Gå til innhold

Hvis 5 sjokaolde plater koster 100kr hvor mye er det for en stk?

Hege q

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Entern skrev (11 minutter siden):

Jaaaaaaa :danser:

Fant nettopp ut sangen er fra 70 tallet og at sangen først ble gjort kjent av patti labelle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Fant nettopp ut sangen er fra 70 tallet og at sangen først ble gjort kjent av patti labelle 

Ja jeg husker jeg hadde hørt den i barndommen, lenge før filmen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (2 timer siden):

Var på kiwi i Askim var over 40 kr for vanlig freia sjokoladeplater, husker ikke om det var 43 eller 47 på lørdag. Nidar var mye billiger, lå under 30.

Ikke så rart siden nidar smaker sukker blanda med nøtteskall i forhold til Freia 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (23 minutter siden):

Ikke så rart siden nidar smaker sukker blanda med nøtteskall i forhold til Freia 

Freia er best.

Norsk sjokolade regnes visst internasjonalt som veldig bra. Alle jeg kjenner fra Midt-Østen elsker norsk sjokolade😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Freia er best.

Norsk sjokolade regnes visst internasjonalt som veldig bra. Alle jeg kjenner fra Midt-Østen elsker norsk sjokolade😊

Har to utflytta venninner som stadig må få sjokoladepakker i posten😅

Selv har jeg nok aldri smakt sjokolade som er bedre enn freia melkesjokolade når det kommer til slik vanlig godteri-sjokolade

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar du snakker om de platene til 200 gram, så hadde du bare kjøpt den ene hadde det kostet deg ca 1000 kalorier (estimat på 500 kcal pr 100 gram). Kjøper du 5 for 100 kt koster det deg da rundt 4000 kalorier ekstra, og blod, svette og tårer du må bruke på å bli kvitt det. Jo og de ekstra kronene da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (Akkurat nå):

Har to utflytta venninner som stadig må få sjokoladepakker i posten😅

Selv har jeg nok aldri smakt sjokolade som er bedre enn freia melkesjokolade når det kommer til slik vanlig godteri-sjokolade

En algerisk bekjent sender Freia sjokolade til familien i hjemlandet (pluss brunost) 😀 en irakisk bekjent blir alltid spurt om hun har med norsk sjokolade når hun besøker familie og venner i Midt-Østen 😀

Og enig. Den aller beste var Dessertsjokolade, trist den gikk ut av produksjon 🥲

Men fint å se deg her igjen, er en stund siden 😀😀😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hundrelappen fører til at du ikke har råd til å betale strømregninga og den går til inkasso. Ta også høyde for økt strømforbruk på mølla når du skal trene bort sjokkisen. 

Du må dele sjokoladeplater på antall brukte kilowattimer, purregebyr og reparasjon av taket til naboen under deg som ikke tålte at du løp så hardt på mølla.

Hver plate koster kr 41 334.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimo skrev (21 minutter siden):

Den hundrelappen fører til at du ikke har råd til å betale strømregninga og den går til inkasso. Ta også høyde for økt strømforbruk på mølla når du skal trene bort sjokkisen. 

Du må dele sjokoladeplater på antall brukte kilowattimer, purregebyr og reparasjon av taket til naboen under deg som ikke tålte at du løp så hardt på mølla.

Hver plate koster kr 41 334.

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...