Gå til innhold

I pose og smekk

En 59-årig manns markedsverdi  

1 stemme

1. 1. En 59-årig manns markedsverdi

• Er kvinne 36 - 60 år og vil ligge med han
      0
    • Er kvinne 20 - 35 år og vil ligge med han
      2
    • Er kvinne 20 - 35 år og vil ikke ligge med han
      28
    • Er kvinne 36 - 60 år og vil ikke ligge med han
      5

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, Reflektert Mann, det må nok mer til om jeg i det hele tatt skal avlegge stemme.

Siden du ikke engang tør love deg vekk som elsker på forhånd, men det eneste du vil vite er om man er interessert i å gå til sengs med deg, synes jeg denne undersøkelsen undergraver seg selv.

Hele opplegget minner litt for mye om en type uærlighet jeg ikke respekterer.

Det minste du kan gjøre er å innrømme at du fisker, med hiver fisken uti igjen. At du først går til sengs med noen når en "deep connection" er til stede, er bare sprøyt. Det du vil vite, er om du fremdeles har draget. Punktum. Er det så vanskelig å få sagt? Du behøver da ikke pakke det inn i en hel haug med dill dall.

Vibeke :briller:

(respekter Ærlige Menn Som Klart Sier Hva De Er Ute Etter - og avstår dessuten fra å stemme)

Skrevet

Hei Reflektert mann!!

Du i hverfall ærlig i ditt oppmerksomhetsbehov. Du høres ut som du er flink til å gi oppmerksomhet også, det er vi damer veeeldig svake for. Men det har du jo funnet ut. :lol:

Det som forundrer meg litt er at du må ha bekreftelse på denne måten også, når det virker som du får nok av det in the real life. :-?

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Dere snur jo det hele på hodet. Undersøkelsen handler ikke om meg, men om en type som er modellert ut fra meg. Jeg selv har ikke noe problem med "markedsverdien"; har jo nettopp nevnt at jeg tidvis kommer i nært forhold til kvinner, og det holder. Det jeg vil vite, er om dette skyldes min personlighet eller om det er min "type" som er attraktiv helt generelt.

Legg merke til at jeg også oppfordret kvinner til å legge ut sin "type" og måle "markedsverdien". Hva med en kvinne på 59 år?

Ellers må dere jo skjønne at "markedsverdi" er en metafor. Hvorfor ble dere så aggressive; starten på debatten var jo så hyggelig?

Ble dere mere vennligsinnet nå jenter?

Skrevet

Om det er personligheten din kvinner faller for, må du nesten høre med de kvinner som faller for deg om. Det er jo litt vanskelig å få et inntrykk av personligheten din utifra etpartre innlegg på nettet.

Når det gjelder en 59 årig gift mann som er utro og "har lov av konen, men ikke lov til å fortelle det til konen av konen" som type, så synes jeg ikke det høres så spennende ut. Faktisk ikke interessant i det hele tatt.

Det som hadde vært spennende og interessant, var om du og din kone hadde et såpass åpent forhold dere imellom, at andre partnere på hver deres front var tillatt uten hemmeligholdelse.

Lurer på om det i det hele tatt er mulig i vår monogame kultur.

(vil at du skal slutte å være liksom-ærlig mot konen)

Skrevet

Du går kanskje igjennom en noe forsinket panikk-alder?? :hoho::hoho:

Den pleier gjerne å komme i 40 åra hos dere menn!!

:kul: Ismen :kul:

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Vibeke

Det handler faktisk om å beskytte 3.personen. Hvis DET var deg, ville du like at alt om ditt forhold til en mann ble fortalt videre? Dessuten er min kone ikke nysgjerrig - hun vil rett og slett ikke vite så mye. Jeg tror ikke dere skal bekymre dere; det funker iallfall uten konflikter her hos oss, og vi har hatt en skjønn elskovshelg.

Jeg trenger ikke spørre kvinner om de faller for min personlighet; det holder lenge at noen blir begeistret for meg. Dessuten er det feil å kalle meg "utro", vi er faktisk tro mot det vi har åpnet opp for hverandre. Jeg vil iallfall ikke kalle min kone utro, selv om jeg skjønner at hun av og til har hatt en elskovsnatt på hotell. Når hun kommer hjem, er hun faktisk mer enn normalt tennt på meg.

Til Ismen.

Du må slutte å kalle det panikk når folk over 40 får til et levende seksualliv.

Skrevet

Reflektert mann skrev

Jeg selv har ikke noe problem med "markedsverdien"; har jo nettopp nevnt at jeg tidvis kommer i nært forhold til kvinner, og det holder. Det jeg vil vite, er om dette skyldes min personlighet eller om det er min "type" som er attraktiv helt generelt.
og deretter skrev Reflektert mann
Jeg trenger ikke spørre kvinner om de faller for min personlighet; det holder lenge at noen blir begeistret for meg.

Nå må du nesten bestemme deg, Reflekterte mann, hva du egentlig vil vite; om det er personlighet, type eller begeistring det går i her...

Det handler faktisk om å beskytte 3.personen

Her må du også bestemme deg; jeg trodde denne hemmeligholdelsen var fordi dette ikke skulle bli brukt som våpen mot hverandre mellom deg og din kone ved dårligere tider i forholdet?

Skrevet

Reflektert mann skrev

jeg ønsker å "hemmeligholde" slike ting for min kone. Vi har nemlig avtale om ikke å fortelle om eller forholde oss til hverandres nåværende begeistringer. Det kan jo brukes mot den andre i dårlige tider

Der var det jeg letet etter, ja!

Skrevet

Er en kvinne på 28 år, som ikke ville vurdert engang å hatt sex med en gift mann på 56 år, totalt uavhengig av størrelse på penis eller dyktighet i senga! :blunke:

Skal jeg først ligge med noen jeg ikke ønsker ett forhold til (da snakker jeg om noe mer en som "nr. 2" eller "nr. 14", for jeg ville ikke vært noen av de!), så hadde det vært persolighet, sjarme og kjemi som hadde vært avgjørende.

Har tidligere hatt noen rene elskerforhold, og vet hva "typen" min er, og det innebærer ikke menn som legger ut innlegg på en kvinneside for å sjekke "markedsverdien" sin! :ler:

(Ps. er ikke sint eller sur, bare ærlig. ) (tror egentlig ingen andre er sinte heller, men bare reagerer på noe som kan virke litt patetisk!) (og om vi missforstår deg, husk at du er på en kvinneside, som du helt sikkert vet, så oppfatter ofte kvinner og menn ting forskjellig!)

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Kan vi ikke nå droppe meg og min personlighet. Det jeg ønsket å få vite var om det jeg opplever er vanlig, altså i hvilken grad kvinner ønsker en slik seksualpartner? Og hvor blir det av kvinner som legger ut en tilsvarende undersøkelse?

Skrevet

Som du ser av spørreundersøkelsen din svarer bare èn person at hun (han?) har interesse av å ligge med en slik mann.

Where`s the loooove gone... :briller:

Skrevet

Jeg er 31 år og et forhold/ONS med en mann på 59 er helt utelukket.

Kort og greit min mening markedsverdien.

Lilly

Gjest sexysadie
Skrevet

En mann på 59 år er ikke hva jeg fantaserer om nei, han blir for gammel for meg rett og slett....

Jeg ville følt jeg lå og humpet på min far.....

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg, Reflektert mann.

Jo flere innlegg du kommer med her, jo mer forundret er jeg over at du møter såpass med begeistring fra damene dine.

Lurer på om det er usikkerheten din de faller for?

Skrevet

Jeg har stemt jeg !... :wink: Hadde jeg vært på din alder (???) hadde jeg ikke ville ligget med deg, men heller funnet meg en som var like moden som meg... :sjarmor:

Skrevet

Jeg greier ikke dy meg...

reflektert mann, du svarer i et tidlig innlegg at du blir skræmt av tanken på å bli tatt for pengenes eller kroppens skyld....

Samtidig så tester du ut markedsverdien din i forhold til dine høyst kroppslige mål. Og da med det for øyet å oppnå en ONS.

Hvordan i huleste kan en kvinne vite at du ikke vil bli tatt for kroppens skyld når du reklamerer med at du har en svær p.i.k.k og en bra kropp?

*finn fem feil*

Maiken

Gjest Ureflektert mann
Skrevet

Maiken.

Nok en gang: Det er forskjell på min private person og de preferanser jeg har, satt opp i mot den typen jeg modellerte ut fra meg selv som gjenstand for undersøkelsen.

Jeg selv er nok ikke så veldig ute etter ONS, det er noe som helst hører undersøkelsestypen til.

Kan ikke du legge ut din type og ta en lignende undersøkelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...