AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Hei. Jeg skulle hatt mensen for to dager siden ifølge appen. Etter sist fødsel (18 mnd siden) har syklusen vært på 28 dager, men nå er jeg på dag 33. Jeg tok en graviditetstest som var negativ. Idag morges kom det en liten lyserosa blodflekk på papiret, og da tenkte jeg at det var i gang, men nå har det ikke kommet noe og er bare gjennomsiktig.. Alt har vært skikkelig rart denne måneden i kroppen så jeg veit ikke hva som skjer.. Kan mensen være sånn noen ganger? Kan menstruasjonen påvirkes av kroppslige ting som heftig eggløsningsplager? (jeg bekreftet ikke eggløsning med noe test, men hadde mange symptomer etter dagen appen sier jeg skulle ha eggløsning, typ smerter i livmor, ømme nipler, vondt i hodet etc) kan mensen påvirkes av det? Anonymkode: c0b18...fc8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Ja, mensen kan være rar noen ganger, den kan lett bli påvirket av andre kroppslige ting og fem dager forsinkelse er jo veldig lite. Anonymkode: 2a755...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, mensen kan være rar noen ganger, den kan lett bli påvirket av andre kroppslige ting og fem dager forsinkelse er jo veldig lite. Anonymkode: 2a755...cf1 Har opplevd at den har vært forsinket før ja, opp til to uker etc, men føltes litt ukjent siden det var mengden som var så merkbar. Det kom liksom ikke noe mer enn den dråpen.. Anonymkode: c0b18...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå