Gå til innhold

I pose og smekk

En 59-årig manns markedsverdi  

1 stemme

1. 1. En 59-årig manns markedsverdi

• Er kvinne 36 - 60 år og vil ligge med han
      0
    • Er kvinne 20 - 35 år og vil ligge med han
      2
    • Er kvinne 20 - 35 år og vil ikke ligge med han
      28
    • Er kvinne 36 - 60 år og vil ikke ligge med han
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Dette er bare for å teste markedsverdien og skal ikke realiseres. Ser gjerne at en tilsvarende kvinne gjør det samme, så får vi dokumentert forskjellen:

Hvor mange kvinner vil ligge med meg?

Jeg er 59 år, har skjegg, godt utdannet og kroppslig i god form og ser yngre ut. Har penis godt over gjennomsnittet. Er meget godt gift, men både min kone og jeg har tillatt hverandre å leve ut våre begeistringer, så jeg er ikke ute etter noen ny ektefelle.

Hvis vi møttes på inseminar, hotell eller et laglig sted med begynnende god samtale og flørt, ville du da gjerne ha sex med meg?

Liker god hygiene, gjerne begynne lekende med bad/badstu/dusj. Mye massasje, olje. Er meget bevisst på å ikke gå for fort fram. Stimulerer gjerne kvinnen til mange orgasmer før min egen. Liker å variere i mange stillinger og holde på lenge (3 timer). Og så sove med deg oppå meg/rundt meg. Og så den gode samtalen både før og etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke 18-åringer stemme? :-?

Jeg synes alt du ramser opp der hører til innenfor et seriøst forholds faste rammer!

Men men, jeg skal vel ikke skjønne alt heller. :wink:

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Til Vinga

Jeg trodde ikke 18-åringer var interesserte, men det er jo mulig. så de får stemme medyngste klasse. Laget faktisk en for de over 60 også, men den falt ut. Så de over 60 får stemme med eldste klasse.

Skrevet

Denne 18-åringen er iallefall interessert i å stikke nesa si i alt :wink:

Stemte alternativ 2 jeg.

Skrevet

Jeg stemte også nr 2.

Er 19, er nok ikke mange som er såpass unge som kunne tenkt seg det du spurte om.

Det blir jo en bestefar for oss :ler:

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Til Madison.

Enig med deg. Egentlig betrakter jeg meg for gammel for de i 20-åra. Men så viser erfaring noe annet. Jeg er nok ikke oppe i mere enn ett til tre forhold i året (medregnet tidligere som kommer tilbake), men de fleste er i gruppa 20 - 35 år. Dvs. den yngste var 26, men hun var faktisk ivrigere på et forhold enn jeg var. Er det fordi de rundt 30 er på sitt høydepunkt seksuelt sett?

Må også legge til at noen av de som startet som en seksuell begeistring og egentlig en ONS, er blitt mine (og våre) gode venner. I visse tilfelle har også andre interesser overtatt så vi ikke har sex lenger.

Som dere skjønner, ønsker jeg å følge opp slike forhold med godt vennskap, men er jo klar for en ansvarlig ONS også.

Skrevet
Til Madison.

Enig med deg. Egentlig betrakter jeg meg for gammel for de i 20-åra. Men så viser erfaring noe annet. Jeg er nok ikke oppe i mere enn ett til tre forhold i året (medregnet tidligere som kommer tilbake), men de fleste er i gruppa 20 - 35 år. Dvs. den yngste var 26, men hun var faktisk ivrigere på et forhold enn jeg var. Er det fordi de rundt 30 er på sitt høydepunkt seksuelt sett?

Må også legge til at noen av de som startet som en seksuell begeistring og egentlig en ONS, er blitt mine (og våre) gode venner. I visse tilfelle har også andre interesser overtatt så vi ikke har sex lenger.

Som dere skjønner, ønsker jeg å følge opp slike forhold med godt vennskap, men er jo klar for en ansvarlig ONS også.

Om det er fordi kvinner da er på sitt seksuelle høydepunkt vet jeg ikke(enda ihvertfall), men det er jo mye mulig.

Men så har du de som ikke syns alder er noe hinder overhodet.

Det er nok bare snakk om hva man syns og føler som enkeltperson.

Men mener du forhold eller bare som elskerinneforhold/ons?

Si at jeg hadde syns du var veldig tiltrekkende,snill,hyggelig.. det som skal til da. Jeg hadde prøvd å holde igjen meg selv likevel, hvis det var snakk om forhold ihvertfall.

Men du sier du er godt gift,så regner ikke med det er noe vedvarende forhold du er ute etter.

Jeg er nok ikke den rette til å gi så mye råd om dette, men min mening er jo grei nok.

Jeg tror aldri jeg kunne falt for en som er så gammel i forhold til meg selv. Det er snakk om mange mange år.

Men det er meg, andre kan mene noe helt annet:) (hadde alle ment som meg så hadde det ikke skjedd det som var med de du fortalte om :D )

Skrevet

Må bare legge til at jeg syns virkelig ikke du skal "prøve deg på" så unge jenter.

De får i tilfelle komme til deg istedet.

Jeg glemmer alltid endel av jeg gjerne skulle ha sagt :-?

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Madison.

Med forhold mener jeg både ONS og vennskapsforhold med tidvis seksuell praksis.

Ellers: Jeg prøver meg ALDRI på kvinner, unge som voksne; det som skjer er alltid et resultat av samtale. Men det er klart at jeg kan sende noen "invitasjoner" som kan tolkes i flere retninger, og da forholder jeg meg til de signalene som kommer tilbake.

Skrevet

Ok. Og da er det jo opp til hver enkelt hvordan man følger opp den samtalen.

Men under 20 syns jeg aldri du skal vurdere engang. Er ikke så redd for at så unge er veldig intr,men likevel..

Det er egentlig en annen diskusjon.

:D

Skrevet

Hei, du reflekterte mann!

Hadde du tatt skjegget, hatt en fet lommebok du gjerne åpnet for en shoppingtur eller 10 til Milano for deg og meg, samt tatt meg med på teaterforestillinger, lærte meg mye nytt og spennende om kunst og litteratur, turt å vise deg offentlig sammen med meg hånd i hånd, tatt meg med på fantastiske og koselige restauranter der vi hadde interessante og givende samtaler - og alt dette var fremdeles helt ålreit for kona di...

...ja, da hadde jeg absolutt vurdert deg, hadde jeg vært singel og bare ute etter eventyr.

Vibeke

(27 år, avstår fra å stemme fordi du ikke har gitt noen opplysninger om du er villg til å strekke deg så langt)

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Hei Vibeke

Dette var jo en interessant reaksjon, for jeg har et faglig forhold til kunst, litteratur og teater. Men jeg blir MEGET skremt av dette med "fet lommebok". Vel har jeg god økonomi og er spandabel, men jeg vil ikke bli tatt for pengenes eller kroppens skyld (noen sier jeg har sexy rompe).

Det høres jo midt i blinken ut for meg med Milano, men hvordan ville du reagere hvis jeg fant deg så interessant som samtalepartner at det var nok for meg, altså ikke lå med deg?

Forøvrig går det nok ikke, du er vel ikke singel, og jeg ønsker å "hemmeligholde" slike ting for min kone. Vi har nemlig avtale om ikke å fortelle om eller forholde oss til hverandres nåværende begeistringer. Det kan jo brukes mot den andre i dårlige tider.

Skrevet

Kan du ikke bare late som du er jente idag da Kev..+ :wink:

Gjest Cruella
Skrevet

Hva er dette for noe tull??

:roll::roll::roll:

Markedsverdi for en mann på 59 år....

Synes dette stinker litt, jeg..

:wink:

Lisa-Beth

:-?

Skrevet

Hei, igjen reflekterte mann.

For å ta sex'en først; hadde du sagt du ikke var interessert i sex, hadde jeg ikke trodd deg. Da hadde du heller undersøkt din markedsverdi som "venn", og utelatt å nevne noe om din penisstørrelse og ferdigheter i sengen.

Når det gjelder din kone og deres påståtte avtale om at det er greit at dere har andre, ville jeg også trukket dette i tvil om hun ikke skulle fått vite om meg. Da ser jeg for meg en serieutro mann som er god til å fortelle historier naive kvinner sluker rått, for deretter å hoppe til sengs med deg.

Du vil ikke bli tatt kun for pengene eller kroppen din. Vel, jeg ville ikke hatt følelsen av å bli tatt for å være, i beste fall; en god nummer to, eller i værste fall; én av mange. Derfor hadde jeg villet at du skulle vist at du satt pris på meg, og gitt maksimalt av deg selv når jeg faktisk viet min tid til deg.

Og du har ennå ikke nevt noe om skjegget...

Ja, jeg må også føye til at jeg nok ikke er singel - og at dette blir for meg fiktivt.

Vibeke

(har ennå ikke avlagt stemme)

Skrevet

Enig med Kevin her.

Burde du ikke hatt med en opsjon for gutta også? Spesielt den derre Milano-turen hørtes interessant ut.

Det trenger jo ikke nødvendigvis implisere sex (helst ikke), men bare en jevn strøm av f.eks. elektroniske duppeditter til meg fra deg :ler:

F.eks:

- nytt digitalkamera

- alltid plass til en bærbar til

- ny mobil

PS. Nissen kan også svare på dette innlegget. Jeg kan nås på både mail og tlf. hvis du/dere trenger spesifikasjoner på dingsene før innkjøp

dorian :briller:

Skrevet

Erm... det kan hende penisstørrelsen skuffer, siden du er noe over snittet.

Snittstørrelsen på innmeldte peniser her på kg er godt over 30 cm, og øker dag for dag.

Og det er omkretsen, altså...

doriansen :sjarmor:

Gjest Reflektert mann
Skrevet

Vibeke

Jeg blander nok sammen to ting. "Markedsverdi" er en ting, og den skal måles her. Så falt jeg for fristelsen til å fantasere sammen med deg. I mine fantasier og i virkeligheten så skal det mye til før jeg går til sengs, mye skal stemme, og jeg lover meg ikke bort som elsker på forhånd.

Når det gjelder hva jeg forteller min kone, så kan det hende hun skjønner litt av hvert når jeg sier jeg har vært sammen med den eller den på et seminar. Men hun vil ikke vite mer.

Skjegget beholder jeg nok.

Nå kan du stemme.

Skrevet

En mann som til tross for fylte 59 år, behøver slike tilbakemeldinger på sin attraksjon basert på penisstørrelse og skjeggvekst virker hverken reflektert eller seksuelt interressant.

Hvis du hadde IT, så ville det ha vært totalt unødvendig å markedsføre dette på en slik måte. Markedsverdi plasserer materielle ting, ikke pulserende mennesker. Hvis du trenger andres meninger om deg selv som et speilbilde, så skremmer det meg mer enn fenger. Så voksne mennesker som deg burde hatt mer selvtillit enn som så.

Thumbs down.

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...