Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en del år siden var vi en god gjeng med venninner. 
Jeg oppførte meg ikke bra og jeg frøys ut hun ene i gjengen, og fikk med de andre på det samme. Hun jeg frøys ut ble skikkelig lei seg og hadde det ikke godt. Jeg brydde meg ikke. Snakket aldri med venninnen min om det, og vi bare faser henne ut. 
Jeg fikk både julekort og bursdagshilsen fra henne, men gadd ikke svare på de. 
Nå er vi voksne og har barn hele gjengen. Jeg er nyskilt og livet er ikke så lett, har barn som er krevende og må klare alt selv. 
Har tatt kontakt med min tidligere venninne som jeg frøys ut og spurt om hjelp til barnevakt, men hun sier nei. Synes det er skikkelig dårlig gjort å ikke stille opp for meg, burde ha lagt bak seg at jeg frøs henne ut den gangen 

Anonymkode: 4c1af...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du flyttet rett over gata for henne? 

Anonymkode: 4a1ef...6b5

• Liker 1
Skrevet

Troll

Anonymkode: 4a7d7...39c

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Troll

Anonymkode: e7b96...95c

• Liker 5
Skrevet

🙄

Anonymkode: 675b9...2ed

• Liker 3
Skrevet

Dette må jo være tull.

Anonymkode: 64e70...ef3

• Liker 3
Skrevet

håper det er tulleinnlegg, om ikke så fortjener du ikke at hun bruker tid på hverken deg eller sønnen din.

Lagt bak seg det at dere Frøys hun ut gjør man aldri. Det er så sårt og vondt, at slike dårlige minner sitter igjen for alltid. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For en del år siden var vi en god gjeng med venninner. 
Jeg oppførte meg ikke bra og jeg frøys ut hun ene i gjengen, og fikk med de andre på det samme. Hun jeg frøys ut ble skikkelig lei seg og hadde det ikke godt. Jeg brydde meg ikke. Snakket aldri med venninnen min om det, og vi bare faser henne ut. 
Jeg fikk både julekort og bursdagshilsen fra henne, men gadd ikke svare på de. 
Nå er vi voksne og har barn hele gjengen. Jeg er nyskilt og livet er ikke så lett, har barn som er krevende og må klare alt selv. 
Har tatt kontakt med min tidligere venninne som jeg frøys ut og spurt om hjelp til barnevakt, men hun sier nei. Synes det er skikkelig dårlig gjort å ikke stille opp for meg, burde ha lagt bak seg at jeg frøs henne ut den gangen 

Karma is a bitch 

Skrevet

Slike som deg er det ingen som vil ha noe med å gjøre, etter det du selv har gjort mot andre! Om dette er seriøst….

Anonymkode: 8b4ba...964

Skrevet
tussi84 skrev (2 minutter siden):

håper det er tulleinnlegg, om ikke så fortjener du ikke at hun bruker tid på hverken deg eller sønnen din.

Lagt bak seg det at dere Frøys hun ut gjør man aldri. Det er så sårt og vondt, at slike dårlige minner sitter igjen for alltid. 

Burde jo ikke dvele ved det så lenge etter da. Jeg har ikke så mange venner nå og det hadde vært fint å kunne tatt opp igjen kontakten med gamle venner. Synes det er sært å henge seg opp i det som skjedde om det er derfor hun sier nei. Livet går jo videre, og en kan jo bli venner igjen? 

Skrevet

Er det ikke på tide å binde ungene i halen snart?

Anonymkode: 18b25...ca9

• Liker 1
Skrevet

Når du skrev dette innlegget så var det ene og alene gjort for å provosere. Nå er jeg kanskje veldig direkte med deg, noe du sikkert ikke vil like, men som du helt fullt fort fortjener.

For meg fremstår du som en person hvor lyset er på, men ingen er hjemme. At du trodde dette innlegget ikke ville bli gjennomskuet sier mye om din sosiale innsikt. Kjekt med diskusjoner om alt og ingenting, men dette blir bare direkte lavmål og teit.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slike som deg er det ingen som vil ha noe med å gjøre, etter det du selv har gjort mot andre! Om dette er seriøst….

Anonymkode: 8b4ba...964

Så jeg skal dømmes nord og ned fordi jeg gjorde et feiltrinn for lenge siden? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så jeg skal dømmes nord og ned fordi jeg gjorde et feiltrinn for lenge siden? 

Ja.

• Liker 5
Skrevet

Det her er jo så latterlig at jeg sliter med å tro på det. Ta ansvar for dine egne handlinger. Du er en dårlig venninne. Hadde ikke fått hjelp fra meg heller. 

Anonymkode: 3ffd7...579

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Anonymkode: 

Skrevet

Jeg er ts i denne tråden. Men ikke ts i den andre tråden om venninnegjengen som frøs ut. Ts i forrige tråd fikk masse dritt om at hun både var bitter og egoistisk, og burde stille op.
Ble fristet til å lage en motsatt tråd for å se hva svarerne ble da. Mitt eksperiment stemte med hva jeg trodde. 
på KG er ts som skal tas uavhengig av hva som står i hi eller videre i tråden. 
Nå var plutselig alle sinte på den venninnen som frøys ut. 
interessant 

• Liker 1
Skrevet

Herlighet  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...