Anim92 Skrevet 16. august 2022 #21 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja du er inne på noe der 😅 Mulig jeg har ordlagt meg litt feil her. En etter-korona-feiring blir vel mer korrekt. Er ingen fan av amerikanske bryllupstradisjoner så det utgår her. ts Anonymkode: 820e4...76c En etter-korona-feiring høres bare hyggelig ut, jeg hadde stilt opp både som gjest, fotograf og kakebaker om en venn hadde spurt! 😊
Grønt blad Skrevet 21. august 2022 #22 Skrevet 21. august 2022 Ei venninne og mannen fornyet løftene for10-12 år siden. De var gjennom en veldig vanskelig periode der begge var utro på hver sin kant. Etter separasjon og veldig mye jobb fant de tilbake til hverandre, og de valgte å markere det med å fornye løftene med prest til stede. Det var faktisk veldig fint og koselig, det ble en markering på at de valgte hverandre på nytt, og de har vært sammen siden. Sånn ellers tenker jeg man kan invitere til 10-årsfest/-markering, en ordentlig stor fest (siden bryllupsfesten ble liten) eller dra på luksusvoksenferie uten å fornye løftene. Å fornye løftene blir utrolig kleint (og unødvendig) med mindre det er noe spesielt som tilsier at man trenger å fornye dem. 2
Anim92 Skrevet 21. august 2022 #23 Skrevet 21. august 2022 Grønt blad skrev (1 time siden): Ei venninne og mannen fornyet løftene for10-12 år siden. De var gjennom en veldig vanskelig periode der begge var utro på hver sin kant. Etter separasjon og veldig mye jobb fant de tilbake til hverandre, og de valgte å markere det med å fornye løftene med prest til stede. Det var faktisk veldig fint og koselig, det ble en markering på at de valgte hverandre på nytt, og de har vært sammen siden. Sånn ellers tenker jeg man kan invitere til 10-årsfest/-markering, en ordentlig stor fest (siden bryllupsfesten ble liten) eller dra på luksusvoksenferie uten å fornye løftene. Å fornye løftene blir utrolig kleint (og unødvendig) med mindre det er noe spesielt som tilsier at man trenger å fornye dem. Du sier her alt jeg har ment i tråden, bare på en mye bedre måte😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå