AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Del Skrevet 16. august 2022 Noen her som har gjort det eller har tenkt å gjøre det? Hvor lenge hadde dere da vært gift og hadde dere hvit kjole/brudekjole på til festen? Anonymkode: 820e4...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Del Skrevet 16. august 2022 Vurderer det, for vi ønsker oss nye gryter, grill, hotellopphold og reise. Så tenker å slenge sammen en fest, servere noe pizza og be gjestene ta med alkohol selv. Kommer til å stille i brudekjolen min og sende ut ønskeliste 😍 Anonymkode: 6f3e8...04a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 16. august 2022 #3 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vurderer det, for vi ønsker oss nye gryter, grill, hotellopphold og reise. Så tenker å slenge sammen en fest, servere noe pizza og be gjestene ta med alkohol selv. Kommer til å stille i brudekjolen min og sende ut ønskeliste 😍 Anonymkode: 6f3e8...04a 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Del Skrevet 16. august 2022 Nei, løftene fra sist gang gjelder inntil jeg sier noe annet. Anonymkode: 43c3e...383 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Del Skrevet 16. august 2022 Vurderer det til 10 årsjubileumet vårt, eller, i det minste en feiring med familie og venner. Og kanskje en bryllupsreise, som vi aldri har vært på. Først da er ungene store nok til at vi kan være borte litt lenger. Anonymkode: e57de...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vurderer det til 10 årsjubileumet vårt, eller, i det minste en feiring med familie og venner. Og kanskje en bryllupsreise, som vi aldri har vært på. Først da er ungene store nok til at vi kan være borte litt lenger. Anonymkode: e57de...9ca Litt samme situasjon som med oss. Det ble ingen bryllupsreise da vi hadde et barn på 4 år og et på vei da vi giftet oss. Fikk aldri nyte noe alenetid etter bryllupet da vi ikke hadde barnevakt. På selve bryllupsnatten var jeg sliten og høygravid og sovnet med en gang hodet traff puten, med 4-åringen mellom oss 😅 ts Anonymkode: 820e4...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt samme situasjon som med oss. Det ble ingen bryllupsreise da vi hadde et barn på 4 år og et på vei da vi giftet oss. Fikk aldri nyte noe alenetid etter bryllupet da vi ikke hadde barnevakt. På selve bryllupsnatten var jeg sliten og høygravid og sovnet med en gang hodet traff puten, med 4-åringen mellom oss 😅 ts Anonymkode: 820e4...76c Men er det ikke bare til å ta seg en reise, da? Hvorfor lage så mye oppstyr rundt det? Anonymkode: 6f3e8...04a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er det ikke bare til å ta seg en reise, da? Hvorfor lage så mye oppstyr rundt det? Anonymkode: 6f3e8...04a Hvem snakker om oppstyr? ts Anonymkode: 820e4...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem snakker om oppstyr? ts Anonymkode: 820e4...76c Fest og hvit kjole er oppstyr. Det vil framstå som en tiggefest og er direkte flaut. Anonymkode: 6f3e8...04a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 16. august 2022 #10 Del Skrevet 16. august 2022 Bare tull. Må man fornye løftene, er det tegn på at en enten sliter eller har sett for mye på teite amerikanske filmer. Høyst sannsynlig begge deler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #11 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fest og hvit kjole er oppstyr. Det vil framstå som en tiggefest og er direkte flaut. Anonymkode: 6f3e8...04a Vi hadde et svært lite bryllup pga koronatesteiksjoner. Kunne derfor godt tenkt oss en litt større fest en gang med tiden. Har ikke nevnt noe om gaver så vet ikke hvor du har det i fra. ts Anonymkode: 820e4...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #12 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi hadde et svært lite bryllup pga koronatesteiksjoner. Kunne derfor godt tenkt oss en litt større fest en gang med tiden. Har ikke nevnt noe om gaver så vet ikke hvor du har det i fra. ts Anonymkode: 820e4...76c Alle kommer til å føle seg presset til å kjøpe gave. Hadde du selv møtt opp på en slik fest uten gave? Mange har utsatt bryllup både to og tre ganger pga korona. Dere valgte å gjennomføre, da har dere hatt deres dag. Anonymkode: 6f3e8...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 16. august 2022 #13 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde et svært lite bryllup pga koronatesteiksjoner. Kunne derfor godt tenkt oss en litt større fest en gang med tiden. Har ikke nevnt noe om gaver så vet ikke hvor du har det i fra. ts Anonymkode: 820e4...76c Så du har giftet deg de siste to år pg vil fornye løftene? Da ville jeg heller kalt det en etter-korona-bryllupsfeiring og bedt inn til fest. Fornyelse av løfter kan jo være Smått romantisk etter 50 år eller noe. Ellers høres det bare ut som noe amerikansk fjas for å rope etter oppmerksomhet. Dere som har vært gift i 10 år og aldri fikk bryllupsreise osv - her ville jeg tatt en bryllupsreise som en tiårsfeiring, men uten fornyelse osv. Egentlig tenker jeg, de sjeldne gangene jeg har hørt om fornyelse at «ojsann, her er det noen som har vært utro og partneren krever nye løfter for å fortsette😅» 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #14 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle kommer til å føle seg presset til å kjøpe gave. Hadde du selv møtt opp på en slik fest uten gave? Mange har utsatt bryllup både to og tre ganger pga korona. Dere valgte å gjennomføre, da har dere hatt deres dag. Anonymkode: 6f3e8...04a Ja,vi hadde flere venner som kom langveis fra til bryllupet uten gave da vi i invitasjonen skrev at deres tilstedeværelse betydde mest for oss. Er ikke ute etter gaver i det hele tatt men å se de menneskene vi har lyst til å se 😊 Vårt bryllup ble også utsatt flere år det også. ts Anonymkode: 820e4...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #15 Del Skrevet 16. august 2022 Anim92 skrev (4 minutter siden): Så du har giftet deg de siste to år pg vil fornye løftene? Da ville jeg heller kalt det en etter-korona-bryllupsfeiring og bedt inn til fest. Fornyelse av løfter kan jo være Smått romantisk etter 50 år eller noe. Ellers høres det bare ut som noe amerikansk fjas for å rope etter oppmerksomhet. Dere som har vært gift i 10 år og aldri fikk bryllupsreise osv - her ville jeg tatt en bryllupsreise som en tiårsfeiring, men uten fornyelse osv. Egentlig tenker jeg, de sjeldne gangene jeg har hørt om fornyelse at «ojsann, her er det noen som har vært utro og partneren krever nye løfter for å fortsette😅» Ja du er inne på noe der 😅 Mulig jeg har ordlagt meg litt feil her. En etter-korona-feiring blir vel mer korrekt. Er ingen fan av amerikanske bryllupstradisjoner så det utgår her. ts Anonymkode: 820e4...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #16 Del Skrevet 16. august 2022 Vi giftet oss i år med knapt 10 gjester. Vi skal ha fornying/nytt bryllup om 10år med skikkelig fest, sermoni, ja hele pakka. Typ 100 gjester, dj osv. Sikkert kleint, men gøy for oss uansett. Kanskje vi tar hele greia på vingård i Italia for å gjøre det enda mer kleint 😍🤩 Anonymkode: 4fbc7...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #17 Del Skrevet 16. august 2022 Anim92 skrev (7 minutter siden): Så du har giftet deg de siste to år pg vil fornye løftene? Da ville jeg heller kalt det en etter-korona-bryllupsfeiring og bedt inn til fest. Fornyelse av løfter kan jo være Smått romantisk etter 50 år eller noe. Ellers høres det bare ut som noe amerikansk fjas for å rope etter oppmerksomhet. Dere som har vært gift i 10 år og aldri fikk bryllupsreise osv - her ville jeg tatt en bryllupsreise som en tiårsfeiring, men uten fornyelse osv. Egentlig tenker jeg, de sjeldne gangene jeg har hørt om fornyelse at «ojsann, her er det noen som har vært utro og partneren krever nye løfter for å fortsette😅» Fy søren du er bitter! 😂 Who hurt u? Anonymkode: 4fbc7...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #18 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi giftet oss i år med knapt 10 gjester. Vi skal ha fornying/nytt bryllup om 10år med skikkelig fest, sermoni, ja hele pakka. Typ 100 gjester, dj osv. Sikkert kleint, men gøy for oss uansett. Kanskje vi tar hele greia på vingård i Italia for å gjøre det enda mer kleint 😍🤩 Anonymkode: 4fbc7...972 Ja hvorfor ikke? Skjønner dere godt jeg. Bare overse de som vil latterliggjøre. ts Anonymkode: 820e4...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 16. august 2022 #19 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fy søren du er bitter! 😂 Who hurt u? Anonymkode: 4fbc7...972 Hahah😂 Den er første gang jeg har fått på KG gitt! Nøyaktig hvilket punkt synes du jeg høres bitter ut på? Jeg er oppriktig interessert, for jeg kjenner meg spesielt lite bitter i kveld 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 16. august 2022 #20 Del Skrevet 16. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi giftet oss i år med knapt 10 gjester. Vi skal ha fornying/nytt bryllup om 10år med skikkelig fest, sermoni, ja hele pakka. Typ 100 gjester, dj osv. Sikkert kleint, men gøy for oss uansett. Kanskje vi tar hele greia på vingård i Italia for å gjøre det enda mer kleint 😍🤩 Anonymkode: 4fbc7...972 Konseptet høres forsåvidt koselig ut det om dere spanderer på gjestene. Men jeg bare skjønner ikke greia med å - fornye løftene -. Hva er behovet, med mindre de er brutt? Endret 16. august 2022 av Anim92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå