AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Del Skrevet 16. august 2022 Eller skal jeg ta det med en klype salt? Vi var på sjekk, både meg og mannen min. Utifra helhetsvurdering sa hun at det ville ta oss 2-4 måneder før det klaffet… Men kan jeg stole på dette? Anonymkode: 21eed...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 16. august 2022 #2 Del Skrevet 16. august 2022 Nei, gynekologer driver med kvakksalveri uten skikkelig utdanning. De har selvfølgelig ikke greie på hva de snakker om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Del Skrevet 16. august 2022 AllahBallah skrev (2 minutter siden): Nei, gynekologer driver med kvakksalveri uten skikkelig utdanning. De har selvfølgelig ikke greie på hva de snakker om. ok. Anonymkode: 21eed...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Del Skrevet 16. august 2022 Farlig av gynekologen å sette en tid på når det vil klaffe for dere. Dere vil risikere å falle hardt om det ikke klaffer for dere etter fire måneder. Det er strengt tatt ikke mulig for gynekologen å gjette på antall måneder. Anonymkode: c6f80...674 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Farlig av gynekologen å sette en tid på når det vil klaffe for dere. Dere vil risikere å falle hardt om det ikke klaffer for dere etter fire måneder. Det er strengt tatt ikke mulig for gynekologen å gjette på antall måneder. Anonymkode: c6f80...674 enig… vi er i PP3 nå og kjenner at jeg skulle ta det hun sa ikke så seriøst… føler ikke det gikk denne mnd heller.. Anonymkode: 21eed...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Farlig av gynekologen å sette en tid på når det vil klaffe for dere. Dere vil risikere å falle hardt om det ikke klaffer for dere etter fire måneder. Det er strengt tatt ikke mulig for gynekologen å gjette på antall måneder. Anonymkode: c6f80...674 Ja, hva er det for noe tull? Det er jo helt normalt at det tar 6+mnd før det klaffer, uten at det er noe som helst galt. Anonymkode: 0052d...f9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Del Skrevet 16. august 2022 Sannsynligheten er stor for at det klaffer innen 6 mnd, gitt at dere treffer EL. Les litt om SMEP (sperm meets egg plan). Og husk at det kan ta lenger tid uten at noe er galt, men at 1 år er en grense satt av det offentlige for når de er villige til å betale for utredning, og ikke for hva som er normalt. Det betyr ikke nødvendigvis at det er unormalt, men min gynekolog sa til meg at det bør klaffe innen 6 mnd hvis man treffer EL hver gang. Anonymkode: 088b2...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Del Skrevet 16. august 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Eller skal jeg ta det med en klype salt? Vi var på sjekk, både meg og mannen min. Utifra helhetsvurdering sa hun at det ville ta oss 2-4 måneder før det klaffet… Men kan jeg stole på dette? Anonymkode: 21eed...5c1 Nå har vel gynekologen sett hvor mange egg som ligger modne og klare til å slippes, så ja, til en viss grad kan hun nok si det om dere klarer å ha sex til rette tidspunkt og befruktningen går bra slik at det faktisk utviklers seg et foster. Jeg vil likevel råde dere til å ikke planlegge hele fremtiden ut fra det, det er bare et anslag... Anonymkode: 8a33c...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Del Skrevet 16. august 2022 Du kan ikke stole på at det vil ta 2-4 mnd, nei. Første gynekologen jeg var hos sa at jeg kom til å bli lett gravid bare jeg fikk eggløsning. Begynte på tabletter for å få eggløsning, men er fortsatt ikke gravid. Dette er 1,5 år siden. Anonymkode: b35af...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Del Skrevet 16. august 2022 For oss tok det 5 mnd før det klaffet. Merkelig av gynekologen å sette en så fast tidshorisont på dette. Mange prøver jo i oppimot ett år før det klaffer, uten at det er noe galt eller uvanlig av den grunn. Anonymkode: 96b13...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå