Gå til innhold

Barnet blir ikke spesielt glad når det blir hentet i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han begynte forrige uke, 1år og 7 mnd gammel. Tilvenningen har gått fint. Men en ting jeg reagerer på er han han ikke reagerer noe spesielt når han blir hentet. Han sitter ofte på fanget til en av de ansatte, og trekker ikke engang på smilebåndet når vi kommer. Bare sånn «åja, der er du ja».. helt nøytral. Det kan vel ikke være normalt?? 😓

Anonymkode: a4c9a...4c0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det vil jeg si er innenfor normal spekteret. 

Anonymkode: 31e93...9cd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Helt normalt ♥️ Det kommer til å bli alt fra gledeshyl - raseri til likegyldighet når dere henter.:)

• Hjerte 1
Skrevet

Blir ikke møtt av smil og klemmer av ungen vår på 5. Vil gjerne vise frem ting da, så er gjerne i bhg i 15 minutter før vi drar hjem 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville ikke hjem fra barnehagen da jeg var liten for jeg trivdes så godt 😂Var litt større enn din da.

Anonymkode: c5889...83d

• Hjerte 1
Skrevet

Helt normalt. Overganger er vanskelige for barn i mange år, og barnet er vanligvis helt uforberedt på at foreldrene kommer. Når de er så små er det også bortimot umulig å forberede dem på det. 

Barn lever i nuet, og trenger tid på å få avslutte det de holder på med for å gjøre neste oppgave.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Slik er vår på 19mnd også.

Vi går rolig inn i avdelingen, hilser på henne og venter til hun har gjort seg ferdig, da kommer gleden av å bli hentet/se oss.

Anonymkode: 760d7...44d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...