Gå til innhold

Tinderdate som ikke svarer på evigheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg skulle møte en fyr imorgen kveld. Igår formiddag sender han melding: kan ikke møte deg pga skal jobbe onsdag, men kan vi møtes torsdag kveld? Jeg svarte: skal jobbe den dagen, men hva med søndag? Han har ikke åpnet snapmeldinger på over 24 timer. Men har sett mine bilder på snapstory.... føler han ignorerer meg, syns veldig rart at han skal se på snapstory, men ikke åpne meldinger, for 2 uker siden tok han skjermbilde av snapper jeg sendte til han, selfie av meg på fest, såklart ikke nudes. Var sånn sist gang også at han måtte jobbe da vi avtalte en dag for å møtes. Syns det blir for dumt å bare forsvinne. Han har ghostet meg en gang før, da han bare åpnet meldinger, jeg fjernet han fra snap.  Men la meg til raskt på snap igjen. Og spurte meg om å møtes. For så og avlyse i siste liten. Skjønner ikke at menn kan være sånn.... bedre å åpne meldingen istedet for å bare la den på "vent".

Anonymkode: 5bb68...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som jeg «dater» samme..

Anonymkode: e8d19...436

Skrevet

Han vil ha *bekreftelse og oppmerksomhet*

Han er aldri interessert i å møte deg eller innlede et forhold. Like greit å bare droppe han. En som vil møte deg svarer og finner en ny dato.

Anonymkode: 23f42...abe

Skrevet

Hot and cold kalles det. Han gir deg oppmerksomhet når han ikke får det fra andre damer han liker bedre. Når han får tilfredsstilt seg selv hos de andre damene, så gidder han ikke å prioritere deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høres ut som jeg «dater» samme..

Anonymkode: e8d19...436

Hmm,Hva jobber han med?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hmm,Hva jobber han med?

Det var deg igjen, ja... Du skriver på en lett gjenkjennelig måte...

Anonymkode: 3e243...4a1

Skrevet

For noe dramatull dere driver med.

Når dere kommer opp i midten av 20-åra så vil dere se tilbake på dette og riste med hodet.

Anonymkode: 6c645...8e7

Skrevet

Hvorfor gidder du bruke tid på sånne?

Anonymkode: a1909...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 20.28):

Jg skulle møte en fyr imorgen kveld. Igår formiddag sender han melding: kan ikke møte deg pga skal jobbe onsdag, men kan vi møtes torsdag kveld? Jeg svarte: skal jobbe den dagen, men hva med søndag? Han har ikke åpnet snapmeldinger på over 24 timer. Men har sett mine bilder på snapstory.... føler han ignorerer meg, syns veldig rart at han skal se på snapstory, men ikke åpne meldinger, for 2 uker siden tok han skjermbilde av snapper jeg sendte til han, selfie av meg på fest, såklart ikke nudes. Var sånn sist gang også at han måtte jobbe da vi avtalte en dag for å møtes. Syns det blir for dumt å bare forsvinne. Han har ghostet meg en gang før, da han bare åpnet meldinger, jeg fjernet han fra snap.  Men la meg til raskt på snap igjen. Og spurte meg om å møtes. For så og avlyse i siste liten. Skjønner ikke at menn kan være sånn.... bedre å åpne meldingen istedet for å bare la den på "vent".

Fortjent. Du går bare etter kjekke 

Anonymkode: 8cb6e...38d

Skrevet

Jeg hadde droppet han helt😳 I dag😳

Anonymkode: 8fbda...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...