Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Bare synast det var litt rart at eg ikkje har fått noke svar på celleprøven eg tok sist eg var til legen. Det er nesten to månader sidan no... Må eg ringe sjøl, eller brukar det ta så lang tid?
Gjest Milah Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Hva slags celleprøve var det du tok da? I forbindelse med gynekologiske undersøkelser får man kun beskjed om de finner noe..
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Du får ikke høre noe såfremt det ikke er noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Ok, takk for svar. (gyn.undersøkelse ja)
Arkana Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Som de andre sier får man kun svar hvis det ikke er noe (noe jeg synes er dumt, man burde fått svar uansett). En gang måtte jeg tilbake og ta en ny test fordi testen ble tatt rett etter mens og blodet hadde forurenset testen, det fikk jeg vite etter en uke, så man får ganske raskt svar om det er noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå