Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Texter du typen daglig? Og bruker dere tid på å svare at og frem med hverandre eller svarer dere hverandre fort? Og hvem starter samtalen først deg eller typen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Svarer fort. Den som har en beskjed. 

Anonymkode: c67fa...b6b

Skrevet

Nei. Bruker kun sms til korte beskjeder. Eller snap om vi vil dele noe morsomt. Vi ringes så godt som daglig. Selv om vi bor sammen. Det gjorde vi også før vi flyttet sammen. Har vel alltid vært ganske likt i hvem som tar kontakt, den som har noe å si der og da...

Anonymkode: 3ddc9...3ad

Skrevet

Kommer helt an på hvor travelt man har det og hvem/om man har noe å dele.

Anonymkode: 2d2f1...136

Skrevet

Vi møtes ikke hver dag :) Så melder hver dag....bor hver for oss, deilig. Pleier omgås fredag-søndagen.

Anonymkode: 2c6e4...2e4

Skrevet

Vi tekster en del, men det nok fordi det er ett langdistanse forhold akkurat nå. 

Det er jo ikke slik at vi sitter parat med telefonen hele tiden. Det kan fort gå en time før man rekker å svare. Er vi begge ledige på samme tid ringer vi heller. 

Anonymkode: 8d8a0...91f

Skrevet

Hver dag, ja. Noen dager blir det bare 2- korte meldinger i løpet av hele dagen inkludert god natt-melding, noen ganger skriver vi litt mer. Skal vi snakke om noe som tar litt lengre tid så videoringer vi.

Med meldinger så kan det fort gå en del timer før den andre svarer, spesielt om det ikke er et praktisk viktig spørsmål. Noen ganger svarer vi raskt. Kommer an på hva vi føler for.

Anonymkode: b242d...1cb

Skrevet

Vi har kontakt hver dag enten på tekst eller telefon selv om vi bor sammen.  Varierer hvem som tar kontakt, og hvor lang tid det tar før vi svarer kommer an på hvor hektisk dagene er.    Kan være alt fra praktiske ting til et og annet hjerte :) Mer hjerter og sånt når en av oss er bortreist.  

Skrevet

Det er vel ikke noe fasitsvar på hva som er riktig. Selv tekster jeg hver dag med eksen. Vi tekster på langt nær like mye som før, og meldingene er mer vennskapelig. Når vi var sammen pleide vi alltid å starte dagen med en hyggelig melding hvor vi ønsket hverandre en fin dag også et hjerte og/eller ett kyss med hjerte. Hvis jeg var på jobb eller vi ikke var sammen på kvelden sendte vi også god natt meldinger. Det ble egentlig ganske mange meldinger på en dag selv om vi bodde sammen og hadde vært i sammen i over ti år. 

Anonymkode: 7007c...279

Skrevet

...vi pratet også på telefonen hver dag. 

Anonymkode: 7007c...279

Skrevet (endret)

Ja, vi snappes flere ganger daglig. Vi tar like mye initiativ. :)

Endret av SPOCA
Skrevet

Ja vi tekster hver dag men vi bor i forskjellige land og har ikke snakket om at vi er sammen. Vi har møttes 1 gang  på 2 år. I juni i år. Men liker han. Han er hyggelig og har vært stødig som et fjell å forholde seg til i forhold til menn jeg har møtt i Norge .. hvordan det vil gå vet jeg ikke. Men vi holder nå kontakten. 

Anonymkode: 26a33...af2

Skrevet

Ja, vi tekster daglig. Han ringer i lunsjen på jobb, og sender meldinger før han er ferdig på jobb. Dette gjorde vi før vi flyttet sammen og har nå bodd sammen i 5 år 😊

Anonymkode: 2e52b...29a

Skrevet

Ja, eller vi kommuniserer på messenger. 

Og jeg tror faktisk ikke forholdet ville funket dersom det var en av oss som alltid startet samtalen. 
Det er helt vanlig at det går begge veier...

Anonymkode: b000c...e6a

Skrevet

Ja, tekster i løpet av dagen. Noen ganger pga praktiske ting, men starter som regel med en "ha en fin dag på jobb" tekst med søte ord og hjerter. Han er flinkest der, jeg er ofte veldig opptatt på jobb om morgningene. Utenom det tar begge insj. Hvis han vet jeg har det tungt på jobb en periode får jeg som regel en liten blokk med tekst med oppmuntring og skryt, det betyr så uteolig mye. Noen ganger spiser vi lunsj sammen og. Vi bor sammen. 

Skrevet

Nå bor vi i lag så mindre behov for å tekste men ofte kan vi sende en kosemelding eller noen praktiske beskjeder.

Anonymkode: 1396e...6cc

Skrevet

Sammen i 5 år, har 2 barn og er akkurat like søte mot hverandre som vi alltid har vært. Morgensms/snap og ringes i løpet av dagen osv osv.

Apropos; der kom det en snap fra han😆

Anonymkode: 58fb9...c6c

Skrevet

Vi har avstandsforhold, så her tekstes det hver dag. Litt hyggelige greier som å si god morgen, ønske den andre en fin dag osv og at vi forteller om hva vi driver med og hvordan vi har det. Ringes hver dag også, alt fra 15 minutter til et par timer avhengig av hva vi har tid til.

Skrevet

Bor sammen, så nei. Vi kan tekste/snappe/ringes om man vil si noe gøy (snap) eller gi en melding om noe. Utover der forstyrrer vi ikke hverandre på feks jobb. 

Da vi ikke bodde sammen hadde vi kontakt daglig og frem/tilbake. Tilfeldig både nå og da hvem som tok kontakt først av oss.

Skrevet
Hege q skrev (23 timer siden):

Texter du typen daglig? Og bruker dere tid på å svare at og frem med hverandre eller svarer dere hverandre fort? Og hvem starter samtalen først deg eller typen?

«Texter» (sic) veldig sjeldent. Kanskje en sms i løpet av en uke. Kanskje en snap i løpet av en uke.

Blir aldri frem og tilbake. Da ringer vi heller om det er noe som må drøftes etc.

Vi jobber begge to, og bor sammen. Ville vært unaturlig med masse «texting» osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...