AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Noen som vet? Hvorfor man er så strenge her til lands? Jeg har eksempelvis målt 200 ng/dl, som er ekstremt lavt, dette skyldes steroidebruk. Var inne hos urolog, hvor jeg forklarte mine symptomer, deriblant lidibo-problemer, depressiv, og listen er videre. Jeg spurte om og få TRT-behandling, men han sa jeg var for ung, og måtte prøve og se ann med trening og riktig mat. Jeg er 24 år og har altså testo-verdier som en mann på 90 år. Jeg kjenner 20 andre som har hatt STORE problemer med og få behandling for slik, med mindre man er på 0. Har heldigvis fått tak i TRT på svartemarkedet og går på det nå, og har nivåer på 1000 ng/dl, men fy faen, helt tragisk hvor udugelige hormonleger man har. Anonymkode: 43897...1f7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som vet? Hvorfor man er så strenge her til lands? Jeg har eksempelvis målt 200 ng/dl, som er ekstremt lavt, dette skyldes steroidebruk. Var inne hos urolog, hvor jeg forklarte mine symptomer, deriblant lidibo-problemer, depressiv, og listen er videre. Jeg spurte om og få TRT-behandling, men han sa jeg var for ung, og måtte prøve og se ann med trening og riktig mat. Jeg er 24 år og har altså testo-verdier som en mann på 90 år. Jeg kjenner 20 andre som har hatt STORE problemer med og få behandling for slik, med mindre man er på 0. Har heldigvis fått tak i TRT på svartemarkedet og går på det nå, og har nivåer på 1000 ng/dl, men fy faen, helt tragisk hvor udugelige hormonleger man har. Anonymkode: 43897...1f7 Jeg aner ikke med hvordan det er for dere damer, men urologer og testosteron, noe av det mest håpløse. Anonymkode: 43897...1f7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Eller kanskje du skal vurdere å ikke bruke steroider? Anonymkode: 0b18b...089 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Eller kanskje du skal vurdere å ikke bruke steroider? Anonymkode: 0b18b...089 Ja, idiotisk. Men endrer ikke på poenget mitt. Du har menn som er født med lav testosteron, og må gjennom et ekstremt slit for og få hormonbehandling. Heldigvis kan man skaffe det privat ❤️ Anonymkode: 43897...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, idiotisk. Men endrer ikke på poenget mitt. Du har menn som er født med lav testosteron, og må gjennom et ekstremt slit for og få hormonbehandling. Heldigvis kan man skaffe det privat ❤️ Anonymkode: 43897...1f7 Eller så fikk du mindre behandling fordi du 1) bruker ulovlige anabole steroider og har sabotert eget testosteron nivå og 2) må gi det tid før man kan se at du ikke er påvirket av steroidene lenger Du er jo et prima eksempel på vanskelig pasient når du attpåtil velger å gå på svartemarkedet. Ikke rart de er skeptiske til å behandle deg når du har så lett for å ty til ulovlige midler og svartemarked Anonymkode: 49ebf...4f2 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg aner ikke med hvordan det er for dere damer, men urologer og testosteron, noe av det mest håpløse. Anonymkode: 43897...1f7 Urolog? Du skulle vært utredet av endokrinolog. Anonymkode: ffc6a...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 De er lite opplyste, en del av de. For eksempel PCOS symptombehandles av gynekolog, men det er egentlig en metabolsk lidelse som heller kunne vært behandlet av endokrinolog. Anonymkode: a10ec...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 Er gjerne en ide å gå til riktig lege. 🙈 Anonymkode: 8894d...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, idiotisk. Men endrer ikke på poenget mitt. Du har menn som er født med lav testosteron, og må gjennom et ekstremt slit for og få hormonbehandling. Heldigvis kan man skaffe det privat ❤️ Anonymkode: 43897...1f7 Hvilken privat lege får du hjelp av? Anonymkode: 8fb12...f9c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Skrevet 16. august 2022 Hvis du synes spesielt synd på deg selv har jeg et par andre diagnoser du kan lese deg litt opp på - om behandling og status hos leger. Endometriose, PCOS, stoffskiftesykdommer, ME, fibriomyalgi er bare begynnelsen. Og omtrent alt i hjernen. Men beinbrudd, blindtarmbetennelse, hjertesykdommer (hos menn) og kreft hører jeg ofte får god behandling. Anonymkode: 8930e...159 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå