Gå til innhold

I pose og smekk

En 59-årig manns markedsverdi  

1 stemme

1. 1. En 59-årig manns markedsverdi

• Er kvinne 36 - 60 år og vil ligge med han
      0
    • Er kvinne 20 - 35 år og vil ligge med han
      2
    • Er kvinne 20 - 35 år og vil ikke ligge med han
      28
    • Er kvinne 36 - 60 år og vil ikke ligge med han
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror slike innlegg et utslag av kjedsomhet og dårlig fantasi, igrunnen ikke så mye refleksjon å spore her.

Eller så er det en livskrise på gang - ja, kanskje i tillegg til kjedsomhet og dårlig fantasi. Mannens overgangsalder. Dette er seriøse saker. Mannens overgangsalder er et uslag av en psykisk krise fordi alderen innhenter han på et aller annet tidspunkt. Han er redd for å bli gammel og syk. Han føler gjerne han stagnerer karrieremessig, han føler seg forbigått av yngre menn. Yngre menn er også sprekere fysisk; vår kultur dyrker ungdom, sunnhet og friskhet.

Her kan du lese mer om mannens overgangsalder:

http://www.helsenytt.no/artikler/overgangsalder.htm

Som du kan lese av artikkelen, anbefales det å ta seg en tur på pub'en og snakke med andre menn. Etter etpar glass øl behøver du ikke være så fryktelig reflektert heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ureflektert mann
Skrevet

Vibeke

Jeg har jo oppnådd det jeg ville: Å finne ut hvor vanlig det er at min type er interessant. Og siden så mange har irritert seg, så kan jeg jo bare glede meg over at min virkelighet er mye bedre enn den modellerte typens. Altså: Egentlig ville jeg bare vite hvordan kvinner generelt reagerer på slike typer. At jeg kom i skade for å blande inn meg selv, må jeg bare beklage.

Forresten, du ser så hyggelig ut på bildet; er det deg eller bare en illustrasjon?

Skrevet

Du "reflekterte" mann, du burde vel få ett svar fra oss "voksne" også, - du vet oss mellom 35 og 60 år. Personlig synes jeg det er et kjempestort sprang mellom 35 og 60 år, men det var du som definerte aldersgrensene.

Om jeg ville ha ligget med deg, eller rettere sagt den "modellerte mannen" ? Nei.

Hvorfor? Fordi det tusser av dere der ute. Spesielt på seminarer! Det er bare så altfor mange menn i 50 årene med veltrent kropp, skjegg og massesjekurs som står i kø for å tilby sine tjenester for en natt eller to. Det blir liksom litt for mye don-juan og altfor mye turnoff. Sorry.

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Litago

Takk for svar, det er slike svar som ditt jeg ønsket meg. Jeg har nok vært inne på tanken selv, det er alt for mange slike menn, og som vi ser markedet for dem er lite. Kanskje vi har det best vi som har det faste.

Nå venter jeg bare på en tilsvarende undersøkelse med kvinne som modell.

Gjest Anonymous
Skrevet

Reflektert mann: Ta en titt på "En 25 år gammel blondines markedsverdi" da vel!

Skrevet
Hvis vi møttes på inseminar, hotell eller et laglig sted med begynnende god samtale og flørt, ville du da gjerne ha sex med meg?  

INSEMINAR????????? Hva gjør man på sånne? Blir inseminert? :hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Ureflektert mann
Skrevet

Annie.

Kanskje, men det skal mye til for at det blir noe på deg. Muligens noe kunstferdig inseminasjon.

Skrevet

Gidder du å forklare hva du mente med det? Jeg er blond skjønner du... :ler:

Skrevet

:ler::ler::ler::ler: Ler an Annie :ler::ler::ler::ler:

Jeg vil tro at siden du er 59 år gammel, gift, har to barn og skriver tåplige innlegg på KG angående din markedsverdi (som by the way burde være totalt uinteressant for din del siden du er gift) så er verdien din totalt på bånn ;)

Konklusjon: Sjansen for at du får inseminert meg er mindre enn liiiiiiiiiten ;)

Gjest Ureflektert mann
Skrevet

Til Annie

"Kunstferdig inseminasjon" kan vel bety at man prøver seg litt fram etter alle kunstens regler. Litt lek og kanskje noe videre.

Til Thea.

Har du litt tungt for det? Alle andre her har skjønt at det er forskjell på min person og den typen jeg modellerte for å finne ut hva det er vanlig at kvinner faller for. Du vet vel at det er forskjell på den immanente forfatteren og den fysiske forfatteren?

Skrevet

Har ikke lest denne tråden før, men lo forferdelig godt av Dorians innlegg :ler::ler::ler::ler:

Så over til svaret mitt som enkelt og greit er at, nei, en 59-åring (Uansett beskaffenhet på forskjellige områder), er helt uinteressant som sexpartner! Orker faktisk ikke tanken en gang!

Leo

Skrevet

Til Ureflektert mann: Hva er en immanent forfatter?

Jeg er fortsatt blond skjønner du...

Gjest Ureflektert mann
Skrevet

Annie

Takk for at du er til her på tråden. Deg er det jo hyggelig å ordveksle med. "Immanent forfatter" er den du oppfatter som står bak budskapet i en tekst, altså ofte det du tror er den fysiske forfatter, men det er altså ikke alltid tilfelle. Vi bruker gjerne begrepet om det verdisynet eller den holdningen som ligger i en tekst. Alle forfattere har lov til å la en tekst stå for noe annet enn det de selv mener. Og noen mener at deres diktede personer tar styringa selv og lever sitt eget liv.

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg tror ikke det er bare Thea som har tungt for det her....

Tror de fleste som har fulgt denne tråden for lengst har gjennomskuet at du har særdeles personlige interesser av å finne ut av din "markedsverdi". Muligens for å bruke de preferansene til å gjøre fremstøt overfor jenter/kvinner som kunne vært på alder med dine evt. barnebarn eller døtre.

Kjøp blomster til kona di, du!

Lisa-Beth

Skrevet

Syns i grunn dette var en artig tråd jeg. (U)Reflektert mann spurte bare om noen ville hatt sex med han på f.eks et "inseminar". Personlig er jeg i et forhold og vil ikke gjort det, men hvor mange jenter i 30 årene og gjerne under, er det ikke som faller for en eldre, reflektert mann som gir oppmerksomhet til fulle? Lett å fleipe det vekk, men om man går kvinner litt mere i sømmene er det mange som har hatt sex med eldre menn som reflektert mann her beskriver seg som.

Om han og kona har en avtale seg i mellom om at dette er greit så syns jeg ikke brukerene her skal dømme dem for det. La folk ha sitt sexliv i fred!

Gjest Anonymous
Skrevet
La folk ha sitt sexliv i fred!

Hvis noen skulle ville ha sitt sexliv i fred, hvorfor bretter de det da ut på sexsidene?

Da skulle jeg heller ønske flere holdt sexlivet sitt for seg selv, med mindre de vil at andre skal bruke det som underholdning.

Jeg kjenner forøvrig ingen under 30 som har hatt sex med menn på nærmere 60. Når jeg tenker meg om så kan det hende at hvis jeg skulle funnet på noe slikt selv, så ville jeg neppe gått rundt og skrytt av det...

Gjest sexysadie
Skrevet

Enig m siste gjest; hadde jeg hatt sex m noen tett oppunder 60 skulle jeg godt nok ha tiet om d.....

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du da legge inn en tråd med et innlegg som du egentlig ikke overhodet har noen interesse av??

Noe jo ligge bak, right??? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...