Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan det er meningen at dette skal gå opp. Jeg skal få utbetalt et beløp som tilsvarer sifos standardbudsjett for forbruk. Men jeg har jo faste utgifter på bolig også. Jeg får det ikke til å gå opp. Hvordan kan utbetalingene være så lave at det ikke er mulig å få det til å gå rundt?

Anonymkode: 5bbfb...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når inntekten går så mye ned som den gjør vanligvis på AAP er det ikke en uvanlig konsekvens at man må kutte utgifter. Kanskje du ikke har råd til å bo der du bor lengre? 

Anonymkode: 6b5a5...32b

Skrevet

Du må lage et stramt budsjett, rett og slett. Det er mye som må vike når man går på feks aap. 

Anonymkode: 16f5c...b41

Skrevet

SIFO er for romslig for mottakere av AAP, uføretrygd eller andre med lavinntekt. Det er et gjennomsnittsforbruk. 

Anonymkode: 19528...bc5

Skrevet

Du må kutte utgifter og prioritere hva du bruker penger på. Jeg bor veldig billig, og betaler kun 5k i boutgifter (vet at det er ganske sjeldent med så lave boutgifter, så jeg er heldig der). Går også på AAP. 

Anonymkode: 00973...34c

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

SIFO er for romslig for mottakere av AAP, uføretrygd eller andre med lavinntekt. Det er et gjennomsnittsforbruk. 

Anonymkode: 19528...bc5

Nei, det er feil.

Har ingenting med gjennomsnitt å gjøre.

Det er beregninger som statens institutt for forbruksforskning har gjort, for hva som er et nøkternt forbruk.

Anonymkode: c9765...335

• Liker 2
Skrevet

SIFO budsjett må du bare se bort fra. Gikk på aap før å er vært uføre lenge. Har aldri hatt råd til annet en mat å drivstoff og regninger. Sido sier du skal kunne ha hobby å kjøpe klær å spare å sånn så det er bare å se bort fra etter min erfaring. 

Anonymkode: 027dd...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...