Gå til innhold

Ser dere på damer som blir hektet eller ikke forstår at de var kun bra nok for sex for dumme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange krasse svar til de kvinner som kommer borti det så lurer??

Anonymkode: aa903...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært hektet selv på en mann som avviste, og i etterkant syns jeg jo at det var ganske tåpelig. Problemet er bare at når man er i ei hekt så mister man litt perspektivet og blir intenst opptatt av seg selv og den andre personen. Så ja, jeg syns hekt er dumt og bortkastet tid men jeg forstår jo de som går gjennom det også. 

For min del hadde det mye bedre om menn ikke spilte et spill men at de heller var ærlig og rederlig om hva de ønsket av meg. Da jeg var interessert selv og hadde behov for å bli elsket tilbake, var det vanskelig å skjelne mellom genuin interesse og at mannen bare ville benytte anledningen mens han hadde den. 

Anonymkode: 80209...874

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Til dels ja, fordi de ofte går inn i det med åpne øyne og vet nøyaktig hva de har i vente. 

Anonymkode: 18ee9...bca

• Liker 2
Skrevet

Ja

• Liker 1
Skrevet

På en måte litt dumme, eller i det minste dårlige på å ta vare på seg selv. Men mest tenker jeg at fyren er en drittsekk om han ikke er helt tydelig på hva han kan og ikke kan tilby.

Anonymkode: 655ec...d08

• Liker 7
Skrevet

Ja litt. Tenker det er kvinner som i for stor grad følger følelser, og ikke tar med seg litt logikk og rasjonelle tanker i tillegg. 

Det er litt adhd på en måte, og det sagt at en som selv har adhd, men som har lært meg å kvalitetsvurdere mine handlinger og impulser. 

Brukt for sex blir dessuten tåpelig om man selv kun har sex man faktisk ønsker å ha. At forhold ikke bestandig utvikler seg som ønsket er dessuten helt vanlig. Noe alle opplever, uten å vi alle kaller det å bli brukt. Det blir å sette seg i en offermentalitet, i forhold til noe som er normalt. Når disse damene i tillegg med største selvfølgelighet dumper menn når det passer dem blir det også dobbeltstandard. 

Anonymkode: 4594b...487

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser på folk som tenker at andre kun er bra nok for sex som dårlige mennesker.

Anonymkode: 8f755...e60

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Enkelte, helt klart. Ser så mange tråder her inne der det ikke kunne BLI klarere at mannen ikke er interessert. Og TS er uten unntak ei som sitter og kverulerer på samtlige svar. Disse jentene/damene er ikke interessert i virkeligheten, men hva de skal gjøre for å få han tilbake, få en avslutning osv. Jeg synes det er merkelig, merkelig oppførsel og vitner om manglende selvrespekt og et altfor stort behov for bekreftelse. Noe som kanskje er grunnen til at mannen trekker seg i utgangspunktet.

Anonymkode: 12ff3...d4e

• Liker 9
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Enkelte, helt klart. Ser så mange tråder her inne der det ikke kunne BLI klarere at mannen ikke er interessert. Og TS er uten unntak ei som sitter og kverulerer på samtlige svar. Disse jentene/damene er ikke interessert i virkeligheten, men hva de skal gjøre for å få han tilbake, få en avslutning osv. Jeg synes det er merkelig, merkelig oppførsel og vitner om manglende selvrespekt og et altfor stort behov for bekreftelse. Noe som kanskje er grunnen til at mannen trekker seg i utgangspunktet.

Enig. De som oppretter tråd etter tråd om nye menn annenhver måned, og de fortsetter å ignorere alle røde flagg, og fortsetter å ligge med menn på første date og sende nakenbilder på snap fordi de håper han skal forelske seg - selv når han sier at han vil ha en fwb osv osv osv. 

Da river jeg meg i håret og tenker at naiviteten er farlig nær manglende intelligens... Jeg tror vel egentlig mest av alt at det går på at de er så desperate etter en mann samt ikke har lært å se sin egen verdi. De tror ikke høyt nok om seg selv annet enn utseendemessig, og da tar de til takke med brødsmuler og håper de hvis de samler opp nok, blir det til et nybakt brød. Det går jo selvsagt aldri. Så de blir såret... Og så prøver de igjen, på akkurat samme måte. Og for hver gang synker deres verdi i tankene deres, fordi de tror at de ikke er gode nok for disse mennene. 

Hvis de klarer å snu tankegangen, og sette sunne grenser fra start, vil de oppdage at de vil få mer respekt fra mennene (eller luke ut tidlig de som ikke respekterer dem), og få langt mer respekt for seg selv. Da blir man plutselig wifey material. Rart det der! 

Anonymkode: 6c595...9b5

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Enig. De som oppretter tråd etter tråd om nye menn annenhver måned, og de fortsetter å ignorere alle røde flagg, og fortsetter å ligge med menn på første date og sende nakenbilder på snap fordi de håper han skal forelske seg - selv når han sier at han vil ha en fwb osv osv osv. 

Da river jeg meg i håret og tenker at naiviteten er farlig nær manglende intelligens... Jeg tror vel egentlig mest av alt at det går på at de er så desperate etter en mann samt ikke har lært å se sin egen verdi. De tror ikke høyt nok om seg selv annet enn utseendemessig, og da tar de til takke med brødsmuler og håper de hvis de samler opp nok, blir det til et nybakt brød. Det går jo selvsagt aldri. Så de blir såret... Og så prøver de igjen, på akkurat samme måte. Og for hver gang synker deres verdi i tankene deres, fordi de tror at de ikke er gode nok for disse mennene. 

Hvis de klarer å snu tankegangen, og sette sunne grenser fra start, vil de oppdage at de vil få mer respekt fra mennene (eller luke ut tidlig de som ikke respekterer dem), og få langt mer respekt for seg selv. Da blir man plutselig wifey material. Rart det der! 

Anonymkode: 6c595...9b5

Hva da med menn som sier de er ute etter kjæreste/forhold, dater deg, er veldig "på" med meldinger, har sex med deg, for så å fortelle at de trives veldig godt som singel akkurat nå, og derfor ikke er ute etter et forhold?

Anonymkode: e204f...4ed

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er dette naive håpet om at når de har hatt sex.  Ja, da er han plutselig klar for forhold. Det er også en del fellestrekk blant kvinnene som ønsker forhold, men roter seg borti useriøse menn.  

- De blir alt for lenge i en fwb relasjon uten å kommunisere hva de tenker og føler. Han skal på en måte lese tankene deres og vite hva de vil.  

- De dater, har ons, men gjør ingen typiske kjæresteting sammen.  

- De tolker tegn, overtenker og er redd for å stille krav. 

- De sier ikke fra og lar han styre relasjonen akkurat som han vil på hans premisser alene. 

- De virker litt needy og desperat for oppmerksomhet. Sender en haug snaps/meldinger, men uten substans. Noe som kan tolkes som mas og gjør at han trekker seg unna. 

- De har dårlige erfaringer, som gjør dem engstelige og får dem til å gjenta samme mønster gang på gang.  

Anonymkode: c6a0d...0f4

• Liker 5
Skrevet

Nei, unge mennesker må lære av og gå på en smell. Er det noen som er godt voksne kan en jo tenke sitt.

Anonymkode: df327...353

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange krasse svar til de kvinner som kommer borti det så lurer??

Anonymkode: aa903...359

Syns synd på de hvis de er unge og uerfarne, men min empati stopper dessverre når det gjelder urealistiske damer i slutten av 20 årene og videre oppover, som igjen og igjen og igjen velger seg sånne menn. Sistnevnte ser jeg iallfall ikke på som glupe. 

Det sagt så hadde jeg selvfølgelig ikke hatt samvittighet til å lure/utnytte en dame sånn selv. Jeg tenker selvfølgelig langt mer negativt om menn som utnytter folk sånn, enn jeg gjør om de damene - selv om jeg selvfølgelig er helt uinteressert i en dame med den cv-en. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg ser på folk som tenker at andre kun er bra nok for sex som dårlige mennesker.

Tror ikke det helt handler om "bra nok", men at det er mye mindre som skal klaffe for å ville ha sex, sammenlignet med å ville ha et forhold.

For sex så er fysisk tiltrekning nok. For et forhold så skal i tillegg hele personligheten og væremåten stemme overens.

Anonymkode: 5e622...678

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Absolutt ikke. Det er langt mellom kvinner som ikke har blitt brukt til sex av menn.

Anonymkode: b4010...ae7

• Liker 6
Skrevet

Det er fort gjort å tenke det, men jeg tror nok oftere det rett og slett handler om manglende kunnskap, gjerne grunnet mangler i oppdragelse, omgangskrets eller lignende, i de tilfellene der dette er et mønster eller noe en må "brenne seg" mye på før en lærer. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det?

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei, unge mennesker må lære av og gå på en smell. Er det noen som er godt voksne kan en jo tenke sitt.

Anonymkode: df327...353

Nei unge mennesker  ofte ikke gå på en smell for å lære. Det er helt enormt mye dumt eller uhensiktsmessig unge mennesker ikke gjør fordi de er godt oppdratt osv.

• Liker 5
Skrevet

Ser som oftest på de som unge og det er de ofte også. De må lære av sine egne feil. Kjenner ingen som gjør det på min alder - tretti. Og oppfører noen seg sånn så er det ikke en jeg ønsker å innlede vennskap med. Det fører ofte med seg en livsstil helt motsatt av min.

Anonymkode: 2fba7...c95

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva da med menn som sier de er ute etter kjæreste/forhold, dater deg, er veldig "på" med meldinger, har sex med deg, for så å fortelle at de trives veldig godt som singel akkurat nå, og derfor ikke er ute etter et forhold?

Anonymkode: e204f...4ed

Og som oppfører seg som en "kjæreste" og ønsker et "forhold"? Det er ikke alltid like enkelt å lese tankene til en mann heller. Noen er til og med gode på å manipulere. 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er dette naive håpet om at når de har hatt sex.  Ja, da er han plutselig klar for forhold. Det er også en del fellestrekk blant kvinnene som ønsker forhold, men roter seg borti useriøse menn.  

- De blir alt for lenge i en fwb relasjon uten å kommunisere hva de tenker og føler. Han skal på en måte lese tankene deres og vite hva de vil.  

- De dater, har ons, men gjør ingen typiske kjæresteting sammen.  

- De tolker tegn, overtenker og er redd for å stille krav. 

- De sier ikke fra og lar han styre relasjonen akkurat som han vil på hans premisser alene. 

- De virker litt needy og desperat for oppmerksomhet. Sender en haug snaps/meldinger, men uten substans. Noe som kan tolkes som mas og gjør at han trekker seg unna. 

- De har dårlige erfaringer, som gjør dem engstelige og får dem til å gjenta samme mønster gang på gang.  

Dersom det var slik det var, ville det vært veldig enkelt å skille mann fra f*ckboi. Men gråsonen og nyansene er mange mellom der. Dessverre. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og som oppfører seg som en "kjæreste" og ønsker et "forhold"? Det er ikke alltid like enkelt å lese tankene til en mann heller. Noen er til og med gode på å manipulere. 

Dersom det var slik det var, ville det vært veldig enkelt å skille mann fra f*ckboi. Men gråsonen og nyansene er mange mellom der. Dessverre. 

Mange menn gir også utrolig tvetydige tegn. Jeg datet en fyr i noe måneder og i løpet av de første ukene så introduserte han meg både for kollegaene sine og søsteren sin. Lagde mat til meg hjemme hos seg selv osv. Men når jeg etter 2 mnd kom med en kjærlig gave med duftlys og tre hjemmelagede gavekort på massasje så ble han tydelig ubekvem, og jeg skjønte i ettertid at dét ble for kjæresteaktig for ham 🙃

Anonymkode: 8dda5...48d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå tok jeg utgangspunkt i en litt enkel stereotypi, men finnes selvsagt tilfeller som er vanskeligere.  Om en lyver, eller manipulerer er det selvfølgelig vanskelig å avsløre en som ikke har så ærlige hensikter.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...