jaeols Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Er det mulig å gå gjennom et liv uten å ha elsket? Og hvilke følger får det psykisk? Og er det mulig å elske to personer samtidig, som jeg hører noen gjør? Det høres ikke særlig troverdig ut. Man lever forskjellige liv og ikke alle er like heldige. Vi har ofte ei tung bør.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Hvorfor skulle det ikke være troverdig å elske flere? Jeg innrømmer glatt at jeg ikke helt vet hva det er å elske noen, det er en mytisk størrelse for meg, og sikkert mange andre. Jeg har vært forelsket, men det er jo bare et sammenkok av spenning, drømmer, og kåtskap. Hvis det går videre, så kommer jo respekt, beundring, redsel for å miste noe, etc. Ingenting av dette er noe som ikke kan romme flere personer. Jeg er glad i barna mine, ganske betingelsesløst, og det hadde ikke vært forskjell om det var én eller ti unger. Anonymkode: 09113...f0f
jaeols Skrevet 16. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2022 Men det å aldri ha elsket noen og aldri hatt en kjæreste er vel litt spesielt? Særlig når du har levd i over 60 år. Det er bare så utrolig vanskelig å tenke seg et liv helt uten fysisk kontakt. Men mange lever slik. Også noen jeg kjenner.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 jaeols skrev (2 timer siden): Er det mulig å gå gjennom et liv uten å ha elsket? Klart. Noen er jo aromantiske. De finner glede i vennskapelig og evt sex uten romantikk. Anonymkode: 948da...316 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 jaeols skrev (2 timer siden): Og er det mulig å elske to personer samtidig, som jeg hører noen gjør? Ja, det er mulig og jeg har gjort det. Anonymkode: 948da...316
jaeols Skrevet 16. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klart. Noen er jo aromantiske. De finner glede i vennskapelig og evt sex uten romantikk. Anonymkode: 948da...316 Å leve et helt liv uten sex, er spesielt. Men mange har ingen lyst. Tenner ikke på det motsatte kjønn. Sex er vel veldig oppskrytt. Det er vel fullt mulig å ha et rikt liv uten romantikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå