Gå til innhold

En jeg dater bruker 2 timer på å svare på meldinger, burde jeg blokke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg dater bruker 2 timer på å svare på meldinger, burde jeg blokke han? Han har begynt å gjøre det alt for ofte og jeg har lowkey ikke tid for det her, hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For hans skyld: ja.

Anonymkode: 4782b...f20

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For hans skyld: ja.

Anonymkode: 4782b...f20

Hva mener du med «for hands skyld»?

Skrevet
Hege q skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med «for hands skyld»?

Ikke meg du spør, men slik oppførsel kommer til å skremme han vekk fortere enn svint. Det er faktisk ikke alle som er slaver av sosiale medier eller svare på alt med en eneste gang. De aller, aller fleste gutter/menn liker ikke slik masete oppførsel. Jeg er dame, og jeg liker heller ikke sånt. Menn som forventer svar på sekundet hver eneste gang blir fort sittende uten meg, for å si det sånn.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

La mannen få puste. Det er ikke alle som sitter med ansiktet ned i en skjerm hele dagen. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Han burde vel heller blokkere deg…

Anonymkode: 6f789...17d

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Er vel bare å slutte å sende han meldinger da… problem solved! 

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Hege q said:

jeg har lowkey ikke tid for det her

Hva betyr dette?

Anonymkode: c9509...f49

• Liker 6
Skrevet

Uff så unødvendig mye drama noen skaper. Å da viser jeg til deg ts 

Anonymkode: 38cf8...ea0

• Liker 6
Skrevet

Sender du meldinger ofte?

Det er da ikke lenge og ikke svare innen 2 timer, og i hvert fall ikke hvis han er på jobb.

Kan gå hele dager uten at jeg svarer.

Har du ikke tid, sier du? Tid for hva? Det tar lengre tid å skrive på meldinger hvis du har det travelt.

• Liker 3
Skrevet

Noen har et liv utenfor den dumme glasskjermen i hånden. Dette burde du jo se på som en styrke.

• Liker 6
Skrevet

Har ikke du type da?

Anonymkode: feb68...ad8

Skrevet

Hva betyr dette?

Anonymkode: c9509...f49

"Lowkey" betyr rolig, beskjedent, skjult. F.eks "the wedding was low key, we only had 30 guests."

I løpet av de siste årene har unge begynt å bruke det til å bety mye rart, vanligvis er det et ord de skyter inn bruker når de er litt usikre eller vil "dempe" uttrykket sitt. Litt som "lissom/liksom".

Anonymkode: bdf13...761

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

"Lowkey" betyr rolig, beskjedent, skjult. F.eks "the wedding was low key, we only had 30 guests."

I løpet av de siste årene har unge begynt å bruke det til å bety mye rart, vanligvis er det et ord de skyter inn bruker når de er litt usikre eller vil "dempe" uttrykket sitt. Litt som "lissom/liksom".

Det høres bare helt merkelig ut. Jeg trodde det var autocorrect... 

Anonymkode: b5837...eb6

• Liker 2
Skrevet
exictence skrev (5 minutter siden):

Har du ikke tid, sier du? Tid for hva? Det tar lengre tid å skrive på meldinger hvis du har det travelt.

Tipper hun sitter og obsessivt sjekker mobilen hvert trejde minutt. Det tar mye tid og plass i hjernen.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du type?1699162314_Screenshot_20220816-190726_SamsungInternet.thumb.jpg.c91cbb411a41494f22bbf9834724491b.jpg

Anonymkode: 65096...c4e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
MissIndependent45 skrev (17 minutter siden):

Ikke meg du spør, men slik oppførsel kommer til å skremme han vekk fortere enn svint. Det er faktisk ikke alle som er slaver av sosiale medier eller svare på alt med en eneste gang. De aller, aller fleste gutter/menn liker ikke slik masete oppførsel. Jeg er dame, og jeg liker heller ikke sånt. Menn som forventer svar på sekundet hver eneste gang blir fort sittende uten meg, for å si det sånn.

Ja skjønner hva du mener, men de fleste er på telfonen sin 24/7, hvorfor bruker altfor mye tid på å svare spesielt om de er innlogget? Det er jo kjedelig om du ikke kan ha kommunikasjon med dem da, her er ett eksempel klokka 13:00 meg: «Hei» 

han «hei» 13:01

meg : «skjer» 13:02

han «ikke noe spess du da?» 13:05

meg «bare rydder rommet, lyst til å finne på noe idag?» 13:10

han neste dag klokka 19:10 « ja kanskje»

• Liker 1
Skrevet

Foreslår at du ringer neste gang. Melding fungerer ikke på han.

Anonymkode: 897a3...f6b

Skrevet
Hege q skrev (2 minutter siden):

Ja skjønner hva du mener, men de fleste er på telfonen sin 24/7, hvorfor bruker altfor mye tid på å svare spesielt om de er innlogget? Det er jo kjedelig om du ikke kan ha kommunikasjon med dem da, her er ett eksempel klokka 13:00 meg: «Hei» 

han «hei» 13:01

meg : «skjer» 13:02

han «ikke noe spess du da?» 13:05

meg «bare rydder rommet, lyst til å finne på noe idag?» 13:10

han neste dag klokka 19:10 « ja kanskje»

For en gørr kjedelig samtale...

• Liker 9
Skrevet

Du sitter jo og dikter opp den ene historien etter den andre på Kvinneguiden om dagen. Begynner å bli litt lei av spammingen din, det er jo bare selvmotsigende poster alt sammen, som tyder sterkt på trolling.

Hvor mange skal du plage med dette? Det er spamming!

Anonymkode: 85ff5...e52

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...