp mot 20 fine julemarkeder. Hamburg var som Berlin, flere markeder og uendelig med julestemning. Praha var helt magisk ❤️ men lite i forhold til Berlin. Krakow helt nydelig ❤️ Men også lite og kan oppleves på 1 dag. Warsaw ❤️ Kjempe fint Paris, var ok, etter min mening, ik å anbefale. Amsterdam ok. Brussel ok. Barcelona, fikk ingen julestemning der hehe. Jeg har også vært i London i desember, de har også mange fine julemarkeder. Får deg absolutt i julestemning! BERLIN! Absolutt Berlin! De har alt! Julestemning er garantert der. Du kan surfe rundt på julemarkeder og kose deg en hel helg og du har fortsatt ikke fått med deg alt. Er bare å google best christmas markets in Berlin og du vil få mange opp. Flyr.no har billige billetter dit, som også lar deg ha 2x 23kg bagasje, for du kommer til å trenge det. Ingen lager like fin julepynt som tyskerne ❤️ + at de har Primark!!!!! Lett å fylle koffertene da. Masse god mat også, alltid no godt og varmt å drikke ❤️ Ristete varme nøtter overalt ❤️ ANBEFALES PÅ DET STERKESTE 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #15 Del Skrevet 29. august 2022 London kan anbefales, men det er ikke så mange rene julemarked der. Mer en fin julepyntet by. Winter wonderland var et julemarked før, men har mer og mer blitt et tivoli. Men, London er jo aldri feil uansett Anonymkode: c26d3...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #16 Del Skrevet 29. august 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: London kan anbefales, men det er ikke så mange rene julemarked der. Mer en fin julepyntet by. Winter wonderland var et julemarked før, men har mer og mer blitt et tivoli. Men, London er jo aldri feil uansett Anonymkode: c26d3...7d7 Markedet på Leicester square er fint, men ganske lite. Finnes også noen langs Themsen, blant annet. Anonymkode: b3cb8...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Del Skrevet 30. august 2022 Takk for mange gode forslag 😃 Ts Anonymkode: c95a0...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #18 Del Skrevet 30. august 2022 Frankfurt var kjempefint! 😍 Anonymkode: 7ea7a...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 30. august 2022 #19 Del Skrevet 30. august 2022 Da jeg bodde i Tyskland og spurte tyskere hva de anbefaler sa nesten alle Nürnberg. Det er visstnok legendarisk. Selv fikk jeg desverre ikke mulighet til å besøke markedet i Nürnberg, men Hamburg, Münster, Berlin og Lübeck er alle verdt et besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #20 Del Skrevet 30. august 2022 __Lotte__ skrev (På 29.8.2022 den 6.51): Jeg var på interrail togreise rundt Europa i desember 2018 og fikk opplever julemarkeder i 7 forskjellige land. Det er ingen som har bedre julemarkeder enn Tyskland, spesielt Berlin. Bare i Berlin kan du finne opp mot 20 fine julemarkeder. Hamburg var som Berlin, flere markeder og uendelig med julestemning. Praha var helt magisk ❤️ men lite i forhold til Berlin. Krakow helt nydelig ❤️ Men også lite og kan oppleves på 1 dag. Warsaw ❤️ Kjempe fint Paris, var ok, etter min mening, ik å anbefale. Amsterdam ok. Brussel ok. Barcelona, fikk ingen julestemning der hehe. Jeg har også vært i London i desember, de har også mange fine julemarkeder. Får deg absolutt i julestemning! BERLIN! Absolutt Berlin! De har alt! Julestemning er garantert der. Du kan surfe rundt på julemarkeder og kose deg en hel helg og du har fortsatt ikke fått med deg alt. Er bare å google best christmas markets in Berlin og du vil få mange opp. Flyr.no har billige billetter dit, som også lar deg ha 2x 23kg bagasje, for du kommer til å trenge det. Ingen lager like fin julepynt som tyskerne ❤️ + at de har Primark!!!!! Lett å fylle koffertene da. Masse god mat også, alltid no godt og varmt å drikke ❤️ Ristete varme nøtter overalt ❤️ ANBEFALES PÅ DET STERKESTE Denne kan jeg signere. Ingen slår Tyskland i stemning og utvalg. De små byene i øst-europa har koselige, men mindre, markeder. London har jeg også vært mange ganger, og det gir jo stemning. Men det er ikke helt det samme som de du nevner her. Bath, en totimers tur utenfor London, har imidlertid et av de koseligste julemarkedene jeg har vært på. Ellers har jeg lest mye bra om Italia, så jeg vurderer å ta årets desembertur dit. Anonymkode: 76d84...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå