Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på første svangersksapskontroll forrige uke. Nå har jeg fått melding om å betale 300 kr til legekontoret for timen. Dette er vel en feil? Eller er det noe nytt? Kan ikke huske at jeg har betalt en krone de 2 andre svangerskapene.

Anonymkode: d1d5d...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok betale for materiell eller hva det nå heter 

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke du skal betale nei, jeg gjorde iaff ikke det 😛 ville hørt med dem

Anonymkode: 809c9...da6

Skrevet

Har ikke betalt for noe som helst. Ring legekontoret, mulig det har skjedd en feil bare. 

Anonymkode: 48506...22a

• Liker 1
Skrevet

Det er feil, samme skjedde med meg. Legen hadde glemt å krysse det av som svangerskapsrelatert.

Anonymkode: 37284...561

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er feil, samme skjedde med meg. Legen hadde glemt å krysse det av som svangerskapsrelatert.

Samme skjedde meg. TO ganger i samme svangerskap

Anonymkode: f3c7b...813

Skrevet

Det er bare en feil, ring dem, så sletter de regningen! Skjedde meg også, null problem 😊

Anonymkode: 76258...b67

• Liker 4
Skrevet

Aldri betalt for materiell eller noe som er svangerskapsrelatert. 

Anonymkode: f9f8d...ad0

Skrevet

Jeg har ikke betalt for noe på kontrollene hos legen. 

Anonymkode: a1954...4d0

Skrevet

Du skal ikke betale for noe. Eventuelt unødvendige undersøkelser

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Alt som har med svangerskapet å gjøre er gratis (men man må betale som vanlig for ting som ikke har med svangerskapet å gjøre). Bare ring og si i fra, har sikkert skjedd en feil.

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (21 minutter siden):

Alt som har med svangerskapet å gjøre er gratis (men man må betale som vanlig for ting som ikke har med svangerskapet å gjøre). Bare ring og si i fra, har sikkert skjedd en feil.

Er du sikker på det? Selv fikk jeg absolutt alt dekket da jeg gikk gravid. Vanlige kontrolltimer på sykehuset som ikke hadde noe som helst med svangerskapet å gjøre var gratis. 

Anonymkode: 6a006...8c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du sikker på det? Selv fikk jeg absolutt alt dekket da jeg gikk gravid. Vanlige kontrolltimer på sykehuset som ikke hadde noe som helst med svangerskapet å gjøre var gratis. 

Det må da ha vært en feil? Sikker på at du ikke hadde frikort, og derfor slapp å betale? :)

• Liker 3
Skrevet

Alt som ikke har med svangerskap å gjøre er ikke gratis nei. Så hos deg har det enten skjedd en feil, eller så hadde du frikort. 

• Liker 4
Skrevet

Det er nok feil. Jeg hadde bihulebetennelse mens jeg var gravid, da måtte jeg betale hos legen.

Skrevet
bolla92 skrev (7 timer siden):

Det må da ha vært en feil? Sikker på at du ikke hadde frikort, og derfor slapp å betale? :)

Nei, hun i skranken så på den gravide magen min og sa at jeg selvfølgelig ikke skulle betale 😅 Jeg ble selv usikker og sa at dette ikke var relatert til svangerskap, men hun insisterte. Fikk ikke frikort det året, da alle timer var gratis. 🤷‍♀️😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alt som ikke har med svangerskap å gjøre er ikke gratis nei. Så hos deg har det enten skjedd en feil, eller så hadde du frikort. 

På sykehuset insisterte de på at alt skulle være gratis under graviditeten. Men meget mulig de ikke var oppdatert. 

Skrevet

Jeg måtte betale for glukosebelastningsdrikken. Ellers var alt gratis.

Anonymkode: 54273...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...