Gå til innhold

Saint Laurent Envelope small eller medium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en ny veske, men klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha YSL envelope small eller medium.. (jeg har Sunset og Loulou small fra før)

linkene er til sort med gult gull, men jeg skal kjøpe med sølv hw.

Hvilken liker dere best☺️?

https://www.net-a-porter.com/en-no/shop/product/saint-laurent/bags/shoulder-bags/envelope-medium-quilted-textured-leather-shoulder-bag/19971654706912635

Eller:

https://www.net-a-porter.com/en-no/shop/product/saint-laurent/bags/shoulder-bags/envelope-small-quilted-textured-leather-shoulder-bag/19971654706912571

Anonymkode: d94da...d42

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har to små i tilsvarende størrelse fra før ville jeg gått for medium. 

Har ikke akkurat denne, men flere andre i minste størrelse. Greit nok når du pakker telefon + to kort. Men ofte tar man jo med en leppestift, spritflaske, litt slikt og. Så en litt større crossover er veldig ok å ha. 

Anonymkode: e32e9...038

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alltid, i vesketrådene... Om du ramser opp hva du bruker kan jeg love at det er mye andre synes er både "harry" og "tacky"

Personlig har jeg flere Celine, de er nøytrale og pene til hverdags. Men til fest og en enkel kjole synes jeg mer metall virkelig gir antrekket et løft. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Om du har to små i tilsvarende størrelse fra før ville jeg gått for medium. 

Har ikke akkurat denne, men flere andre i minste størrelse. Greit nok når du pakker telefon + to kort. Men ofte tar man jo med en leppestift, spritflaske, litt slikt og. Så en litt større crossover er veldig ok å ha. 

Ja, sant det. Medium er ca akkurat samme str. som Loulou small og Sunset medium. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alltid, i vesketrådene... Om du ramser opp hva du bruker kan jeg love at det er mye andre synes er både "harry" og "tacky"

Personlig har jeg flere Celine, de er nøytrale og pene til hverdags. Men til fest og en enkel kjole synes jeg mer metall virkelig gir antrekket et løft. 

Enig☺️
 Ts

• Liker 1
Skrevet

Ja, sant det. Medium er ca akkurat samme str. som Loulou small og Sunset medium. 

Men hva tenker du om bruk?

Om det er typisk bryllup, finere selskap, ulike julebord og festligheter. Anledninger der jeg bare har en enkel kjole - gjerne anledninger der du har på veska hele kvelden - så velger jeg alltid minste. De større blir umiddelbart litt mindre "fest" og litt mer "praktisk", om du forstår hva jeg mener. Og kan også være litt mye om det er såpass mye metall på de, om ikke antrekket ellers passer godt. Det ser du også på hvordan de ellers har stylet modellen der hun er med. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig - og fy søren så lekker den der er 😍

Anonymkode: 5220a...c35

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men hva tenker du om bruk?

Om det er typisk bryllup, finere selskap, ulike julebord og festligheter. Anledninger der jeg bare har en enkel kjole - gjerne anledninger der du har på veska hele kvelden - så velger jeg alltid minste. De større blir umiddelbart litt mindre "fest" og litt mer "praktisk", om du forstår hva jeg mener. Og kan også være litt mye om det er såpass mye metall på de, om ikke antrekket ellers passer godt. Det ser du også på hvordan de ellers har stylet modellen der hun er med. 

Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg tenker vel mest fest/middager, men og om jeg ikke skal ha med meg så mye på jobb. 
Ikke lett😅

Skrevet

Jeg hadde valgt small🥰

Anonymkode: b8ada...375

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde valgt small🥰

Anonymkode: b8ada...375

Heller mest mor den jeg og:-) Særlig siden har to bedre i samme str ca som medium🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heller mest mor den jeg og:-) Særlig siden har to bedre i samme str ca som medium🥰

Der ble det tastefeil😅

»Heller mest mot den jeg og:) Særlig siden har to andre i samme str. ca. som medium»

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal kjøpe meg en ny veske, men klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha YSL envelope small eller medium.. (jeg har Sunset og Loulou small fra før)

linkene er til sort med gult gull, men jeg skal kjøpe med sølv hw.

Hvilken liker dere best☺️?

https://www.net-a-porter.com/en-no/shop/product/saint-laurent/bags/shoulder-bags/envelope-medium-quilted-textured-leather-shoulder-bag/19971654706912635

Eller:

https://www.net-a-porter.com/en-no/shop/product/saint-laurent/bags/shoulder-bags/envelope-small-quilted-textured-leather-shoulder-bag/19971654706912571

Begge 2 er kjempefine😍 Men må jeg velge hadde jeg tatt den øverste

Anonymkode: efbdb...a93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Begge 2 er kjempefine😍 Men må jeg velge hadde jeg tatt den øverste

Anonymkode: efbdb...a93

☺️☺️☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...