Gjest gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 har passert 30 og ser noen ting i ansiktet som jeg ikke liker skal prøve å forklare: mellom munnen og hake har det liksom blitt litt inn og ut,en på hver side liksom.lurer nesten på om det er fettposer?kan tenke meg at om jeg hadde vært med på extrem makeover hadde det enkelt blitt sugd ut,og blitt glatt og fint. så nå lurer jeg på om rynkekrem kan være et alternativ.noen som har erfaringer og skjønner hva jeg prater om? men så har vi det andre aspektet da.jeg har blandingshud med kviseproblemer til tider.hva da med rynkekrem?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Disse kremene har dessverre ingen effekt, så du kan spare deg pengene og kjøp noe fint i stedet!
Melon Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 men så har vi det andre aspektet da.jeg har blandingshud med kviseproblemer til tider.hva da med rynkekrem? ← Kremer med A-vitamin skal bekjempe både kviser og rynker. Også bør du se etter alpha-hydroxy syre (AHA), hyaloronsyre og algaer. Personlig liker jeg veldig rosekremen fra Weleda (men bare om vinteren), selv om jeg er 25. Har ingen rynker, når jeg bruker den, og veldig lite kviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå